Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Jeg ville ikke vært bekymret for dette. For det første er det stor måleusikkerhet også på disse testene, så det et store variasjoner på når de slår ut. For det andre er det bare 10 dager siden du fikk 1-2. jeg ville ventet 5-6 dager sånn at det minimum er 2 uker siden sist test.Etter jeg testet positivt på graviditetstest 05.07 (testen var da 1+2), så har jeg ikke tatt noen nye graviditetstester. Men jeg er tilnærmet sikker på unnfangelsesdato, eggløsning og menstrasjon og alt det der, så vi skal være 5+3 på vei i dag. Men nå følte jeg for å ta en ny og sjekke når jeg i dag tok en ny graviditetstest, viser den 2+3 istedenfor 3+. Er dette normalt og hvorfor gjør den dette?
Hadde forventet 3+ i dag, så ble litt urolig.. Dette er min første graviditet, og jeg har til nå hatt symptomer som veldig trøtt, ømme og større bryster og murring i magen Vis vedlegget 384598
Tusen takk for fint svar Da prøver jeg igjen neste ukeHei! Jeg ville ikke vært bekymret for dette. For det første er det stor måleusikkerhet også på disse testene, så det et store variasjoner på når de slår ut. For det andre er det bare 10 dager siden du fikk 1-2. jeg ville ventet 5-6 dager sånn at det minimum er 2 uker siden sist test.
Helt klart strek der, håper den blir sterkereTror dere dette kan være starten på noe?
Håper jeg å på vår 9 prøvemåned etter exuHelt klart strek der, håper den blir sterkere