Våre symptomer

Uff ja, har 3 aborter bak meg så er nok litt ekstra bekymret grunnet det. :Heartbigred
Åh.. så vondt å høre. Skjønner at du er ekstra bekymret da :sorry: får du tett oppfølging nå? Be om hcg prøver feks
 
Åh.. så vondt å høre. Skjønner at du er ekstra bekymret da :sorry: får du tett oppfølging nå? Be om hcg prøver feks
Nei egentlig ble jeg bare overlatt til meg selv nå fra det offentlige. Selv om det er IVF… skikkelig dårlig. Men tenker helt klar jeg krever blodprøve neste uke. Jeg tok en test idag som var litt sterkere enn fredag, men en begynner jo og analysere: var det nok stigning osv.
 
Nei egentlig ble jeg bare overlatt til meg selv nå fra det offentlige. Selv om det er IVF… skikkelig dårlig. Men tenker helt klar jeg krever blodprøve neste uke. Jeg tok en test idag som var litt sterkere enn fredag, men en begynner jo og analysere: var det nok stigning osv.

Hvilken klinikk tilhører du? :Heartred De har ikke en offisiell testdato hvor du skal ta blodprøve..? Eller skal du bare ringe inn positiv test.

Har analysert mye hittil jeg og.. blir helt skrullete :oops:
 
Hvilken klinikk tilhører du? :Heartred De har ikke en offisiell testdato hvor du skal ta blodprøve..? Eller skal du bare ringe inn positiv test.

Har analysert mye hittil jeg og.. blir helt skrullete :oops:
Haugesund sykehus. Skal bare ringe inn positiv test også tok de det som en selvfølge at det kom til og gå bra. De var nok klar for sommerferie.

Du har det ja. Haha. Uff. Jeg tenkte og ta en digital imorgen eller onsdag for å se om jeg får 2-3. litt lettere enn de stimlende. Hvor langt har du kommet?
 
  • Liker
Reactions: B82
Haugesund sykehus. Skal bare ringe inn positiv test også tok de det som en selvfølge at det kom til og gå bra. De var nok klar for sommerferie.

Du har det ja. Haha. Uff. Jeg tenkte og ta en digital imorgen eller onsdag for å se om jeg får 2-3. litt lettere enn de stimlende. Hvor langt har du kommet?

Satt du inn fersk eller frys?

Er på 4+5 i dag, hjemmelaget denne gang. Stor overraskelse å få det til på PP 1
 
Har ikke sånn særlig med symptomer, annet en at puppene er vonde og ømme, og har vokst en del. Kan klemme fram en dråpe melk også i begge.
 
Jeg er litt oppblåst og har fått litt høyere hvilepuls, men ellers er det ingenting å melde. Drømmer om et svangerskap uten kvalme! :bag:
 
Gått å vært kvalm lenge nå, men i dag begynte jeg å kaste opp. Blir helt uvel av å bare se på mat.. får ikke i meg noe. Har noen her begynt med den nye kvalmestillende og har erfaring? Verre kvalme denne gang enn sist :hungover: kasta ihvertfall ikke opp sist..
 
I dag var første gang jeg kjente meg kvalm, litt godt å kjenne på samtidig som jeg lurte på om jeg rakk bussen til jobb :wacky: Puppene har vokst ganske mye synes jeg, ellers litt stikkinger i livmor, og selvfølgelig tett i nesen ☺️
 
Ømme pupper og veldig trøtt Lurer på hvordan jeg skal klare jobb fremover om jeg skal være så trøtt
 
Småkvalm, svimmel, sliten.. Ømme pupper kom er her for et par dager siden. Så gikk det over igjen:confused005 Har forstått at det gjerne kommer av utvikling av melkekjerter og slikt. Nå er det bare 3mnd mellom graviditeter (senabort uke 20) denne gangen, å jeg hadde allerede begynt og få melk. Så mulig det er derfor det ikke er et fremtredende symptom foreløpig:confused013

Hilsen overtenker som er på sitt femte svangerskap og burde visst bedre, bare 6+6 :shy:
 
Hatt murringer fra 4 dager før jeg skulle hatt mensen og frem til i går. Da ble de sterkere og «annerledes», så freaka helt ut! Var sikker på at jeg kom til å begynne å blø (brukte til og med bind) men heldigvis skjedde ikke det
Er 5+3 i dag, men ikke kvalm, ikke lukter jeg ting bedre, ikke halsbrann, ingen ømme pupper. Null symptomer utenom murring. Bør jo egentlig nyte det, men klarer ikke.
Vært gravid en gang før og mistet, så det er eneste erfaring jeg har med det her. Da er det ekstra frustrerende å ikke kjenne noe, så redd det går til helvete igjen
(tok ny strimmeltest i går, HCG har definitivt steget for den ble rosa nesten før urinen traff streken, men å slappe av «i hue» er tilnærmet umulig)
 
Gått å vært kvalm lenge nå, men i dag begynte jeg å kaste opp. Blir helt uvel av å bare se på mat.. får ikke i meg noe. Har noen her begynt med den nye kvalmestillende og har erfaring? Verre kvalme denne gang enn sist :hungover: kasta ihvertfall ikke opp sist..
Den nye kvalmestillende skal være veldig bra! Du tar pille om kvelden før du legger deg og neste dag er du fin :joyful: men jeg hører at man blir trøtt av den
 
Den nye kvalmestillende skal være veldig bra! Du tar pille om kvelden før du legger deg og neste dag er du fin :joyful: men jeg hører at man blir trøtt av den
Har fått xonvea nå! Tatt 2 på kveld i 2 dager, men kjenner kvalmen kommer godt tilbake på ettermiddag, så i morgen øker jeg til 1 tablett morgen også, så ser vi om det blir bedre :depressed:
 
Jeg er så syyyykt trøtt og kvalm om dagen, og med varmen kommer hodepine :hungover: ikke kastet opp enda da, bank i bordet... Kollegaer spør hver dag om det går bra med meg, godt det snart er sommerferie så de ikke skjønner det for fort :smiley-ashamed004
 
Har endelig fått (litt) bukt på den trege magen, og har nå hatt to gode dager med faktisk litt energi. Lite kvalme enda, men er bare tidlig i uke 5, så hvem vet om det holder seg. Men herregud så ømme brystene er, og spesielt brystvortene! Holder på å bli sprø, haha!
 
Det mestfremtredende nå er hetetokter,trøtthet og kvalme/uvelhet som kommer å går.
 
Back
Topp