Våre symptomer

5+0 i dag. Kjenner det murrer i livmora til tider, fryser mye, er trøtt og har ømme bryster.. Vet ikke om det å fryse er det symtom men? Har ihvertfall vært veldig kald nå de siste dagene, fryser og fryser
 
5+0 i dag. Kjenner det murrer i livmora til tider, fryser mye, er trøtt og har ømme bryster.. Vet ikke om det å fryse er det symtom men? Har ihvertfall vært veldig kald nå de siste dagene, fryser og fryser
Jeg tror det er et symptom, altså dårlig temperaturregulering.. mener jeg har lest noe om det her på forumet :Heartred
Sliter med det samme, har alltid vært frysepinne, men i starten (ca 3+4) så var jeg kjempevarm, nå er jeg kjempekald igjen til tross for varmegradene:Heartred
 
5+0 i dag. Kjenner det murrer i livmora til tider, fryser mye, er trøtt og har ømme bryster.. Vet ikke om det å fryse er det symtom men? Har ihvertfall vært veldig kald nå de siste dagene, fryser og fryser
Jeg fryser masse, spes om kvelden når jeg skal legge meg. Var værst i uke 4-5. er liksom ikke noe mellom ting, enten hetetokter eller så fryser man til is :dead: :hilarious:
 
5+0 i dag. Kjenner det murrer i livmora til tider, fryser mye, er trøtt og har ømme bryster.. Vet ikke om det å fryse er det symtom men? Har ihvertfall vært veldig kald nå de siste dagene, fryser og fryser
Samme her! Fryser nesten hele tiden
 
Veldig oppblåst, trøtt, blir fort sliten, små kvalme som kommer å går. Brystene har vokst, men de er ikke akkurat sånn veldig ømme, bare bitte litt og mer i vestre en i høyre. Syntes det er litt rart siden jeg alltid har hatt det, vet ikke om det kommer sv at jeg slutta og amme for 11 mnd siden :smiley-ashamed004 har også murringer. Vil ha mat helle tiden :bag::angelic: lett svimmel, halsbrann og kjempe hard i magen god lukte sans
 
Last edited:
Kvalmen fra noen dager siden slapp taket igjen, så det var nok noe annet! Forventer kvalme om en uke eller to, men enn så lenge føler jeg meg som før. Det stikker godt i livmora dog!
 
4+2el 3
-Tmi, men: jeg må seriøst prompe konstant. Så mye luft!
- kvalm innimellom (har ikke vært det så tidlig før)
-blir tidligere og tidligere trøtt om kvelden
-innmari lett å irritere.
 
6+0 og nå har kvalmen kommet.. en ting var kvalmen i forrige graviditet, men kombinert med en 2,5-åring nå som vil se på Paw Patrol føles det som om det er tusen ganger mer :laughing002
 
6+0 og nå har kvalmen kommet.. en ting var kvalmen i forrige graviditet, men kombinert med en 2,5-åring nå som vil se på Paw Patrol føles det som om det er tusen ganger mer :laughing002
Huff! Håper kvalmen er kortvarig :joyful: med 2022 barnet spydde jeg flere ganger om dagen nesten hele svangerskapet, men da kunne jeg bare ligge på sofaen å være ubrukelig. Denne gangen har jeg straks en 2 åring som trenger meg, kan ikke ligge like mye på sofaen nå :hilarious:
 
5+5 ifølge appen.

Ekstremt ømme bryster, de har vokst så mye at jeg har måtte kjøpe ny bh
Veldig trøtt, men sover dårlig om natta og våkner ofte i 6 tiden.
Sulten

Ellers føler jeg meg veldig fin i formen, heldigvis ikke kvalm og det er godt.
 
Kvalm i perioder, spesielt om jeg er tom i magen/ikke har spist på en stund
Dårlig matlyst
Ømme bryst
Ligamentsmerter/strekk i nedre del av magen ved bråe bevegelser/hoste
Murring
Hyppig vannlating.
Våkner tidlig.

Er bare 4+2 så dette kan jo bli spennende :yuck:
 
4+4,
Insomnia, våkner alt for tidlig og trøtt hele dagen
Treg mage:bored:
Murringer av og på
Oppblåst
 
Huff! Håper kvalmen er kortvarig :joyful: med 2022 barnet spydde jeg flere ganger om dagen nesten hele svangerskapet, men da kunne jeg bare ligge på sofaen å være ubrukelig. Denne gangen har jeg straks en 2 åring som trenger meg, kan ikke ligge like mye på sofaen nå :hilarious:
Takk for det! Tipper vel den varer helt gjennom hele bhg-ferien :laughing002 men ja, første runde var litt annerledes! Gravid med en toåring er en ny dimensjon :wacky:
 
Kvalm i perioder, spesielt om jeg er tom i magen/ikke har spist på en stund
Dårlig matlyst
Ømme bryst
Ligamentsmerter/strekk i nedre del av magen ved bråe bevegelser/hoste
Murring
Hyppig vannlating.
Våkner tidlig.

Er bare 4+2 så dette kan jo bli spennende :yuck:
Symptomene de siste dagene…
idag = null. Er ganske bekymret nå. :arghh:
 
  • Omsorg
Reactions: B82
Symptomene de siste dagene…
idag = null. Er ganske bekymret nå. :arghh:

Heldigvis så kommer det og går med de symptomene, det er også helt normalt. Det å ikke ha symptomer i det heletatt og.. bortsett fra uteblitt mens.
Men vet hvor kjip den første tida her er.. vi er i samme båten her inne.. du er ikke alene om å være engstelig :happy6
 
Heldigvis så kommer det og går med de symptomene, det er også helt normalt. Det å ikke ha symptomer i det heletatt og.. bortsett fra uteblitt mens.
Men vet hvor kjip den første tida her er.. vi er i samme båten her inne.. du er ikke alene om å være engstelig :happy6
Uff ja, har 3 aborter bak meg så er nok litt ekstra bekymret grunnet det. :Heartbigred
 
  • Omsorg
Reactions: B82
Back
Topp