Er helt ekstremt trøtt. Sov over 9 timer i natt og er fortsatt helt fjern.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok på meg jeans jeg også da jeg skulle på butikken, dro hjem å lagte middag. Under middagen måtte den poppes opp og etter middagen måtte den rett av5+5
Ekstremt trøtt, skikkelig oppblåst og kvalm. Hadde på meg dongeribukse på butikken nå nettop, måtte bare åpne smekken, alt for trangt allerede
Haha jeg kjenner meg igjen i dette! Holdte på å kveles med utebuksa på kan ikke skjønne at magen vokser så fort denne gangTok på meg jeans jeg også da jeg skulle på butikken, dro hjem å lagte middag. Under middagen måtte den poppes opp og etter middagen måtte den rett av
Åååh jeg gruer meg så til halsbrannen kommer. Sist gang levde jeg med lovehearts i lomma til en hver tid og etterhvert titralacSmåkvalm og mye halsbrann. Men halsbrann har jeg alltid
Ja, det er grusomt! Har reflux til vanlig så har medisiner, men vil ikke bruke de i første trimesterÅååh jeg gruer meg så til halsbrannen kommer. Sist gang levde jeg med lovehearts i lomma til en hver tid og etterhvert titralac
Det har jeg å, men nå bruker jeg Omeprazol. Det er helt trygt. Brukte det når jeg var gravid med minstemann ogsåJa, det er grusomt! Har reflux til vanlig så har medisiner, men vil ikke bruke de i første trimester
Jepp! Startet i dag her.Får dere «hetetokter» i løpet av dagen? De siste dagene har jeg fått det opptil flere ganger per dag / kveld. Føles ut som jeg får feber. Blir varm, svett, kvalm og småsvimmel