Våre tester ⏸️

Fine babystreken min i dag :love017 akkurat litt sterkere enn kontrollstreken! Når tror dere jeg kan forvente å få 3+ da? :Heartred:happy:
Det er nok litt individuelt å si! Men jeg testet med strimler hver dag sist i begynnelsen og samme dag som teststreken ble sterkere enn kontrollstreken fikk jeg 3+ på digital❤️ Da var jeg 5+1

Glemte helt å ta med meg flere tester når vi dro på ferie så fikk bare tatt 1 på søndag og har ikke helt klart å tru på det enda. Så da måtte jeg ut å kjøpe en digital i dag og da ble det plutselig litt mer virkelig :Heartred 4+1

Vedlegg

• IMG_20220712_183113.jpg
    IMG_20220712_183113.jpg
    1,2 MB · Visninger: 40
Jeg føler plutselig ikke at utslaget og stigningen har vært så bra.. overtenker helt sikkert, men det er vanskelig :arghh:

39ABEC7A-C832-4EB2-98D3-ABE89719117D.jpeg

7630AF05-DE2B-4CEB-963A-28E844988028.jpeg

Øverste fra i går, nederste i dag. Men det er tidligtester.. så føler de burde være sterkere?? Ikke mer enn 3+6 i dag da

Jeg føler plutselig ikke at utslaget og stigningen har vært så bra.. overtenker helt sikkert, men det er vanskelig :arghh:

Vis vedlegget 384481

Vis vedlegget 384482

Øverste fra i går, nederste i dag. Men det er tidligtester.. så føler de burde være sterkere?? Ikke mer enn 3+6 i dag da
Jeg synes det er kjempevanskelig å se stigning på testene mine fra dag til dag. Stressa mye med det og at jeg syntes de var for altfor svak forrige uke. Tror det er greit å ha i bakhodet at det kun skal doble seg annenhver dag og i begynnelsen så er ikke det så mye. I tillegg tror jeg at det kan være feilmarginer knyttet til hvor mye man har drukket dagen før og fargestoff i testen.
I dag er jeg 4+5 og kjenner at det hjelper veldig å ikke ha fått mensen. Syntes forrige uke før IKM var helt grusom, så skjønner deg godt!

Jeg synes det er kjempevanskelig å se stigning på testene mine fra dag til dag. Stressa mye med det og at jeg syntes de var for altfor svak forrige uke. Tror det er greit å ha i bakhodet at det kun skal doble seg annenhver dag og i begynnelsen så er ikke det så mye. I tillegg tror jeg at det kan være feilmarginer knyttet til hvor mye man har drukket dagen før og fargestoff i testen.
I dag er jeg 4+5 og kjenner at det hjelper veldig å ikke ha fått mensen. Syntes forrige uke før IKM var helt grusom, så skjønner deg godt!
Takk for gode ord :Heartred jeg ser litt på testene mine fra forrige svangerskap, og de er jo relativt like… så jeg stresser nok unødig.Det blir litt ekstra når vi skal på ferie i morgen og jeg er redd for at jeg plutselig skal begynne å blø mens vi er på hytta med svigers:dead:

Hei, melder meg forsiktig inn i mars 2023:cat: Fikk 3+ i går 4+2! :wideyed::Heartpink Så tør nå å håpe på baby. Har jo ingen symptomer bortsett fra litt ømme pupper, noen andre som kjenner noe mer så tidlig?:pompus:

Vedlegg

• E0528CFA-18DB-46C7-A27F-A89EF72E63AA.jpeg
    E0528CFA-18DB-46C7-A27F-A89EF72E63AA.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 25
Hei, melder meg forsiktig inn i mars 2023:cat: Fikk 3+ i går 4+2! :wideyed::Heartpink Så tør nå å håpe på baby. Har jo ingen symptomer bortsett fra litt ømme pupper, noen andre som kjenner noe mer så tidlig?:pompus:
4+2 her òg. Ømme og større pupper. Trykk og litt stikking i livmor - noen ganger nedover lårene. Og siste par dagene lett morgenkvalme. Kan være jeg kjenner ekstra etter siden dette er første svangerskap, men syntes det var tidlig å kjenne så mye. Ingenting av det er plagsomt - enda ;)

4+0 i dag og greide ikke la vær å ta en digital selv om det ikke er en uke siden sist hehe, fikk selvfølgelig 1-2 fremdeles.. satser på at det bare var noen dager tidlig

Mine tester (tre nederste fra mandag, tirsdag, onsdag). Virker ikke som mine blir sterkere nå:p. Er 5+2, så kanskje hcg-nivået mitt nå er så høyt at det «masker ut» fargen. Er jo like sterk som teststreken. Var på apoteket for å kjøpe siste digital, men de var tom for single, og tenker at en dobbelpakke er unødvendig nå :p

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,6 MB · Visninger: 57
Heihei. Ny her å testet først svakt positivt i går med rfsu sin tidlig test og i dag tok jeg en digital som lyste gravid nesten med engang veldig spennende og skummel på engang. ❤️

Vedlegg

• 6763A4EC-AD9D-46C4-A194-3F681B1DF255.jpeg
    6763A4EC-AD9D-46C4-A194-3F681B1DF255.jpeg
    466 KB · Visninger: 49
  • BD4F89A8-9121-4B2E-B22F-F2B80E426D74.jpeg
    BD4F89A8-9121-4B2E-B22F-F2B80E426D74.jpeg
    276,6 KB · Visninger: 49
Back
Topp