Mye sterkere i dag, helt klart stigningØverste fra forigårs og nederste fra idag! Dette er vell stigning? Vis vedlegget 383553
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye sterkere i dag, helt klart stigningØverste fra forigårs og nederste fra idag! Dette er vell stigning? Vis vedlegget 383553
Da tenker vi likt 2-3 i går, og tester igjen etter helgaTester til 3+ så lenge jeg ikke har symptomer antar jeg. Eller så tar jeg en tur til legen og måler HCG. Hadde treg strigning pga EXU sist, så tenker en del på denne stigningen..
Jeg er veldig skeptisk til disse testene, og har hørt at du ikke må se på disse etter fristen fordi det «alltid» dukker opp strek. Jeg håper det likevel utvikler seg til noe. Vent noen dager og ta en ny testVis vedlegget 383567Hei!
Nå er jeg veldig spent! Streken dukket først opp etter 10 min. Trur dere resultatet er ugyldig? Jeg tenker egentlig at hvis den er negativ, så burde ikke det kommet noen strek i det heletatt?
Dette er forresten ikke den som viser pluss.
Hilsen en som lever i spenning
Jeg ryker alltid på testesmellen tidlig, men vil anbefale å vente til minimum 9-10 DPO7DPO i dag, når skal jeg tørre å ta første test?
Ser at smileyer ikke helt oversettes her på forumet, for hadde mange hjerteøyne-smileyer og ekstatiske smil, hehe!Hei dere! Jeg er helt ny i dette forumet Testet positivt på tirsdag, dagen jeg forventet mensen (da 3+4) Vi har prøvd i et år nå, og har opplevd å bli gravid to ganger som endte i spontanaborter (første gangen trodde de lenge jeg hadde EXU pga svakt økende HCG… ikke gøy opplevelse). Første testene da var veldig svake sammenliknet med dette! Nå kom streken med en gang og er mye sterkere, så håper dette er positivt for at det er noe som blir værende! 4+1 idag
Gratulerer med positiv test vi får tro at alle gode ting er tre, og at dette er terminspireHei dere! Jeg er helt ny i dette forumet Testet positivt på tirsdag, dagen jeg forventet mensen (da 3+4) Vi har prøvd i et år nå, og har opplevd å bli gravid to ganger som endte i spontanaborter (første gangen trodde de lenge jeg hadde EXU pga svakt økende HCG… ikke gøy opplevelse). Første testene da var veldig svake sammenliknet med dette! Nå kom streken med en gang og er mye sterkere, så håper dette er positivt for at det er noe som blir værende! 4+1 idag
Tror nok du dessverre må tolke denne som ugyldig Disse er veldig kjent for sånne streker etter tiden, og det er faktisk heller ikke uvanlig at det dukker opp strek etter tiden, er derfor man må lese av innenfor tidsfristVis vedlegget 383567Hei!
Nå er jeg veldig spent! Streken dukket først opp etter 10 min. Trur dere resultatet er ugyldig? Jeg tenker egentlig at hvis den er negativ, så burde ikke det kommet noen strek i det heletatt?
Dette er forresten ikke den som viser pluss.
Hilsen en som lever i spenning
Hurra!Veldig fornøgd med 3+, 4+6 Daaa er jeg ferdig å teste!
Fantastisk har du testet og fått 2-3 tidligere? Når i såfall?Veldig fornøgd med 3+, 4+6 Daaa er jeg ferdig å teste!
Fantastisk har du testet og fått 2-3 tidligere? Når i såfall?
Så fantastiskVis vedlegget 383597
1-2 for en uke siden og 3+ idag(ikke testet siden sist uke).
Ja lettelse og et steg i riktig retning hvertfallSå fantastisk
Herlig! Hvor langt er du på veg?Vis vedlegget 383597
1-2 for en uke siden og 3+ idag(ikke testet siden sist uke).
Godt å høreJa lettelse og et steg i riktig retning hvertfall