Våre symptomer

Vi har snart brukt 2 år på denne positive testen. Er helt avhengig av IVF og eggene mine har aldri utviklet seg sånn som de skal... Føles helt håpløst akkurat nå å tenke på å bli gravid igjen. Jeg har allerede gitt opp, jeg :(
Ååhh så trist :( Livet er så urettferdig, noen blir gravide på prevensjon mens andre må prøve i flere år/få hjelp til å bli gravid… Håper alt går fint denne gangen selv om det kanskje ser litt grått ut… Skjønner at du kjenner at du gir opp med den bakgrunnen, men jeg tenker at du nok får en baby i armene om ikke alt for lenge, håper sånn for deg❤️ Ikke gi opp!
 
Ååhh så trist :( Livet er så urettferdig, noen blir gravide på prevensjon mens andre må prøve i flere år/få hjelp til å bli gravid… Håper alt går fint denne gangen selv om det kanskje ser litt grått ut… Skjønner at du kjenner at du gir opp med den bakgrunnen, men jeg tenker at du nok får en baby i armene om ikke alt for lenge, håper sånn for deg❤️ Ikke gi opp!
Jeg skal håpe litt til, men forbereder meg på at det ikke går veien. Det må jeg, jeg tør ikke håpe for mye. Fikk tak i legen og fikk tatt blodprøve i dag (legg til en liten runde med gråting hos hun inne på laboratoriet da IVF-klinikken ringte meg). Så booket hun meg inn så tidlig på onsdag at jeg forhåpentligvis har svar på torsdag om den har gått opp eller ned :Heartred
 
Jeg skal håpe litt til, men forbereder meg på at det ikke går veien. Det må jeg, jeg tør ikke håpe for mye. Fikk tak i legen og fikk tatt blodprøve i dag (legg til en liten runde med gråting hos hun inne på laboratoriet da IVF-klinikken ringte meg). Så booket hun meg inn så tidlig på onsdag at jeg forhåpentligvis har svar på torsdag om den har gått opp eller ned :Heartred
Ååh :( Krysser fingrene for deg! Oppdater oss gjerne❤️
 
Jeg skal håpe litt til, men forbereder meg på at det ikke går veien. Det må jeg, jeg tør ikke håpe for mye. Fikk tak i legen og fikk tatt blodprøve i dag (legg til en liten runde med gråting hos hun inne på laboratoriet da IVF-klinikken ringte meg). Så booket hun meg inn så tidlig på onsdag at jeg forhåpentligvis har svar på torsdag om den har gått opp eller ned :Heartred
x alt som x kan for dere :Heartred håper virkelig at det er en uskyldig blødning
 
Ååh :( Krysser fingrene for deg! Oppdater oss gjerne❤️
Det skal jeg! Jeg har jo enda litt håp. Det er ikke masse blod, så det er jo håp! Hun fra IVF-klinikken sa også at det kunne være medisinene mine som gjør at slimhinnene blir litt ekstra følsomme og gir blødninger. Man blir jo bare redd og bekymra og jeg vet at det ikke bare er for oss å prøve igjen neste måned. Det er mange måneder og medisinske inngrep som må til for at vi skal få flere sjanser...

Jeg håper jeg at jeg ser tilbake på dette om 8 uker og tenker "her overreagerte du! det gikk jo fint" :Heartred
x alt som x kan for dere :Heartred håper virkelig at det er en uskyldig blødning
Tusen takk :Heartred
 
Det skal jeg! Jeg har jo enda litt håp. Det er ikke masse blod, så det er jo håp! Hun fra IVF-klinikken sa også at det kunne være medisinene mine som gjør at slimhinnene blir litt ekstra følsomme og gir blødninger. Man blir jo bare redd og bekymra og jeg vet at det ikke bare er for oss å prøve igjen neste måned. Det er mange måneder og medisinske inngrep som må til for at vi skal få flere sjanser...

Jeg håper jeg at jeg ser tilbake på dette om 8 uker og tenker "her overreagerte du! det gikk jo fint" :Heartred

Tusen takk :Heartred
Ja jeg ville absolutt ikke gitt opp enda, og i og med at du ikke har noe smerter så ville jeg hvertfall ikke gitt opp! Synes de testene dine har steget jeg? Så at du skreiv at du var bekymret for testene, uansett om du ikke føler de har blitt sterkere, så er det viktig å huske at alle produserer hcg ulikt ❤️ Vil ikke gi deg noe forhåpninger men ja jeg synes testene dine ser bra ut jeg
 
Det skal jeg! Jeg har jo enda litt håp. Det er ikke masse blod, så det er jo håp! Hun fra IVF-klinikken sa også at det kunne være medisinene mine som gjør at slimhinnene blir litt ekstra følsomme og gir blødninger. Man blir jo bare redd og bekymra og jeg vet at det ikke bare er for oss å prøve igjen neste måned. Det er mange måneder og medisinske inngrep som må til for at vi skal få flere sjanser...

Jeg håper jeg at jeg ser tilbake på dette om 8 uker og tenker "her overreagerte du! det gikk jo fint" :Heartred

Tusen takk :Heartred
Håper alt ordner seg for dere:Heartred
 
Overraskende mye ligamentsmerter og kvalme til å bare være 3+4. Trodde ikke det gikk an en gang :scratch :joyful:
 
Ja, de pleier vel å si at jo nærmere uke 9 man er jo større kjangs er det for å kunne se hjerteslag på ul.. :Heartred
update: jeg spurte venninna mi, og hun sa til lege at hun var bekymret for om svangerskapet var i livmor eller ikke, og da tok han henne inn på ul i uke 7:Heartred:Heartred
Hjertet begynner typisk og slå i uke 6:happy: vi har bare hatt så tidlig ul med én av ungene, men der så vi blinkende hjerte 6+0
 
Flere som ikke har super mye symptomer? Her merker jeg trøtthet (kan også være pga. at jeg har sluttet å snuse), hormonell, litt stråling i brystene og noe murring av og på i livmora ❤️
 
Flere som ikke har super mye symptomer? Her merker jeg trøtthet (kan også være pga. at jeg har sluttet å snuse), hormonell, litt stråling i brystene og noe murring av og på i livmora ❤️
Jeg har vonde bryster, ellers merker jeg ingenting. 4+6 i dag
 
Flere som ikke har super mye symptomer? Her merker jeg trøtthet (kan også være pga. at jeg har sluttet å snuse), hormonell, litt stråling i brystene og noe murring av og på i livmora ❤️
Jeg har heller ingen særlig symptomer, bare litt mensensmerter, litt ømme bryster og endret smak og luktesans, men alle disse symptomene er veldig milde. Håper nesten jeg snart blir kvalmen for da vet jeg at hcg stiger :hilarious:
 
Her er det lett kvalme litt av og på, ømme og større bryster, og mye murring/trykk rundt livmor. Blir en spennende reise :love017
 
Er bare 3+5, men idag ble jeg så bråtrøtt. Føler meg helt utslitt. Kjenner igjen følelsen fra tidligere svangerskap, men har aldri fått symptomer utenom murringer så tidlig :scratch
 
Back
Topp