Takk! Krysser alle fingre og tær for detGratulerer med positiv test vi får tro at alle gode ting er tre, og at dette er terminspire
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Krysser alle fingre og tær for detGratulerer med positiv test vi får tro at alle gode ting er tre, og at dette er terminspire
Antar 5 uker idag + /- 1 dagHerlig! Hvor langt er du på veg?
Ja det er innaforFikk den her i dag 4+5. Det er vel innafor?
Wow! Godt med den bekreftelsen da!Åh, er SÅ glad for denne - det går virkelig rett vei. Digital med 1-2 uker for 6 dager siden, 2-3 uker på fredag og 3+ i dag Fin stigning på strimmeltestene også, føler meg faktisk litt dum som bestilte nye tester før helga, det var jo virkelig bortkasta penger Men hva gjør man ikke for litt ekstra bekreftelse? 4+4 i dag
Shit, jeg har en veldig lik erfaring som deg! Har prøvd siden sept i fjor, har spontanabortert tidlig to ganger og har nå fått en veldig sterk strek (de to forrige graviditetene var mye svakere). Krysser fingrene for at det går bra for oss begge denne gangen!Hei dere! Jeg er helt ny i dette forumet Testet positivt på tirsdag, dagen jeg forventet mensen (da 3+4) Vi har prøvd i et år nå, og har opplevd å bli gravid to ganger som endte i spontanaborter (første gangen trodde de lenge jeg hadde EXU pga svakt økende HCG… ikke gøy opplevelse). Første testene da var veldig svake sammenliknet med dette! Nå kom streken med en gang og er mye sterkere, så håper dette er positivt for at det er noe som blir værende! 4+1 idag
Det er så å høre fantastisk, blir så glad når jeg leser sånt, jeg har også bare en eggleder, men ble gravid fra den friske siden Han burde ta å fornye studiene sine tror jeg.. heheTesten jeg tok 10 dpo
Skulle egentlig ikke være mulig å bli gravid denne måneden ifølge gynekolog. Hadde time hos han forrige uke, 3 dager over ikm. På skjermen lyste det opp et stort og flott egg som var klart til eggløsning. Aldri oppleve noe lignende. Har alltid hatt stabile sykluser. Men siden jeg har operert bort en eggleder og egget satt på denne siden, sa gynekologen at denne måneden ville det ikke bli noe graviditet. Det var visst bare tull at den andre egglederen kunne ta over funksjonen til den som manglet. Men nå sitter jeg her da, med positiv test litt over en uke etterpå! DET hadde jeg aldri trodd..
Det er så å høre fantastisk, blir så glad når jeg leser sånt, jeg har også bare en eggleder, men ble gravid fra den friske siden Han burde ta å fornye studiene sine tror jeg.. hehe
For et mirakel..! Eller en veldig dårlig gynekolog. Jeg har utelukkende hørt at den andre egglederen kan ta over.. men det var uansett en veldig koselig nyhetTesten jeg tok 10 dpo
Skulle egentlig ikke være mulig å bli gravid denne måneden ifølge gynekolog. Hadde time hos han forrige uke, 3 dager over ikm. På skjermen lyste det opp et stort og flott egg som var klart til eggløsning. Aldri oppleve noe lignende. Har alltid hatt stabile sykluser. Men siden jeg har operert bort en eggleder og egget satt på denne siden, sa gynekologen at denne måneden ville det ikke bli noe graviditet. Det var visst bare tull at den andre egglederen kunne ta over funksjonen til den som manglet. Men nå sitter jeg her da, med positiv test litt over en uke etterpå! DET hadde jeg aldri trodd..
Veldig spesiell kommentar, håper han lærer nå! Og ja, jeg må si jeg er meget nysgjerrig på hans reaksjon når du kommerJa! Jeg lurer fælt på hvorfor han mener at det er umulig. Overalt jeg har lest så står det jo at man kan bli gravid selv om egget er på den "ødelagte" siden. Jeg måtte visst slutte å lese så mye sa han.... så jeg er veldig spent på hva han sier når jeg har time neste uke. Har UL for å bekrefte at det er i livmor og ikke utenfor. Litt vel tidlig men, er vel ikke så mye spennende å se i uke 5