Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ooog 4+0 i dag13dpo
Vis vedlegget 384295
Og 16 dpo:
Vis vedlegget 384296
Red: føler de var sterkere sist jeg var gravid, så godt å se at streken mørkner
Kommer an på hCG-nivået (som jo varierer litt fra kvinne til kvinne), hos noen viser det litt før, hos andre litt etter.. Men ca. rundt 5+0 jaNår ca viser clearblue 3+? Er det fra ca 5 uker?
Er bare 3+4 og IKM i morra. Testa positivt på mandag, og har fulgt opp med make sure onsdag og i dag, som viser stigning. Men i dag er jeg så redd og bekymra! Har ingen symptomer som skulle tilsi at det er noe i veien, men skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut fram til uke 12 eller en ev. TUL! Har googlet masse i dag og klarer ikke jobbe. Heh.
Hjertesukk
Oki, min viste 2-3 på uke 4+2, når kan jeg da forvente å teste 3+?Kommer an på hCG-nivået (som jo varierer litt fra kvinne til kvinne), hos noen viser det litt før, hos andre litt etter.. Men ca. rundt 5+0 ja
Jeg fikk 3+ da jeg var 5+2, så jeg ville nok i alle fall venta til 5 uker for å være sikker.Oki, min viste 2-3 på uke 4+2, når kan jeg da forvente å teste 3+?
Sniker: Jeg syntes dette ser bra ut! Husk at den siste kontrollstreken er tydelig svakere enn kontrollstreken over (aka mindre fargestoff i testen), differansen mellom test og kontrollstrek er mindre på siste bilde slik jeg ser det. Jeg ville absolutt ikke bekymret meg for disse strekene!Synes stigningen har stoppet litt opp.. 13 dpo i dag og IKM i morgen
Oi ja det har du helt rett i! Det har jeg aldri tenkt over før, tusen takk for beroligende ordSniker: Jeg syntes dette ser bra ut! Husk at den siste kontrollstreken er tydelig svakere enn kontrollstreken over (aka mindre fargestoff i testen), differansen mellom test og kontrollstrek er mindre på siste bilde slik jeg ser det. Jeg ville absolutt ikke bekymret meg for disse strekene!