Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes du den hjelper på formiddagen? Jeg tok postafen og afipran hele forrige svangerskap, og er veldig spent på om xonvea fungerer bedre, men jeg har ikke begynt ordentlig med kvalmen enda.Har fått xonvea nå! Tatt 2 på kveld i 2 dager, men kjenner kvalmen kommer godt tilbake på ettermiddag, så i morgen øker jeg til 1 tablett morgen også, så ser vi om det blir bedre
Det har hjulpet litt på starten av dagen, men ikke optimalt. I dag er første dag med tablett på morgen også, så får vi se om det blir bedre da. Håper det! I går kveld kom kvalmen og oppkast tilbake for fult, så tydelig ikke nok med bare to på kveld.Synes du den hjelper på formiddagen? Jeg tok postafen og afipran hele forrige svangerskap, og er veldig spent på om xonvea fungerer bedre, men jeg har ikke begynt ordentlig med kvalmen enda.
Blir du så trøtt som folk sier de blir også? Jeg har forstått at det er varseltrekant på dem mtp bilkjøring, og det funker dårlig å leve uten bil. Men det er trekant på postafenen også, og jeg ble aldri trøtt av den.Det har hjulpet litt på starten av dagen, men ikke optimalt. I dag er første dag med tablett på morgen også, så får vi se om det blir bedre da. Håper det! I går kveld kom kvalmen og oppkast tilbake for fult, så tydelig ikke nok med bare to på kveld.
Jeg har ikke blitt så ekstremt trøtt av de enda, men tatt min første dag på morgen i dag. Skal kjøre bil etterpå, men virker som det skal gå fint Jordmoren min sa at hun hadde ikke hørt at folk sleit med trøtthet og at de andre som bruker xonvea også kommer kjørende altså.Blir du så trøtt som folk sier de blir også? Jeg har forstått at det er varseltrekant på dem mtp bilkjøring, og det funker dårlig å leve uten bil. Men det er trekant på postafenen også, og jeg ble aldri trøtt av den.
Takk for svar, det virker jo veldig lovende!Jeg har ikke blitt så ekstremt trøtt av de enda, men tatt min første dag på morgen i dag. Skal kjøre bil etterpå, men virker som det skal gå fint Jordmoren min sa at hun hadde ikke hørt at folk sleit med trøtthet og at de andre som bruker xonvea også kommer kjørende altså.
Ja! Svært oppblåst her. Tuller med mannen at det må være mer enn 1 der inne!!Flere enn meg som er så oppblåst at de ser ut som de er 3-4 mnd på vei? Er en fulltidsjobb å prøve å holde magen inne når jeg er ute blandt folk!
Samme her. Hadde også MYE murringer sist svangerskap, så er litt mer avslappet denne gangen og tenker at det er helt normalt. Hadde også masse nedpress fra første trimester sist, og akkurat samme nå. Føles ut som at hele underlivet skal falle ut.Murringer og trøtt. Blir helt stressa av de murringene.. kjennes ut som mens kommer anytime.. og så dabber det av.. og pån igjen
Jeg har det helt likt som deg. Ble veldig bekymret og dro til legen for å måle hcg. Alt var normal tross vonde mensensmerter til og fra i over en uke. Ble målt til 4077 i hcg nivå 5+0. Så trenger ikke være noe!Murringer og trøtt. Blir helt stressa av de murringene.. kjennes ut som mens kommer anytime.. og så dabber det av.. og pån igjen
Jeg er 5+5 og har ingen andre symptomer enn litt treg mage - som like godt kan være for lavt vanninntak.Har null, niks symptomer og blir litt bekymra.. 5+0 i dag
Godt å høre vi er flere! Hadde det helt likt forrige svangerskap egentlig, men klarer ikke slappe helt av..Jeg er 5+5 og har ingen andre symptomer enn litt treg mage - som like godt kan være for lavt vanninntak.
Jeg var kjempedårlig i begge de to første svangerskapene, men tenker at jeg bare er heldigere nå, og at det er så tidlig at det helt sikkert bare er et tidsspørsmål før det dundrer løs med ubehag igjen. Jeg nyter dagene og timene før det smellerGodt å høre vi er flere! Hadde det helt likt forrige svangerskap egentlig, men klarer ikke slappe helt av..
Åå, får håpe det drøyer så lenge som mulig før du blir dårligJeg var kjempedårlig i begge de to første svangerskapene, men tenker at jeg bare er heldigere nå, og at det er så tidlig at det helt sikkert bare er et tidsspørsmål før det dundrer løs med ubehag igjen. Jeg nyter dagene og timene før det smeller