Våre symptomer

Har skikkelig "mensmurringer", men husker at jeg hadde det sist graviditet og, så klarer heldigvis å ikke bli stressa.
Ellers har jeg endel andre ting og, men siden dette er ivf så går jeg på hormoner nå så usikker hva som er hva.. håper det er hormonene så det går over når jeg slutter med de..
 
Ingen spesielle plagsomme symptomer enda, litt murringer nå og da, trøttere enn vanlig og sover dårlig om natten ❤️ 4+2
 
Noen som har hatt vondt i magen? Det er ikke smertefullt, men bare sånn... Litt ubehag nede på høyre side. Har vart i et par timer nå. Jeg er jo naturlig nok ekstremt bekymra for at jeg mister. Det er altså alt som går igjennom hodet mitt for tiden. Nå har jeg blødd i snart ei uke, først to dager spotting så blødning i fire dager. Jeg krisemaksimerer alt :smiley-ashamed008
 
Har skikkelig "mensmurringer", men husker at jeg hadde det sist graviditet og, så klarer heldigvis å ikke bli stressa.
Ellers har jeg endel andre ting og, men siden dette er ivf så går jeg på hormoner nå så usikker hva som er hva.. håper det er hormonene så det går over når jeg slutter med de..
Sant! Umulig å vite om det er kroppen eller kapslene, er det blodfortynnende kanskje? :hilarious: Jeg blir gærn
 
Symptomene er visst ikke bort likevel :laughing021 Hilsen fra kval, trøtt, mensmurringer og vonde pupper :hilarious: var tydeligvis bare et godt døgn går som jeg da gjorde om til bekymringer i stede for å nyte :laughing021
 
Noen som har hatt vondt i magen? Det er ikke smertefullt, men bare sånn... Litt ubehag nede på høyre side. Har vart i et par timer nå. Jeg er jo naturlig nok ekstremt bekymra for at jeg mister. Det er altså alt som går igjennom hodet mitt for tiden. Nå har jeg blødd i snart ei uke, først to dager spotting så blødning i fire dager. Jeg krisemaksimerer alt :smiley-ashamed008
Jeg har også litt vondt/ubehag i magen. Vet ikke hvorfor men jeg tenkte ikke det hadde noe med graviditeten å gjøre :happy090 men det er jo helt nederst der, også høre side for min del. Hvem vet!? :hilarious::confused005
Jeg har akkurat 5 dager med blødning bak meg. Vet det ikke var festeblødning for begynte å blø etter første positive test. Spotting først, så masse blod før tilbake til spotting. Ganske lik mensen så jeg var også ganske freaked out! Men har fine tester som blir mørkere og mørkere og blodprøve med fin økning av hCG. Så hvem vet hva kroppen holder på med noen ganger. Er nå i alle fall fortsatt gravid! Håper blødningen gir seg for deg også og at dette bare er en blødning uten noe mer som ligger bak :Heartpink
 
Noen som har hatt vondt i magen? Det er ikke smertefullt, men bare sånn... Litt ubehag nede på høyre side. Har vart i et par timer nå. Jeg er jo naturlig nok ekstremt bekymra for at jeg mister. Det er altså alt som går igjennom hodet mitt for tiden. Nå har jeg blødd i snart ei uke, først to dager spotting så blødning i fire dager. Jeg krisemaksimerer alt :smiley-ashamed008
Høres ut som ligament smerter :)

Når livmoren vokser, strekkes ligamentene, og det kan gjøre vondt. Ligamentene er festet i lysken. Enkelte opplever intense og nesten krampelignende smerter i lysken (på én eller begge sider). Smerten kan komme hvis du reiser deg brått opp, hvis du snur deg raskt i sengen , eller når du for eksempel er ute og går.
 

Vedlegg

  • IMG_0687.jpeg
    IMG_0687.jpeg
    21,3 KB · Visninger: 11
  • IMG_0686.jpeg
    IMG_0686.jpeg
    46,5 KB · Visninger: 11
Har ikke fått menstruasjonen tilbake enda etter første baby som kom i september. Men merker litt ømme bryster, tisser som bare det, høy livmortapp og litt stikking i livmor. Testet i dag og er etter mine beregninger i uke 4
 
Sykt trøtt, sov 2 dupper i går og sovnet tidlig :laughing021Fremdeles oppblåst. I dag smakte brødskiva med kyllingpålegg og majones en blanding av tran og metall :yuck: begynner også å få mer luktesans og kjente kjøleskapslukten godt i dag (gjorde det med førstemann også å brakk meg ofte av den :laughing021). Brakk meg av den brødskiva, men er fortsatt bare småkvalm gjennom dagen. Spent når kvalmen trapper seg opp :yuck:
 
*Sniker fra januar 25*
Føler faktisk det er ganske mange som har lite/milde symptomer! Var også ei som skrev at jordmoren hadde sagt at om man er kvalm eller har andre symptomer er ikke en indikasjon på at det går bra i seg selv, det er bare en "bivirkning" på hvordan du reagerer på graviditetshormonene! Mange er jo kjempe kvalme men har MA/SA likevel. Så det er nok bare at vi reagerer ulikt på hormonene - akk som med f.eks bivikninger på medisiner osv, alle får jo ikke de samme bivirkningene :Heartpink Ville dele for det ga mening for meg hvertfall :love2
Takk for at du deler :Heartpink Jeg er 4+2 og har ingen symptomer (enda), så betryggende å høre at flere har det på samme måte og at det ikke har noe betydning for hvordan det går med den lille
 
Nå er døgnrytmen min blitt litt flytta på da jeg måtte være litt sjofør for festløver inatt, men idag er jeg helt utslått, jeg har sovet ekstra lenge men det hjalp ikke :hilarious:
Er litt småuggen, tenkte jeg skulle starte dagen med en god frokost men det ble nei.. i tillegg har jeg supersensitiv luktesans som gjør at jeg blir kvalm for jeg lukter jo ALT som ikke lukter kjempegodt i kjøleskapeto_O
Men jeg er glad for hvert eneste symptom og følelse i kroppen:Heartred
 
Ømme pupper har begynt å komme mest i nipplene, kvalmen, og veldig hard i magen.
 
Her har symtomene avtatt.. kjenner det bekymrer meg litt :smiley-ashamed004 Håper det ikke betyr at noe er galt. Er 5+2
 
Takk for at du deler :Heartpink Jeg er 4+2 og har ingen symptomer (enda), så betryggende å høre at flere har det på samme måte og at det ikke har noe betydning for hvordan det går med den lille
Alt var fint i magen her hvertfall - og vi er flere fra januar uten særlig symptomer men som har fått sett bankende hjerte på ultralyd :love2 4+2 er også veldig tidlig, jordmor sa det var vanligere å oppleve mer symptomer fra uke 6-7!
 
Alle gravidappene jeg har sier at en høy prosentandel av gravide kvinner (tør ikke si nøyaktig tall her) merker flest symptomer imellom uke 7 og 10, dette er nok også grunnen til at de som ikke har prøvd å blitt gravid, eller ikke har regelmessige sykluser stort sett ikke tenker på å ta en test før de er 6-7 uker på vei, da de merker symptomene som kvalme, ømme pupper osv i disse ukene her, og at det deretter avtar i uke 10-12 og stabiliserer seg frem til litt uti tredje trimester :Heartred

Det var ihvertfall veldig betryggende ord for meg å lese, så er jo mulig at det kan hjelpe noen av dere andre i denne tråden :Heartred
 
Begynt og så vann i kroppen og føler meg litt uggen. Men det er vel det :shy:
 
Back
Topp