Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er som deg, med ingen tydelige symptomer og er på 5+6, så bare «en dag bak» Har bare murringer, som jeg har hatt nærmest konstant i 2,5 uke nå, utenom det ingenting. Ikke en gang ømme pupper. Har aldri hatt det i løpet av syklus heller, så kanskje det henger sammen. Prøver å trøste meg med at jeg er heldig som ikke merker noe, men tok en ny graviditetstest før helgen bare for å få bevis for meg selv at jeg fortsatt er gravid. Tror ikke helt på det før det skjer noe mer liksom6+0 i dag, og så og si helt uten symptomer. I allefall symptomer som er 100% sikkert graviditet. Trøtt? Ja, men jeg har jo to barn. Sulten? Alltid, uansett. Kvalm? Tja, når sulten, men det er jeg jo ellers også? Hvilepulsen har økt med noen få slag, fra 49 til 53, det er jo ikke noe å skrive hjem om. Får blaff av engstelse av og til, men prøver å betrygge meg selv med at hvis det går bra så er det jo digg å ikke være så dårlig. Går det galt så får jeg forhåpentligvis snart vite det! Jeg har veldig ømme brystvorter da, men nå klarer jeg ikke for mitt bare liv å huske om de var sånn før jeg ble gravid. Jeg tror ikke det, men det hjelper jo lite 10 dager til UL, det blir greit med en fasit!
Nei det er vanskelig når man ikke har noe håndfast. Jeg har vært veldig kvalm i tidligere graviditeter, og forventer liksom det, men det behøver jo ikke bli sånn denne gangen likevel. Gleder meg allerede nå til jeg kjenner bevegelser, for da er det mye lettere å forholde seg til at det er liv der inne.Er som deg, med ingen tydelige symptomer og er på 5+6, så bare «en dag bak» Har bare murringer, som jeg har hatt nærmest konstant i 2,5 uke nå, utenom det ingenting. Ikke en gang ømme pupper. Har aldri hatt det i løpet av syklus heller, så kanskje det henger sammen. Prøver å trøste meg med at jeg er heldig som ikke merker noe, men tok en ny graviditetstest før helgen bare for å få bevis for meg selv at jeg fortsatt er gravid. Tror ikke helt på det før det skjer noe mer liksom
Har kun en SA i uke 7ish for 8 år tilbake av erfaring med graviditet, så mye engstelig for at det ikke går osv når en ikke kjenner noen symptomer. Da var jeg sinnsykt trøtt/sliten fra noen dager før mensen, utenom det var det ikke noe symptomer. Nå er jeg jo ikke det heller.Nei det er vanskelig når man ikke har noe håndfast. Jeg har vært veldig kvalm i tidligere graviditeter, og forventer liksom det, men det behøver jo ikke bli sånn denne gangen likevel. Gleder meg allerede nå til jeg kjenner bevegelser, for da er det mye lettere å forholde seg til at det er liv der inne.
Ja forstår hva du mener mye av det samme hær.. hær kom kvalmen i uke 4 og vært. Av/på. Kan våkne på natta drit kvalm . Og kvalmen kommer og går hele dagen.. heldigvis ikke kastet opp bare drit kvalm.Jeg er ekstremt trøtt! Er ganske pigg etter jeg har stått opp om morgenen, men sånn midt på dagen bli jeg skikkelig kvalm og uggen, og dette kan vare resten av dagen. Jeg blir også fryktelig kvalm om det går for lenge mellom jeg spiser, og når jeg først spiser, så klarer jeg å spise bare litt om gangen, blir veldig fort mett. Har ikke spydd enda da, heldigvis. Det slapp jeg med de to andre også, så forhåpentligvis er jeg like heldig denne gangen.
I tillegg er jeg skikkelig oppblåst, så man kan egentlig se på meg at jeg er gravid allerede. Klarer ikke å holde inn magen i det hele tatt, så jeg tror nok vi må avsløre det for barna og øvrig familie tidligere enn vi hadde tenkt. Er 7+2 idag.
Jeg har aldri blitt kvalm før rundt uke 8 el 9, og har da vært litt kvalm i noen uker.Okei, jeg har bare lest at kvalme i svangerskap er tegn på at hcg stiger, så er lettere bekymra
Jeg er også 6+3, og har det på akkurat samme måte. Har de samme symptomene som før, men føler de er mildere. Føler også magen har vokst, men er nok var fordi jeg er så oppblåst!Hei igjen. Da var jeg 6+3 nå. Syns jeg har mildere symptomer nå. Ikke så ømme bryst, men puppene har vokst en del. Det har for øvrig magen og da jeg er sinnsykt oppblåst og forstoppa. Konstant sulten og føler meg tjukk. Og trøtt. Veldig veldig trøtt. I dag sovna jeg foran pc'n PÅ jobb! er fortsatt ofte tissetrengt, men ikke like ekstremt som forrige uke. Da følte jeg blæra aldri ble tømt. Nå kan det gå lenger mellom hvert dobesøk men føler fortsatt at jeg aldri blir ferdig med å tisse. Det kommer liksom hele tiden en dråpe til og enda en dråpe til.