Våre symptomer

Kvalm når det går for lenge mellom måltidene. Sykt slapp og sliten i dag, føles som jeg bare har blitt totalt tiltaksløs.
Samme med meg. Hvis jeg spiser hver 1.5 timer(minst) så har jeg ikke så mye kvalm, men hvis det går for lenge mellom jeg spiste noe da kommer det fort på:depressed:

Vanvittig kvalm, men kaster ikke opp. Våkner av kvalme om natten og jeg går konstant på kvalmestillende. Puppene er supervonde. Jeg er løs i magen, på grensen til diaré. Jeg er helt slått ut. Klarer ikke lukten av mat på ettermiddag/kveld. Og jeg har masse nupper og kviser på ryggen. Har også begynt å kjenne murringer i nedre del av magen - usikkert om det startet pga ultralyd i går eller at det er da det bare startet. Jeg fryser hele tiden, spesielt om kvelden. Jeg er 6+4 i dag.
Har det akkurat likt som deg og er 6+6 i dag. Tror jeg må snakke med legen om å ta kvalmestillende, nå tar jeg ingenting.
Klarer heller ikke middag , men ristet brød med smør og ost får jeg ned. Håper du føler deg bedre snart :Heartred

Siste 2-3 dagene har det kommet en del. Brystvortene holder på å drepe meg, økt utflod og trøtt tidlig på kvelden.
Og i dag har kroppen funnet ut at den skal gjøre meg kvalm om det går mer enn 3 timer siden jeg har spist :dead:

Er 7+5 i dag. Merket i går at jeg har begynt å få en mørk linje på magen fra navlen og ned (linea nigra). Husker moren min hadde en slik når hun var gravid med lillebroren min, så det er forventet, men ble overrassket over at det kommer så tidlig. Liker den da :) noen andre som har merket det på seg? Tror også brystvortene mine begynner å bli mørkere.

Plutselig er jeg mye bedre form, fra en dag til en annen. Hatt 2-3 uker med konstant kvalme og utmattelse til nesten helt fin form. Er uke 9+4.
Noen andre som kjenner seg igjen?
(Blir bekymret pga to ma i fjor)

Hvordan går det med formen til folk Jeg er typ uke 5+2-3 og begynner å bli ganske trøtt og kvalm allerede. Flere som kjente på det så tidlig? :)

Hvordan går det med formen til folk Jeg er typ uke 5+2-3 og begynner å bli ganske trøtt og kvalm allerede. Flere som kjente på det så tidlig? :)
Jeg er 5+3 i dag...kvalmen,trøtthet og slapphet holder på å ta knekken på meg...hatt det slik i noen uker så aner ikke hvordan dette skal gå vis det skal fortsette slik i 35uker til :bag: de to siste svangerskapene har jeg hatt det sånn så det er vel ikke annet å forvente...

Jepp, jeg begynte å sovne i 8-tiden hver kveld så tidlig. Kvalmen har vært av og på siden ca uke 3-4…. håper ikke det betyr noe :hilarious:

Morgenkvalme, å herregud morgenkvalme… Siden jeg sovner i 8-tiden hver kveld, våkner jeg før kl 6 hver morgen. Og siden jeg nesten ikke får i meg middag våkner jeg alltid skrubbsulten og kjempekvalm! Fått i meg en liten brødskive nå og jobber med et glass juice, men gruer meg til jeg må bevege meg igjen…. Svimmel som bare det også…

Fortsatt lite symptomer her men hender jeg blir litt kvalm om det er lenge siden jeg har spist. Har skjedd flere ganger at jeg må ga meg litt mat på morgenen (spiser vanligvis frokost på jobb et par timer seinere) men jeg er så trøtt på kvelden at jeg spiser lite da og legger meg veldig tidlig. Ellers så har puppene blitt mindre vonde men de har vokst enormt. Haha! Det skjedde forrige svangerskap også, da passet plutselig ingen av bh-ene mine lengre. Jeg har lagt på meg halvannen kilo «allerede» og tipper det er en kilo i bare pupper nesten, haha.

Kvalm. Har kastet opp tre eler fire ganger i løpet av 24 timer. Maten fra hjemmelandet mitt kan jeg ikke spise lengre, og det er det eneste jeg har lyst på :meh: vi har ikke som regel sterk mat men det er ofte veldig tungt å fordøye tenker jeg.
Babyen liker ikke det jeg spiser ser det ut som :oops:

Kona har halsbrann, trøtt, ligamentsmerter, murringer, tisser mye, småkvalm, mat som en gang var godt smaker ikke lenger det samme, og tro det eller ei, kona har fått BEKKELØSNING! Stakkar! Vært hos legen å fått konstantert det.

Kona har halsbrann, trøtt, ligamentsmerter, murringer, tisser mye, småkvalm, mat som en gang var godt smaker ikke lenger det samme, og tro det eller ei, kona har fått BEKKELØSNING! Stakkar! Vært hos legen å fått konstantert det.
Uff, så kjipt! Også såpass tidlig :sorry:

Takk for tips!❤️ Det høres fryktelig vondt ut da!
Ikke noe godt, humpa rundt på krykker fra 7 uker de to siste gangene :knegg: å det er så gøy når du har en mann som går relativt fort når vi var ute på kjøpesenter å slik, å så hadde du meg..loffende etter på krykker og ropte at han måtte vente siden han hadde med seg "gammalt folk på tur" :knegg:

Back
Topp