Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow!18dpo og nøøøgd med denne! I morgen er det 1 uke siden jeg fikk 2-3 på digital, så håper på 3+ innen noen dager, og etter det er jeg ferdig med testing
MagiskSlutter å teste nå, og slår meg til ro med at det er ekte
Wow, dette var sterk strek ja Kan EL ha vært tidligere?10 dpo og veldig sterk strek! Så litt nervøs for at det er tvillinger Vis vedlegget 383475
Sniker! Jeg fikk 3+ på CB digital 4+0! Enling her10 dpo og veldig sterk strek! Så litt nervøs for at det er tvillinger Vis vedlegget 383475
Har ikke hatt sex før i den syklusen, så kan ikke ha vært Evt kan el ha vært dagen før om spermen har klart å komme på plass dagen etter at egget løsnet? Uansett vil det være 11dpo og fortsatt veldig sterk strek. Sist mnd hadde jeg en kjemisk og blødde i litt over to uker. Første gangen jeg hadde sex etter det. Hadde sex en gang til to dager etter det men kan neppe være 8dpo jeg er på..Wow, dette var sterk strek ja Kan EL ha vært tidligere?
Håper på det også! Man vet jo ikke før man tar tulSniker! Jeg fikk 3+ på CB digital 4+0! Enling her
Håper på det også! Man vet jo ikke før man tar tul
Da blir det uansett spennende fremover. GratulererHar ikke hatt sex før i den syklusen, så kan ikke ha vært. Evt kan el ha vært dagen før om spermen har klart å komme på plass dagen etter at egget løsnet? Uansett vil det være 11dpo og fortsatt veldig sterk strek Sist mnd hadde jeg en kjemisk og blødde i litt over to uker. Første gangen jeg hadde sex etter det. Hadde sex en gang til to dager etter det men kan neppe være 8dpo jeg er på.
Takk er fortsatt litt i sjokk og veldig spent på om det går bra denne gangen har vært gravid to ganger før og begge endte tidlig i uke 5 og 4Da blir det uansett spennende fremover. Gratulerer
Har du sjekket at HCG gikk ned etter den kjemiske forrige måned da?Takk er fortsatt litt i sjokk og veldig spent på om det går bra denne gangen har vært gravid to ganger før og begge endte tidlig i uke 5 og 4
Nei, sjekket ikke det men blir veldig overrasket i så fall i og med at jeg blødde så mye. Har tenkt tanken.. Skal til legen på tirsdag så håper jeg å få mer svar da.Har du sjekket at HCG gikk ned etter den kjemiske forrige måned da?
Var ei annen på forumet som plutselig fikk vite at det var en spire inni der fremdeles, på tross av kraftige blødninger
Spennende!Skulle teste ut ovitrelle av kroppen, men plutselig begynte strekene å bli sterkere igjen. Forventer ikke noe sterkere strek før 14dpo og etter det. Er 14dpo i morgen. Satt inn 5dagers blasto og håper dette varer
Vis vedlegget 383520
Sterk og fin strekVis vedlegget 383525
Test i går 4+5. Bruke opp de jeg har
Så kjekt!Veldig glad for denne i dag!
Tester til 3+ så lenge jeg ikke har symptomer antar jeg. Eller så tar jeg en tur til legen og måler HCG. Hadde treg strigning pga EXU sist, så tenker en del på denne stigningen..Så kjekt!
Tester du til 3+ eller slår du deg til ro?