Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høre at det er andre som ikke har så mange symptomer. Jeg føler det også på kroppen, men "bare" som (forsåvidt stor) tretthet og et hint av kvalme av og til. Mine bryster er nesten helt normale, bare litt sensitive. Har hatt mye vondere pupper av ivf hormonene. Vi er jo heldige egentlig!Fortsatt lite symptomer her, føler meg så og si helt normal. Men noe kjennes Såklart på kroppen. Er trøtt veldig ofte, spiser mer fordi jeg kjenner ofte på sult gjennom dagen, puppene har vokst å blitt en god del større.
Gleder meg til TUL 26.07
Har skjønt det slik at det finnes en del av oss heldige uten plagsomme symptomer Jaa, vi er heldige!Godt å høre at det er andre som ikke har så mange symptomer. Jeg føler det også på kroppen, men "bare" som (forsåvidt stor) tretthet og et hint av kvalme av og til. Mine bryster er nesten helt normale, bare litt sensitive. Har hatt mye vondere pupper av ivf hormonene. Vi er jo heldige egentlig!
Haha samme her #matvrak. Ble veldig skuffet når jeg fant ut at man egentlig ikke må spise mer i første trimester...Jeg blir veldig betrygget av at det er flere som heller ikke har veldig fremtredende symptomer og at det også kan være normalt. Nå går jeg jo å "kjenner etter" hele tiden på "jakt" etter symptomer. Men noe jeg har bitt meg merke i er at puppene har vokst (men er ikke så ømme), jeg er konstant sulten og konstant tissetrengt og tidvis veldig trøtt. Men utenom det er egentlig det meste normalt. Kan bli litt kvalm hvis det er lenge siden jeg har spist, men let's face it. Det går ikke lang tid mellom hvert måltid nå. #matvrak
Jeg pleier å spise to store, mettende måltider om dagen (når ikke gravid), fordi jeg blir sulten rundt lunsjtid, og rundt middagstid.Hei! Andre her som er ekstremt sulten hele tiden? Noen som har tips til småretter? Klarer bare å spise litt omgangen eller blir jeg kvalm men sulten igjen i det en rydde av bordet
Er så trøtt når jeg går i seng på kvelden… men får jeg sove?! Nei! Står opp igjen etter et par timer i senga og legger meg igjen i 4-tiden… sov fra 4-12.30 i dag. Har ikke sovet på dagen i dag, men gjort det andre dager. Prøver å la være å sove på dagn så jeg får sovet om nattan (fungerer ikke alltid for det, er så trøtt at det «bikker over»).
Slitsomt med så fucka døgnrytme. Var dårlig før graviditeten også, men nå har det forverret seg veldig.
Flere som har det sånn?!
Ja, jeg sover så lite jeg kan på dagtid for å få sove om natten Men jeg er helt kaputt pga graviditeten (derfor hjemme fra jobb) og veldig trøtt. Ikke bare bare å være gravid med hormoner og disse symptomene, hehe Takk for tipsJeg sover alltid dårlig som gravid, det er mye som skjer i kroppen våkner hyppig og står opp tidlig.
har ikke muligheten til å sove på dagtid som deg.. men ville kanskje kutta litt ned på antall timer i strekk på dagen? Se om det hjelper litt på nattesøvnen
Det hørtes ut som fantastiske netterKlarer helt fint å holde meg våken hele dagen, men på kvelden sovner jeg i 21/22 tiden og sover helt til morgenen.. litt småuggen om jeg ikke får i meg mat hele tiden, men små mengder..