Våre symptomer

Jeg mistet alle symptomer på tirsdag jeg. Eller, kan få litt smerter nederst i magen, men er hverken kvalm, spyr eller er utslitt lenger! Veldig merkelig, og DIGG! 9+0 i dag.

Fått så mye utflod de siste dagene! Skvetter til når jeg tørker meg for det kjennes jo ut som når man blør, men er jo helt gjennomsiktig da, så bare en tiendels sekund jeg skvetter 10+0

Ikke noe godt, humpa rundt på krykker fra 7 uker de to siste gangene :knegg: å det er så gøy når du har en mann som går relativt fort når vi var ute på kjøpesenter å slik, å så hadde du meg..loffende etter på krykker og ropte at han måtte vente siden han hadde med seg "gammalt folk på tur" :knegg:
Hahaha, jeg synes jeg ser det for meg :hilarious: :hilarious:

Synes nesten symptomene har avtatt litt… Hadde mye murring tidligere i uka og vært litt småkvalm. Men nå føler jeg omtrent ingenting. Noen som har erfaringer med at symptomene avtar noe eller kommer og går?

6+5 i dag

Synes nesten symptomene har avtatt litt… Hadde mye murring tidligere i uka og vært litt småkvalm. Men nå føler jeg omtrent ingenting. Noen som har erfaringer med at symptomene avtar noe eller kommer og går?

6+5 i dag
Jeg hadde det slik mellom uke 6 og 7, men nå er alt av symptomer tilbake!

Okei, noen flere som sliter med mye gass jeg har bare lyst til å være hjemme alene jeg så jeg kan fise i fred. Altså dette er ille å får jeg ikke slippet det ut så blir jeg så dårlig.

Okei, noen flere som sliter med mye gass jeg har bare lyst til å være hjemme alene jeg så jeg kan fise i fred. Altså dette er ille å får jeg ikke slippet det ut så blir jeg så dårlig.
Samme her. Er helt ekstremt!! Mest på kvelden og morningen . Kvalm og ekstremt nye luft i magen er ingen god kombo

Var veldig kvalm uke 5-6. ikke kvalm lengre og god form. Mye større søvnbehov riktignok, men ellers lite symptomer og nyter det! Men puppene er tilbake til størrelsen før sist svangerskap - var tomme balonger etter 1,5 år amming :hilarious: og gulpet nettopp i min egen munn. Heller ikke lyst på kaffe slik det var de tre første månedene sist også og konstant oppblåst. Så litt sjarm er det jo

Jeg er konstant oppblåst, og føles som om jeg overspiser hver gang jeg spiser, selvom jeg spiser små porsjoner, så blir jeg brått mett, og overmett. Og da blir jeg kvalm (i tillegg til å være kvalm når jeg ikke har spist, og ved tanken på mat), og så orker jeg ikke at noe er borti magen, så den magen ligger ofte til lufting når jeg sitter/ligger i sofaen :laughing002 :arghh:

Jeg har sykt oppblåst og veldig trøtt. Er tidvis kvalm, det kommer og går. Synes ikke jeg har så mange symptomer. Store deler av dagen glemmer jeg at jeg er gravid :smiley-ashamed004 Kunne på et vis ønske at jeg hadde flere eller mer symptomer

Jeg er konstant oppblåst, og føles som om jeg overspiser hver gang jeg spiser, selvom jeg spiser små porsjoner, så blir jeg brått mett, og overmett. Og da blir jeg kvalm (i tillegg til å være kvalm når jeg ikke har spist, og ved tanken på mat), og så orker jeg ikke at noe er borti magen, så den magen ligger ofte til lufting når jeg sitter/ligger i sofaen :laughing002 :arghh:
Jeg er helt lik mtp bråmett og overmett :hungover:

Jeg har sykt oppblåst og veldig trøtt. Er tidvis kvalm, det kommer og går. Synes ikke jeg har så mange symptomer. Store deler av dagen glemmer jeg at jeg er gravid :smiley-ashamed004 Kunne på et vis ønske at jeg hadde flere eller mer symptomer
Jeg kan også glemme at jeg er gravid :laughing002 Har lite symptomer, bortsett fra at jeg er ganske trøtt og uggen en gang i blant. Legen ba meg nyte at jeg ikke har mye symptomer :)

I dag er jeg enormt dårlig form. Svimmel, ør og kvalm. Helt tett i nesen, tett i hodet. Sov lenge i dag, hørte ikke at guttungen var våken. Prøvde å stå opp og bli med på frokosten, men ble så svimmel at jeg måtte holde meg fast i veggen så jeg fikk til å gå inn igjen i sengen. Begynte å gråte flere ganger, både pga ubehaget og fordi jeg blir redd. Har ligget i 4 timer nå, litt bedre, men fortsatt ubehagelig og litt redd for å reise meg igjen….

Her ligger symptomene ganske likt hele veien.
Puppene er blitt massiv - og like øm som de er svær..
Kvalme kun om natten av alle ting,
Murringer av og på som jeg har hatt hele veien, ikke lyst på mat - mat smaker blæ.. Hodepine av og på. Dautrøtt og sliten, prøver å ikke sove på dagtid, men heller hvile og ta det litt kuli når jeg kan. Humøret har stabilisert seg noe - mener jeg selv :p
Oppblåst og full i luft. Eneste som er nytt er at jeg er liksom enten smålig forstoppet eller fossefall... Ingen mellomting..!

Back
Topp