Våre symptomer

Jeg blir så stinn i magen når jeg spiser! :dead: Kvalmen har avtatt noe, og matlysten kommer er kommet godt tilbake, så jeg spiser godt når jeg først spiser. Men jeg blir så stinn og føler meg veldig «tung og full» i magen etterpå, angrer hver gang jeg spiser et litt for godt måltid :laughing021
 
Er det noen her som har prøvd den nyeste kvalmemedisinen som man kan bruke i svangerskapet? Noen erfaringer, eller tanker? :)
 
Allerede anpusten opp trappene, kjenner blodvolumet øker :smiley-ashamed004
Trøtt
Hodepine
Murringer
 
Last edited:
Det eneste symptomet jeg har nå er at jeg sover veldig mye :facepalm: jeg er så trøtt om morgenen og kvelden
 
Er det noen her som har prøvd den nyeste kvalmemedisinen som man kan bruke i svangerskapet? Noen erfaringer, eller tanker? :)
Jeg har en venninne som har termin i desember og hun sverger til den nye medisinen. Den tar visst all kvalme men den gir deg en god del fatigue :arghh: heller det enn være kvalm sier jeg
 
Jeg har en venninne som har termin i desember og hun sverger til den nye medisinen. Den tar visst all kvalme men den gir deg en god del fatigue :arghh: heller det enn være kvalm sier jeg
Enig, det verste er jo å være kvalm! Jeg er så sykt opp og ned i formen, og mot normalen pleier hormonene å toppe seg rundt uke 8 - nå er jeg 6+2, og tenker hvis dette skal bli verre må jeg prøve medisinen før eventuell sykmelding i alle fall. Men skal prate med legen kommende uke hva hun tenker :)
 
5+3 i dag og begynner endelig å kjenne det mer på kroppen. Skikkelig øm i korsryggen i dag og det har kommet mer murring ❤️ Synes det er litt betryggende selv om det kan gå begge veier :smiley-angelic001
 
Jeg har en venninne som har termin i desember og hun sverger til den nye medisinen. Den tar visst all kvalme men den gir deg en god del fatigue :arghh: heller det enn være kvalm sier jeg
Åh enig i det! Jeg vurderer sterkt å be om den medisinen fordi denne kvalmen er helt forferdelig... Problemet er at jeg kjører bil på jobb :shifty: ikke at jeg tror jeg får til å være på jobb 100% så lenge det er sånn som nå, men...
 
Våkner lyyyys våken grisetidlig. Null problem å sprette opp kl 5 :hilarious: men er jo trøtt etter et par timer da
 
Oppblåst... Arbeidsbuksene passer snart ikke mer :arghh: er konstant trøtt og tisser hvert 5 minutt føles det ut som :hilarious:
 
Trøtt, trøtt og trøtt... Kvalm litt sånn av og på, men ikke helt krise (foreløpig). Og måtte ut å kjøpe løse "joggebukser" til å ha på jobb fordi jeg er så syyykt oppblåst!
 
I natt fikk jeg ikke sove pga den jækla irriterende halsbrannen... tror jeg må kjøpe meg lovehearts og sånne tygge tabletter :arghh:
 
Er det noen fler som føler seg støl i livmora? :laughing002 Skal sies at jeg har en jobb hvor jeg står og går i 8-9 timer hver dag, med vernesko på betonggulv, og er egentlig godt vant til det. Men nå føler jeg ofte at jeg må sette meg ned, for jeg er skikkelig støl nederst i magen. I tillegg blir jeg veldig andpusten når jeg går i trapper eller oppoverbakke! :knegg: Heldigvis ganske pigg ellers, null kvalme og stor matlyst, enn så lenge ihvertfall! :angelic:
 
Jeg er allerede småkvalm, og det bekymrer meg litt, for i begge de to forrige svangerskapene har jeg spydd fra ca uke 7 og helt ut til fødsel. Skal det virkelig begynne allerede i uke 5, og hvor ille skal det bli denne gangen? Det blir veldig kjapt testing av nye kvalmestillende hvis dette eskalerer!
 
3 + 5 i dag. Vært mye tidligere og mer intenst sulten fra rundt 3 + 0 og fortsatt i dag. Min tredje, så dette er kjent fra før. Jeg har begynt å kjenne stikking og litt stråling i korsryggen ut mot den ene hofta, slik som tidligere. Tisser litt oftere enn før.
 
Back
Topp