Våre tester ⏸️

Min erfaring, og også mange andres, er ihvertfall at RFSU strimmel viser svak strek, lenge.

Dette var litt deilig å høre! Jeg har fått svake positive tester på strimlene, men på andre tester er det ikke tvil om at den er positiv. Jeg blir jo helt paranoid av at strekene ikke blir noe særlig sterkere på strimlene o_O

Blir helt nervevrak av denne testingen, får altså ikke 2-3 på digital og det gjør meg nervøs. Er 4 + 2 i dag... og ser andre får men ikke jeg. Kom meg aldri forbi 1-2 sist jeg mistet.

Litt usikker på hvor langt jeg er på vei, hadde festblødning i 3 dager fra forrige søndag og fram til tirsdag (testa negativt på søndag)

Her er mine tester fra i dag

Vedlegg

• 20220702_183206.jpg
    20220702_183206.jpg
    593,6 KB · Visninger: 83
Last edited:
Blir helt nervevrak av denne testingen, får altså ikke 2-3 på digital og det gjør meg nervøs. Er 4 + 2 i dag... og ser andre får men ikke jeg. Kom meg aldri forbi 1-2 sist jeg mistet.

Litt usikker på hvor langt jeg er på vei, hadde festblødning i 3 dager fra forrige søndag og fram til tirsdag (testa negativt på søndag)

Her er mine tester fra i dag
Disse ser sterkere ut enn noen jeg har fått når jeg har hatt kjemisk hvertfall, (har hatt maaaange) så tror nok den blir 1-2 øyestraks :)

IKM i dag (4+0). Etter 4 kjemiske etter jul er det deilig å i hvert fall nå 2-3 (som jeg ikke har fått de andre gangene). Krysser alt for at dette blir en terminspire❤️❤️Vis vedlegget 383628
Ganske likt som mine 4+1! Har mista tre de to siste årene på 5+3, men da har alltid strekene blitt svakere og aldri så sterke. Optimist for min egen del med et slikt resultat. (+at jeg har hatt en operasjon for å se i livmora, og begynt på blodfortynnende og prostegonstøtte)! Føler med deg, håper dette går veien for deg. Krysser fingrene for oss

Den siste testen er tatt nå, 15 dpo! :love017 Sier meg svært fornøyd. Orker ikke digitaltester denne gangen; da jakter jeg bare på 3+, men det er jo klart at jeg er gravid nå. Skal uansett dra inn å ta blodprøve etterhvert :joyful: Wii!

Vedlegg

• D09BBEA3-5726-4335-94FF-8A3F9A1C4998.jpeg
    D09BBEA3-5726-4335-94FF-8A3F9A1C4998.jpeg
    946,3 KB · Visninger: 20
Testet i går og i dag, sånn i tilfelle testen I går viste feil (lol). Synes dagens (nederst) strek er bittelitt sterkere enn i går?
Da jeg hadde SA så tror jeg ikke strekene ble så sterke som dette (men det var med RFSU sine dårlige strimler), og de ble svakere fra dag til dag da jeg kom til 4+5.Jeg er 4+2 i dag.20220705_161748.jpg

I dag puster jeg litt lettet ut, for endelig fikk jeg 3+ :Heartred

Testet på mandag, da var jeg 5+3, men fikk da bare 2-3. Sist graviditet var dette første indikasjon på at noe ikke var som det skulle, at 3+ aldri kom, og det viste seg jo å være exu. Jeg vet jo at det fremdeles er tidlig og at mye kan skje, men nå fikk jeg ihvertfall den.
Så nå er jeg litt letta :Heartred

Vedlegg

• 20220706_090713.jpg
    20220706_090713.jpg
    1 MB · Visninger: 8
Back
Topp