Våre symptomer

Er helt ekstremt trøtt. Sov over 9 timer i natt og er fortsatt helt fjern.
 
3+5, Murringer og veldig oppblåst!
 
5+5
Ekstremt trøtt, skikkelig oppblåst og kvalm. Hadde på meg dongeribukse på butikken nå nettop, måtte bare åpne smekken, alt for trangt allerede
 
5+5
Ekstremt trøtt, skikkelig oppblåst og kvalm. Hadde på meg dongeribukse på butikken nå nettop, måtte bare åpne smekken, alt for trangt allerede
Tok på meg jeans jeg også da jeg skulle på butikken, dro hjem å lagte middag. Under middagen måtte den poppes opp og etter middagen måtte den rett av :laughing002
 
Tok på meg jeans jeg også da jeg skulle på butikken, dro hjem å lagte middag. Under middagen måtte den poppes opp og etter middagen måtte den rett av :laughing002
Haha jeg kjenner meg igjen i dette! Holdte på å kveles med utebuksa på :laughing021 kan ikke skjønne at magen vokser så fort denne gang :facepalm:
 
Jeg tror jeg har et klassisk tilfelle av morgenkvalme! Når jeg står opp er jeg veldig uggen/småkvalm og rar i formen. Ingenting frister, hverken kaffe eller mat. Men så spiser jeg to knekkebrød med ost, så er formen plutselig mye bedre! Det har skjedd hver dag i en liten uke nå :-) Da smaker det med ei lita kopp kaffe og etterpå. Så gjelder det bare å være flink med å spise ofte for å unngå den samme følelsen igjen etter noen timer.
 
Småkvalm og mye halsbrann. Men halsbrann har jeg alltid :shy:
 
Åååh jeg gruer meg så til halsbrannen kommer. Sist gang levde jeg med lovehearts i lomma til en hver tid og etterhvert titralac
Ja, det er grusomt! Har reflux til vanlig så har medisiner, men vil ikke bruke de i første trimester :shy:
 
Jeg er altså så dårlig jeg… Ligger strekk ut på sofaen, ekstremt kvalm… Har ikke spydd enda men brekker meg mye :(
 
Har fortsatt bare murringer. Håper det fortsetter sånn!
 
Ja, det er grusomt! Har reflux til vanlig så har medisiner, men vil ikke bruke de i første trimester :shy:
Det har jeg å, men nå bruker jeg Omeprazol. Det er helt trygt. Brukte det når jeg var gravid med minstemann også
 
Idag slo kvalmen og trøttheten inn maks, føler som kroppen kræsjlanda. Krysser fingrene for en bedre dag i morrq
 
3+4. Positiv test CB tidlig test i dag tidlig Hadde store mistanker pga hadde allerede da kjent på kvalme og murringer i magen i ett par dager - nesten som hold/sting?
I dag har det vært mindre kvalme, men fortsatt sting store deler av dagen.
 
4+4 nå, har vært voldsomt trøtt store deler av døgnet i en ukes tid, og hatt noe murringer i magen. Når jeg våknet i dag var plutselig puppene kjempe vonde.
Er spent på hvordan formen blir framover da jeg har hatt et svangerskap nesten uten noen form for symptomer, og et hvor jeg var sykemeldt fra uke 7 og ut på grunn av kvalme og bekkensmerter.
 
Får dere «hetetokter» i løpet av dagen? De siste dagene har jeg fått det opptil flere ganger per dag / kveld. Føles ut som jeg får feber. Blir varm, svett, kvalm og småsvimmel
 
Får dere «hetetokter» i løpet av dagen? De siste dagene har jeg fått det opptil flere ganger per dag / kveld. Føles ut som jeg får feber. Blir varm, svett, kvalm og småsvimmel
Jepp! Startet i dag her.
 
Back
Topp