Åh.. så vondt å høre. Skjønner at du er ekstra bekymret da får du tett oppfølging nå? Be om hcg prøver feksUff ja, har 3 aborter bak meg så er nok litt ekstra bekymret grunnet det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh.. så vondt å høre. Skjønner at du er ekstra bekymret da får du tett oppfølging nå? Be om hcg prøver feksUff ja, har 3 aborter bak meg så er nok litt ekstra bekymret grunnet det.
Nei egentlig ble jeg bare overlatt til meg selv nå fra det offentlige. Selv om det er IVF… skikkelig dårlig. Men tenker helt klar jeg krever blodprøve neste uke. Jeg tok en test idag som var litt sterkere enn fredag, men en begynner jo og analysere: var det nok stigning osv.Åh.. så vondt å høre. Skjønner at du er ekstra bekymret da får du tett oppfølging nå? Be om hcg prøver feks
Nei egentlig ble jeg bare overlatt til meg selv nå fra det offentlige. Selv om det er IVF… skikkelig dårlig. Men tenker helt klar jeg krever blodprøve neste uke. Jeg tok en test idag som var litt sterkere enn fredag, men en begynner jo og analysere: var det nok stigning osv.
Haugesund sykehus. Skal bare ringe inn positiv test også tok de det som en selvfølge at det kom til og gå bra. De var nok klar for sommerferie.Hvilken klinikk tilhører du? De har ikke en offisiell testdato hvor du skal ta blodprøve..? Eller skal du bare ringe inn positiv test.
Har analysert mye hittil jeg og.. blir helt skrullete
Haugesund sykehus. Skal bare ringe inn positiv test også tok de det som en selvfølge at det kom til og gå bra. De var nok klar for sommerferie.
Du har det ja. Haha. Uff. Jeg tenkte og ta en digital imorgen eller onsdag for å se om jeg får 2-3. litt lettere enn de stimlende. Hvor langt har du kommet?
Rug sprø syntes jeg hjelper veldig og drikke masseVeldig ømme pupper, må på do hele tiden, og veldig treg mage. Noen som har gode råd ang. siste?
Det var en god ide! Skal kjøpe inn rugsprø med en gang!Rug sprø syntes jeg hjelper veldig og drikke masse
Den nye kvalmestillende skal være veldig bra! Du tar pille om kvelden før du legger deg og neste dag er du fin men jeg hører at man blir trøtt av denGått å vært kvalm lenge nå, men i dag begynte jeg å kaste opp. Blir helt uvel av å bare se på mat.. får ikke i meg noe. Har noen her begynt med den nye kvalmestillende og har erfaring? Verre kvalme denne gang enn sist kasta ihvertfall ikke opp sist..
Har fått xonvea nå! Tatt 2 på kveld i 2 dager, men kjenner kvalmen kommer godt tilbake på ettermiddag, så i morgen øker jeg til 1 tablett morgen også, så ser vi om det blir bedreDen nye kvalmestillende skal være veldig bra! Du tar pille om kvelden før du legger deg og neste dag er du fin men jeg hører at man blir trøtt av den