Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha, jeg synes jeg ser det for megIkke noe godt, humpa rundt på krykker fra 7 uker de to siste gangeneå det er så gøy når du har en mann som går relativt fort når vi var ute på kjøpesenter å slik, å så hadde du meg..loffende etter på krykker og ropte at han måtte vente siden han hadde med seg "gammalt folk på tur"
![]()

så deilig!Jeg mistet alle symptomer på tirsdag jeg. Eller, kan få litt smerter nederst i magen, men er hverken kvalm, spyr eller er utslitt lenger! Veldig merkelig, og DIGG! 9+0 i dag.
Først var jeg sikker på at alt var over. Men tok en sjekk. Så nå nyter jeg det! Til tross for forkjølelsen fra helvett.så deilig!Klarer du å nyte det?
![]()
Jeg hadde det slik mellom uke 6 og 7, men nå er alt av symptomer tilbake!Synes nesten symptomene har avtatt litt… Hadde mye murring tidligere i uka og vært litt småkvalm. Men nå føler jeg omtrent ingenting. Noen som har erfaringer med at symptomene avtar noe eller kommer og går?
6+5 i dag
Samme her. Er helt ekstremt!! Mest på kvelden og morningen . Kvalm og ekstremt nye luft i magen er ingen god komboOkei, noen flere som sliter med mye gass jeg har bare lyst til å være hjemme alene jeg så jeg kan fise i fred. Altså dette er ille å får jeg ikke slippet det ut så blir jeg så dårlig.
og gulpet nettopp i min egen munn. Heller ikke lyst på kaffe slik det var de tre første månedene sist også og konstant oppblåst. Så litt sjarm er det jo

Jeg er helt lik mtp bråmett og overmettJeg er konstant oppblåst, og føles som om jeg overspiser hver gang jeg spiser, selvom jeg spiser små porsjoner, så blir jeg brått mett, og overmett. Og da blir jeg kvalm (i tillegg til å være kvalm når jeg ikke har spist, og ved tanken på mat), og så orker jeg ikke at noe er borti magen, så den magen ligger ofte til lufting når jeg sitter/ligger i sofaen![]()
![]()

Jeg kan også glemme at jeg er gravidJeg har sykt oppblåst og veldig trøtt. Er tidvis kvalm, det kommer og går. Synes ikke jeg har så mange symptomer. Store deler av dagen glemmer jeg at jeg er gravidKunne på et vis ønske at jeg hadde flere eller mer symptomer
Har lite symptomer, bortsett fra at jeg er ganske trøtt og uggen en gang i blant. Legen ba meg nyte at jeg ikke har mye symptomer Ja, jeg fryser å, værst morning og kveld. Tuller meg inn i ullklær å pledd brrr..Jeg fryser altså så mye?! Er det et symptom?![]()
Jepp! Hadde det med sønnen min og har det nåJeg fryser altså så mye?! Er det et symptom?![]()
Ellers fin i formen