Våre symptomer

Hører så mye om at dette er den gyldne perioden i svangerskapet, men for min del er jeg/blir veldig fort sliten. Har lite kapasitet, og mange dager på jobb er utrolig tunge å komme meg gjennom. Har mye mindre overskudd til å gjøre andre ting også. Trøttheten er også tilbake, like ille om ikke verre som i 1.trimester.. Det som er fint er at jeg kjenner mer og mer aktivitet fra lille, og det minner meg også på hvor fint dette kan være :happy: Fryser endel innimellom, fortsatt mye hodepine, begynt å få mer vondt i korsryggen og i nakke/skulder.

Hører så mye om at dette er den gyldne perioden i svangerskapet, men for min del er jeg/blir veldig fort sliten. Har lite kapasitet, og mange dager på jobb er utrolig tunge å komme meg gjennom. Har mye mindre overskudd til å gjøre andre ting også. Trøttheten er også tilbake, like ille om ikke verre som i 1.trimester.. Det som er fint er at jeg kjenner mer og mer aktivitet fra lille, og det minner meg også på hvor fint dette kan være :happy: Fryser endel innimellom, fortsatt mye hodepine, begynt å få mer vondt i korsryggen og i nakke/skulder.
Uff. Føler med deg. Sliter selv med å være ganske sliten.

Har vært utrolig heldig med en lege som har sykemeldt meg for 2 uker, også vil at jeg skal jobbe redusert en stund. Slik at jeg slipper å slite meg it ved å bare dra på jobb og sove hele ettermiddagen og natten.

Jeg er også utrolig trøtt og sliten! Fikk noen gode uker med mer energi, men de to siste har vært fæle! :/ håper det kommer seg litt igjen

Uff. Føler med deg. Sliter selv med å være ganske sliten.

Har vært utrolig heldig med en lege som har sykemeldt meg for 2 uker, også vil at jeg skal jobbe redusert en stund. Slik at jeg slipper å slite meg it ved å bare dra på jobb og sove hele ettermiddagen og natten.
Takk, det samme! Så bra at du justerer og lytter til kroppen! Får håpe det blir bedre da :happy:

Er ikke bare bare å gå gravid, men føler samtidig at det kunne vært mye verre. Så får bare ta det jeg får med et smil enn så lenge :p

29+2: Vært skikkelig and/tungpusten siste par dagene og veldig trøtt/sliten. Føler meg som en hval med pusten av ingenting (har også astma).

Mer trøtt igjen, døgnrytmen er totalt på bærtur, lavt energinivå - sliten av ingenting/minimalt med aktivitet, blir fort andpusten, mer tung i kroppen, tyngre å få på seg sko og vanskelig med barbering (magen er i veien!), pluss at lunta har blitt rimelig kort nå :rolleyes: 30+5!

Jeg kjenner også på at det er tyngre nå og jeg orker mye mindre (enn jeg ønsker og tror jeg kan..). 29+5 idag. Puster så tungt når jeg sover at kona av og til flytter in på gjesterommet :smiley-ashamed008 Det føles som et prosjekt å vende seg i sengen. Svetter mye på natten. Hvordan skal det bli de neste månedene? :smiley-ashamed004

Jeg kjenner også på at det er tyngre nå og jeg orker mye mindre (enn jeg ønsker og tror jeg kan..). 29+5 idag. Puster så tungt når jeg sover at kona av og til flytter in på gjesterommet :smiley-ashamed008 Det føles som et prosjekt å vende seg i sengen. Svetter mye på natten. Hvordan skal det bli de neste månedene? :smiley-ashamed004
Jeg har begynt å små-snorke :rolleyes: samboer holder ut så langt..!
Sant det, svetten kommer og går her også om nattan…

Hormonene løper løpsk! Griner flere ganger om dagen og mannens eksistens kan altså gjøre meg så eitranes sint! Heldigvis agerer jeg ikke på det og det går over etter 10-15 sekunder.

Energinivået er ok, men føler meg så inni hampen stinn. Er straks 28 uker og skjønner ikke at det er plass til mer voksing inni magen.

Halsbrann som forverres av lite/dårlig søvn, våkner av ingenting, bekkenledd- og symfysesmerter, vonde kynnere, smertefulle kramper i leggen om natta, blødende tannkjøtt ved tannpuss og mange rare drømmer om fødsel. I det minste må jeg ikke opp om natta for å tisse, så det er jo noe :laughing021 32+4

Back
Topp