Våre tester ⏸️

Wow, dette var sterk strek ja :hello2 Kan EL ha vært tidligere?
Har ikke hatt sex før i den syklusen, så kan ikke ha vært:bored: Evt kan el ha vært dagen før om spermen har klart å komme på plass dagen etter at egget løsnet? Uansett vil det være 11dpo og fortsatt veldig sterk strek. Sist mnd hadde jeg en kjemisk og blødde i litt over to uker. Første gangen jeg hadde sex etter det. Hadde sex en gang til to dager etter det men kan neppe være 8dpo jeg er på..

Last edited:
Håper på det også! Man vet jo ikke før man tar tul:)
Har ikke hatt sex før i den syklusen, så kan ikke ha vært. Evt kan el ha vært dagen før om spermen har klart å komme på plass dagen etter at egget løsnet? Uansett vil det være 11dpo og fortsatt veldig sterk strek Sist mnd hadde jeg en kjemisk og blødde i litt over to uker. Første gangen jeg hadde sex etter det. Hadde sex en gang til to dager etter det men kan neppe være 8dpo jeg er på.
Da blir det uansett spennende fremover. Gratulerer :)

Takk:) er fortsatt litt i sjokk og veldig spent på om det går bra denne gangen:nailbiting: har vært gravid to ganger før og begge endte tidlig i uke 5 og 4:(
Har du sjekket at HCG gikk ned etter den kjemiske forrige måned da?
Var ei annen på forumet som plutselig fikk vite at det var en spire inni der fremdeles, på tross av kraftige blødninger :)

Har du sjekket at HCG gikk ned etter den kjemiske forrige måned da?
Var ei annen på forumet som plutselig fikk vite at det var en spire inni der fremdeles, på tross av kraftige blødninger :)
Nei, sjekket ikke det men blir veldig overrasket i så fall i og med at jeg blødde så mye. Har tenkt tanken.. Skal til legen på tirsdag så håper jeg å få mer svar da.

Back
Topp