Våre tester ⏸️

Tester til 3+ så lenge jeg ikke har symptomer antar jeg. Eller så tar jeg en tur til legen og måler HCG. Hadde treg strigning pga EXU sist, så tenker en del på denne stigningen.. :)
Da tenker vi likt ;) 2-3 i går, og tester igjen etter helga

20220625_094912.jpgHei!
Nå er jeg veldig spent! Streken dukket først opp etter 10 min. Trur dere resultatet er ugyldig? Jeg tenker egentlig at hvis den er negativ, så burde ikke det kommet noen strek i det heletatt?
Dette er forresten ikke den som viser pluss.
Hilsen en som lever i spenning

Vis vedlegget 383567Hei!
Nå er jeg veldig spent! Streken dukket først opp etter 10 min. Trur dere resultatet er ugyldig? Jeg tenker egentlig at hvis den er negativ, så burde ikke det kommet noen strek i det heletatt?
Jeg er veldig skeptisk til disse testene, og har hørt at du ikke må se på disse etter fristen fordi det «alltid» dukker opp strek. Jeg håper det likevel utvikler seg til noe. Vent noen dager og ta en ny test :Heartpink

Hei dere! Jeg er helt ny i dette forumet:) Testet positivt på tirsdag, dagen jeg forventet mensen (da 3+4) :D Vi har prøvd i et år nå, og har opplevd å bli gravid to ganger som endte i spontanaborter (første gangen trodde de lenge jeg hadde EXU pga svakt økende HCG… ikke gøy opplevelse). Første testene da var veldig svake sammenliknet med dette! Nå kom streken med en gang og er mye sterkere, så håper dette er positivt for at det er noe som blir værende! 4+1 idag

Vedlegg

• CB38FA79-2C07-42C7-8397-AA244037E794.jpeg
    CB38FA79-2C07-42C7-8397-AA244037E794.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 49
Hei dere! Jeg er helt ny i dette forumet:) Testet positivt på tirsdag, dagen jeg forventet mensen (da 3+4) Vi har prøvd i et år nå, og har opplevd å bli gravid to ganger som endte i spontanaborter (første gangen trodde de lenge jeg hadde EXU pga svakt økende HCG… ikke gøy opplevelse). Første testene da var veldig svake sammenliknet med dette! Nå kom streken med en gang og er mye sterkere, så håper dette er positivt for at det er noe som blir værende! 4+1 idag
Ser at smileyer ikke helt oversettes her på forumet, for hadde mange hjerteøyne-smileyer og ekstatiske smil, hehe!

Hei dere! Jeg er helt ny i dette forumet:) Testet positivt på tirsdag, dagen jeg forventet mensen (da 3+4) :D Vi har prøvd i et år nå, og har opplevd å bli gravid to ganger som endte i spontanaborter (første gangen trodde de lenge jeg hadde EXU pga svakt økende HCG… ikke gøy opplevelse). Første testene da var veldig svake sammenliknet med dette! Nå kom streken med en gang og er mye sterkere, så håper dette er positivt for at det er noe som blir værende! 4+1 idag
Gratulerer med positiv test :D vi får tro at alle gode ting er tre, og at dette er terminspire :Heartpink

Vis vedlegget 383567Hei!
Tror nok du dessverre må tolke denne som ugyldig :( Disse er veldig kjent for sånne streker etter tiden, og det er faktisk heller ikke uvanlig at det dukker opp strek etter tiden, er derfor man må lese av innenfor tidsfrist ♥️

Back
Topp