Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min erfaring, og også mange andres, er ihvertfall at RFSU strimmel viser svak strek, lenge.
Disse ser sterkere ut enn noen jeg har fått når jeg har hatt kjemisk hvertfall, (har hatt maaaange) så tror nok den blir 1-2 øyestraksBlir helt nervevrak av denne testingen, får altså ikke 2-3 på digital og det gjør meg nervøs. Er 4 + 2 i dag... og ser andre får men ikke jeg. Kom meg aldri forbi 1-2 sist jeg mistet.
Litt usikker på hvor langt jeg er på vei, hadde festblødning i 3 dager fra forrige søndag og fram til tirsdag (testa negativt på søndag)
Her er mine tester fra i dag
Mener selvsagt 2-3Disse ser sterkere ut enn noen jeg har fått når jeg har hatt kjemisk hvertfall, (har hatt maaaange) så tror nok den blir 1-2 øyestraks
Ganske likt som mine 4+1! Har mista tre de to siste årene på 5+3, men da har alltid strekene blitt svakere og aldri så sterke. Optimist for min egen del med et slikt resultat. (+at jeg har hatt en operasjon for å se i livmora, og begynt på blodfortynnende og prostegonstøtte)! Føler med deg, håper dette går veien for deg. Krysser fingrene for ossIKM i dag (4+0). Etter 4 kjemiske etter jul er det deilig å i hvert fall nå 2-3 (som jeg ikke har fått de andre gangene). Krysser alt for at dette blir en terminspireVis vedlegget 383628
Dette var godt å høre. Har vært litt i stuss over den svaaaaake økningen.Min erfaring, og også mange andres, er ihvertfall at RFSU strimmel viser svak strek, lenge.