Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har mistet fullstendig kontrollen over kvalmen og har spydd i snart et døgn i strekk. Jeg er utslitt og har ikke noe mer å kaste opp![]()
Stakkars dereHva enn jeg spiser så kommer alt ut igjen, spiser lett men hjelper ikke. Har kontaktet legen på grunn av vektnedgang, skal bli lagt inn på sykehuset innen denne uken for å få næring via infusjon

Sliter med det samme, men har klart meg i det store og hele uten smertestillende. Hvor sitter hodepinen din? Min er veldig klassisk spenningshodepine, så det hjelper med press i nakken og ansiktsmassasje for meg. Jeg legger meg med en ball eller noe annet hardt i nakken og trykker på panna haha. Eller så synes jeg kald klut over panna og øynene hjelper. Ellers hjelper det for meg å kutte ut sukker, og passe på å spise jevnt og suntHar så sinnsykt til hodepine. Slet med det fra før, men nå som jeg kun kan ta Paracet så vedvarer den. Har hatt det hver dag denne uka, og jeg fungerer ikke uten å ta noe for det. Vil jo ikke ta så mye av det hellerLegen sier jeg skal ta det kun når det er høyst nødvendig, men jeg må ta flere ganger om dagen i flere dager på rad for at det forhåpentligvis skal gå over. Ikke får jeg sove når jeg har vondt i hodet heller, og siden jeg i tillegg sliter med søvn, så blir det virkelig en ond sirkel. Vet ikke hva jeg skal gjøre da jeg ikke liker at jeg må ta Paracet hele tiden. Redd det skal ta skade på fosteret. Har også lest at det blir større sjanse for ADHD og autisme ved høyt forbruk hos mor under svangerskap, men vet ikke om det stemmer. Noen tips?
![]()
Sitter på høyre side, bak øyet og i panna. Har brukt kald klut jeg også, som lindrer litt der og da. Har også prøvd massasje av nakken og i skulderpartiet. Takk for tips!Sliter med det samme, men har klart meg i det store og hele uten smertestillende. Hvor sitter hodepinen din? Min er veldig klassisk spenningshodepine, så det hjelper med press i nakken og ansiktsmassasje for meg. Jeg legger meg med en ball eller noe annet hardt i nakken og trykker på panna haha. Eller så synes jeg kald klut over panna og øynene hjelper. Ellers hjelper det for meg å kutte ut sukker, og passe på å spise jevnt og sunt
Jeg kjøpte også postafen på apoteket, men de mente jeg ikke kunne ta den som gravid? Ble så usikker så har ikke startet enda. Hvor mange tar du?8+5 Kvalm innimellom, føles litt bedre ut idag, men er verst på kvelden da. Kjøpte Postafen på apoteket, og tror det hjelper, eller så begynner kvalmen kanskje å avta. Veldig hard mage!! Prøvde linfrø men funket ikke, må få tak i noe laktuloseLitt ømme bryster.
Poatafen er trygg å ta som gravidJeg kjøpte også postafen på apoteket, men de mente jeg ikke kunne ta den som gravid? Ble så usikker så har ikke startet enda. Hvor mange tar du?
Oj! Når jeg kjøpte de så var de faktisk litt usikre på om jeg kunne ta de, men de fant ikke helt ut av det.. Jeg har lest om så mange som tar de og som har fått resept av lege, så tenkte det var noe av det vanligste man kunne ta som gravidJeg kjøpte også postafen på apoteket, men de mente jeg ikke kunne ta den som gravid? Ble så usikker så har ikke startet enda. Hvor mange tar du?
Håper det ikke er skadelig! Har bare tatt en om dagen