Våre symptomer

Fiffii

Elsker forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Septemberlykke 2024
Oktoberfest 2024 ❤️
Må jo ha en symptomtråd her inne! Jeg har faktisk vært uggen i dag, så håper så veldig at morgendagens strek reflekterer økte symptomer :nailbiting: :shy: Tidligere i dpo-land hadde jeg hodepine av og på og mensmurringer +luft i magen!
 
Ikke så mye symptomer i dag, egentlig.. bare masse stikk i livmor, litt murring av/på. Veldig ømme pupper som jeg har hatt siden el. Litt svimmel og ør men det er ingenting i forhold til i går.
 
Ikke så mye symptomer i dag, egentlig.. bare masse stikk i livmor, litt murring av/på. Veldig ømme pupper som jeg har hatt siden el. Litt svimmel og ør men det er ingenting i forhold til i går.
Stikker litt her også! :cat:
 
Oppblåst, mye murringer, noen veldig sterke, stikk i livmor. 12 dpo/3+5
 
Faktisk skikkelig kvalm i dag:arghh:/:D
 
Veldig ømme pupper, og litt harde :hilarious: Og utrolig distré, glemmer ting hele tiden :oops:
 
ømme pupper siden EL, endel stikking/murring.. våknet skikkelig uggen og kvalm i dag :depressed: men det er vel er godt tegn..
Glemmer også ting hele tiden, vært slik siden torsdag! :hilarious:
 
Nå føler jeg at jeg har mindre murringer og kvalme, og må tisse sjeldnere.. syntes det er skikkelig ekkelt. Håper alt er bra :sorry: :shy: Har jo fin stigning foreløpig, så må prøve å slappe av med det
 
Føler at puppene har blitt større :hilarious: Jakken jeg hadde på meg ute i går strammet veldig over det partiet, så egentlig ganske dumt ut :joyful:
 
Føler jeg oftere har lekkasje når jeg ammer mini plutselig! Vet ikke om det er relatert eller ikke. Og hun er ekstra puppegal om dagen også :hilarious:
 
Alle i familien unntatt meg fikk omgangssyke i forrige uke, så jeg trodde kvalmen var fordi det var min tur - slo meg plutselig i morges at det kunne hende kvalmen kom av andre årsaker og det stemte <3
 
Jeg føler meg egentlig syk :smiley-ashamed005 Veldig slapp, vondt i hodet og mensenaktige smerter. Orker ingenting. :arghh::Heartred
 
Oftere hodepine enn vanlig, «våtere» nedentil (utflod), kjenner ilinger i livmoren, bølger av kvalme (barna har hatt omgangssyke så det psykiske spiller inn, aldri vært kvalm i svangerskap før), føler meg varmere, litt slappere ja men ellers god form:happy:
 
Jeg prøver virkelig å ikke kjenne etter, men det er helt klart noe som skjer i kroppen allerede. Det siste døgnet har jeg følt meg tungpust/andpusten. I går våknet jeg gjennomvåt, både laken og dyne var våt av svette. Jeg høres overvektig ut men det er jeg absolutt ikke, jeg har 22 i KMI. Har også gått opp i vekt siden forrige mens, og det føles også tidlig ut.
 
Kan man være kvalm allerede? 4+4 og har vært så utrolig kvalm hele dagen :shifty:
 
Puppene begynner å bli tunge og ømme (ja, de er store til vanlig) :shy:
 
Back
Topp