Våre symptomer

Jeg har mye blodtrykksfall? Tror jeg. Får det nesten hver gang jeg reiser meg for fort opp. Svimler som bare det, og må stå å hente meg inn. Går seg alltid raskt til, men dette husker jeg også fra første svangerskap.
 
Åh godt å høre egentlig :hilarious: føler meg jo syk-syk når det plutselig kommer skyllende over meg. Men da er vi tydeligvis flere som opplever det så da kan det avskrives som normalt :laughing002
Det er du ikke alene om :dead::hilarious: føler jeg ser helt gal ut på butikken. Var sånn når jeg var gravid med minste mann å. Skulle handle på H&M svetta bare rant, så hun i kassa snudde vifta mot meg :hilarious:
 
Last edited:
Jeg har mye blodtrykksfall? Tror jeg. Får det nesten hver gang jeg reiser meg for fort opp. Svimler som bare det, og må stå å hente meg inn. Går seg alltid raskt til, men dette husker jeg også fra første svangerskap.
Samme her!
 
Kvalm!!! Annerledes nå enn forrige svangerskap, denne gangen er jeg kvalm hele dagen men spyr ikke, forrige spydde jeg jevnt daglig helt fra jeg fant ut at jeg var gravid til uke 23!!! Men denne gangen startet kvalmen først nå i uke 6, og har ikke spydd. Så kanskje det da er en mer normal svangerskapskvalme som gir seg rundt uke 12? Hadde vært nydelig
 
Kvalmen har trappet opp siste dagene :yuck: nå sliter jeg med å finne mat å spise, har noen tips til noe enkelt uten for mye lukt? :laughing021
 
4+2 og jeg ante ikke at man ble så ufattelig trøtt så tidlig i svangerskapet? :bored: Sover utrolig dårlig, merker lett kvalme og tisser dobbelt så mye som før :bag: rart om kollegaene ikke begynner å lure på om jeg er syk snart :laughing002
 
4+2 og jeg ante ikke at man ble så ufattelig trøtt så tidlig i svangerskapet? :bored: Sover utrolig dårlig, merker lett kvalme og tisser dobbelt så mye som før :bag: rart om kollegaene ikke begynner å lure på om jeg er syk snart :laughing002
Okei men samme her?? Er 6+0 imorgen, ene kollegaen/venninne sa senest idag «vi må utrede deg for narkolepsi eller noe sånn som du holder på :hilarious: :hilarious: » i beste mening altså, haha men det som er ekstra gøy er at hun selv er gravid (mye lengre ut i løpet enn meg) men hun har ikke tatt hintene enda:hilarious::hilarious:
 
Okei men samme her?? Er 6+0 imorgen, ene kollegaen/venninne sa senest idag «vi må utrede deg for narkolepsi eller noe sånn som du holder på :hilarious: :hilarious: » i beste mening altså, haha men det som er ekstra gøy er at hun selv er gravid (mye lengre ut i løpet enn meg) men hun har ikke tatt hintene enda:hilarious::hilarious:
Godt vi er fler! :hilarious::hilarious:
 
Herregud, jeg fryser så fælt om kvelden! Det er så grusomt. Måtte ta på meg sokker, bukse, har T-skjorte og 2 dyner :dead:
 
Har hatt murringer, stikkinger og vært ekstremt trøtt helt siden dagen etter innsett (ivf), men kan ikke stole helt på det pga. medisiner jeg tar.
Kvalmen meldte derimot sin ankomst i går, dagen før ikm, så den tar jeg som god fisk!
 
Andre som har katastrofe netter om dagen? Jeg er 6+0 nå, TRØTT hele døgnet, legger meg tidlig men sover så utrolig dårlig. Våkner hele tiden, i natt måtte jeg til og med spise en skive for sulten var akutt og der jeg er nå så er sult min verste fiende, for da blir jeg i tillegg kvalm. Til vanlig faster jeg, 16/8 uten problemer og har lært at sultfølelsen går fort over, men ikke nå :p
 
Andre som har katastrofe netter om dagen? Jeg er 6+0 nå, TRØTT hele døgnet, legger meg tidlig men sover så utrolig dårlig. Våkner hele tiden, i natt måtte jeg til og med spise en skive for sulten var akutt og der jeg er nå så er sult min verste fiende, for da blir jeg i tillegg kvalm. Til vanlig faster jeg, 16/8 uten problemer og har lært at sultfølelsen går fort over, men ikke nå :p
Jaaa! Våkner flere ganger om natten, må enten tisse eller så har jeg vondt i magen, så ligger nå der å vrir meg. Typen har allerede fått kjenne på at jeg holder han våken om natten :hilarious:
 
Back
Topp