Sitrongress
Andre møte med forumet
5+0 i dag. Kjenner det murrer i livmora til tider, fryser mye, er trøtt og har ømme bryster.. Vet ikke om det å fryse er det symtom men? Har ihvertfall vært veldig kald nå de siste dagene, fryser og fryser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror det er et symptom, altså dårlig temperaturregulering.. mener jeg har lest noe om det her på forumet5+0 i dag. Kjenner det murrer i livmora til tider, fryser mye, er trøtt og har ømme bryster.. Vet ikke om det å fryse er det symtom men? Har ihvertfall vært veldig kald nå de siste dagene, fryser og fryser
Jeg fryser masse, spes om kvelden når jeg skal legge meg. Var værst i uke 4-5. er liksom ikke noe mellom ting, enten hetetokter eller så fryser man til is5+0 i dag. Kjenner det murrer i livmora til tider, fryser mye, er trøtt og har ømme bryster.. Vet ikke om det å fryse er det symtom men? Har ihvertfall vært veldig kald nå de siste dagene, fryser og fryser
Da er det sikkert et symptom og ikke bare væretJeg fryser masse, spes om kvelden når jeg skal legge meg. Var værst i uke 4-5. er liksom ikke noe mellom ting, enten hetetokter eller så fryser man til is
Samme her! Fryser nesten hele tiden5+0 i dag. Kjenner det murrer i livmora til tider, fryser mye, er trøtt og har ømme bryster.. Vet ikke om det å fryse er det symtom men? Har ihvertfall vært veldig kald nå de siste dagene, fryser og fryser
DefinitivtDa er det sikkert et symptom og ikke bare været
Huff! Håper kvalmen er kortvarig med 2022 barnet spydde jeg flere ganger om dagen nesten hele svangerskapet, men da kunne jeg bare ligge på sofaen å være ubrukelig. Denne gangen har jeg straks en 2 åring som trenger meg, kan ikke ligge like mye på sofaen nå6+0 og nå har kvalmen kommet.. en ting var kvalmen i forrige graviditet, men kombinert med en 2,5-åring nå som vil se på Paw Patrol føles det som om det er tusen ganger mer
Takk for det! Tipper vel den varer helt gjennom hele bhg-ferien men ja, første runde var litt annerledes! Gravid med en toåring er en ny dimensjonHuff! Håper kvalmen er kortvarig med 2022 barnet spydde jeg flere ganger om dagen nesten hele svangerskapet, men da kunne jeg bare ligge på sofaen å være ubrukelig. Denne gangen har jeg straks en 2 åring som trenger meg, kan ikke ligge like mye på sofaen nå
Symptomene de siste dagene…Kvalm i perioder, spesielt om jeg er tom i magen/ikke har spist på en stund
Dårlig matlyst
Ømme bryst
Ligamentsmerter/strekk i nedre del av magen ved bråe bevegelser/hoste
Murring
Hyppig vannlating.
Våkner tidlig.
Er bare 4+2 så dette kan jo bli spennende
Symptomene de siste dagene…
idag = null. Er ganske bekymret nå.
Uff ja, har 3 aborter bak meg så er nok litt ekstra bekymret grunnet det.Heldigvis så kommer det og går med de symptomene, det er også helt normalt. Det å ikke ha symptomer i det heletatt og.. bortsett fra uteblitt mens.
Men vet hvor kjip den første tida her er.. vi er i samme båten her inne.. du er ikke alene om å være engstelig