Ja, helt grusomtFår dere «hetetokter» i løpet av dagen? De siste dagene har jeg fått det opptil flere ganger per dag / kveld. Føles ut som jeg får feber. Blir varm, svett, kvalm og småsvimmel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, helt grusomtFår dere «hetetokter» i løpet av dagen? De siste dagene har jeg fått det opptil flere ganger per dag / kveld. Føles ut som jeg får feber. Blir varm, svett, kvalm og småsvimmel
Åh godt å høre egentlig føler meg jo syk-syk når det plutselig kommer skyllende over meg. Men da er vi tydeligvis flere som opplever det så da kan det avskrives som normaltJa, helt grusomt
kommer liksom helt plutselig men godt å være flere som opplever det hahaJepp! Startet i dag her.
Det er du ikke alene om føler jeg ser helt gal ut på butikken. Var sånn når jeg var gravid med minste mann å. Skulle handle på H&M svetta bare rant, så hun i kassa snudde vifta mot megÅh godt å høre egentlig føler meg jo syk-syk når det plutselig kommer skyllende over meg. Men da er vi tydeligvis flere som opplever det så da kan det avskrives som normalt
Samme her!Jeg har mye blodtrykksfall? Tror jeg. Får det nesten hver gang jeg reiser meg for fort opp. Svimler som bare det, og må stå å hente meg inn. Går seg alltid raskt til, men dette husker jeg også fra første svangerskap.
Slitsomt!Samme her!
Sist svangerskap var chia og havsalt-knekkebrød med smør redningenKvalmen har trappet opp siste dagene nå sliter jeg med å finne mat å spise, har noen tips til noe enkelt uten for mye lukt?
Okei men samme her?? Er 6+0 imorgen, ene kollegaen/venninne sa senest idag «vi må utrede deg for narkolepsi eller noe sånn som du holder på » i beste mening altså, haha men det som er ekstra gøy er at hun selv er gravid (mye lengre ut i løpet enn meg) men hun har ikke tatt hintene enda4+2 og jeg ante ikke at man ble så ufattelig trøtt så tidlig i svangerskapet? Sover utrolig dårlig, merker lett kvalme og tisser dobbelt så mye som før rart om kollegaene ikke begynner å lure på om jeg er syk snart
Godt vi er fler!Okei men samme her?? Er 6+0 imorgen, ene kollegaen/venninne sa senest idag «vi må utrede deg for narkolepsi eller noe sånn som du holder på » i beste mening altså, haha men det som er ekstra gøy er at hun selv er gravid (mye lengre ut i løpet enn meg) men hun har ikke tatt hintene enda
Jaaa! Våkner flere ganger om natten, må enten tisse eller så har jeg vondt i magen, så ligger nå der å vrir meg. Typen har allerede fått kjenne på at jeg holder han våken om nattenAndre som har katastrofe netter om dagen? Jeg er 6+0 nå, TRØTT hele døgnet, legger meg tidlig men sover så utrolig dårlig. Våkner hele tiden, i natt måtte jeg til og med spise en skive for sulten var akutt og der jeg er nå så er sult min verste fiende, for da blir jeg i tillegg kvalm. Til vanlig faster jeg, 16/8 uten problemer og har lært at sultfølelsen går fort over, men ikke nå
samme her!!Herregud, jeg fryser så fælt om kvelden! Det er så grusomt. Måtte ta på meg sokker, bukse, har T-skjorte og 2 dyner
Grusomtsamme her!!
Off Til og med ikke på natten får vi fred!Jaaa! Våkner flere ganger om natten, må enten tisse eller så har jeg vondt i magen, så ligger nå der å vrir meg. Typen har allerede fått kjenne på at jeg holder han våken om natten