Våre symptomer

Ja, blødd som en foss var hematom i livmor , baby har det helt fint.. rant nedover beina mine flere ganger men trenger ikke være farlig .. heldigvis tror de det er borte nå, men blødning kan være flere ting .. er du veldig bekymra hadde jeg bestilt en privat ul , da får du svar .. for grusomt å gå tenke på.. jeg har også hørt hjertelyd med doppler hjemme etter blødning og det har hjulpet meg til og slappe av .. for blødning er skummelt uansett ..
Det er godt å høre at det er flere som har opplevd det. Jeg har allerede time til TUL offentlig neste mandag 05.aug. Og svangerskapskontroll med NIP test på torsdag. Så håper å få litt mer svar nå til uken. :)
 
Det er godt å høre at det er flere som har opplevd det. Jeg har allerede time til TUL offentlig neste mandag 05.aug. Og svangerskapskontroll med NIP test på torsdag. Så håper å få litt mer svar nå til uken. :)
Samme dag som meg jeg har også TUL og nipt 5 aug, masse lykke til ❤️
 
Enda ingen symptomer, 9+5 nå. Men buksene begynner å bli trang, så noe er der. Første kontroll hos lege 10+1, vil tro det blir mer virkelig etter den timen. Uten symptomer vil jeg liksom ikke helt tro på det, redd for at noe er eller skal gå galt :smiley-ashamed004 3 dager igjen… :woot:
 
Last edited:
Back
Topp