Jeg er altså så sinnsykt gretten om dagen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg har null matlyst. Kan være sulten, men absolutt ikke lyst på mat. I tillegg er jeg liksom litt uggen i formen, ikke direkte kvalm, men ikke helt «ikke-kvalm» heller.Noen andre enn meg som sliter med appetitten. Jeg er småkvalm men ikke såpass at jeg kaster opp.
Der sa du det!Jeg har null matlyst. Kan være sulten, men absolutt ikke lyst på mat. I tillegg er jeg liksom litt uggen i formen, ikke direkte kvalm, men ikke helt «ikke-kvalm» heller.
Spent på de neste ukene! Med barn 1 hadde jeg tilnærmet null symptomer bortsett fra intens trøtthet, så jeg er spent på om kvalmen utvikler seg eller om jeg er heldig og slipper unna.Der sa du det!![]()

Får du sove om nettene? Føler det tar lang tid for meg å sovne også når jeg sovner så sover jeg sånn typ to timer også våkner jeg igjen og begynner å tenke masseSpent på de neste ukene! Med barn 1 hadde jeg tilnærmet null symptomer bortsett fra intens trøtthet, så jeg er spent på om kvalmen utvikler seg eller om jeg er heldig og slipper unna.![]()
Jeg sovner generelt ekstremt dårlig. Har alltid brukt lang tid på innsovning, og det er ikke bedre nå. I tillegg sover jeg lett og våkner ofte. Håper nattesøvnen bedrer seg for deg snart, for det er slitsomt med dårlig nattesøvn.Får du sove om nettene? Føler det tar lang tid for meg å sovne også når jeg sovner så sover jeg sånn typ to timer også våkner jeg igjen og begynner å tenke massei tillegg så tørr jeg ikke å ligge lenge på en side fordi jeg føler at det stikker, spesielt på høyre side
Ja det er ganske slitsomt. Tok blodprøver i dag igjen for å se om det har steget noe siden mandagen, kommer ikke til sove lett i natt, skal sikkert bare tenke på det hele tiden.Jeg sovner generelt ekstremt dårlig. Har alltid brukt lang tid på innsovning, og det er ikke bedre nå. I tillegg sover jeg lett og våkner ofte. Håper nattesøvnen bedrer seg for deg snart, for det er slitsomt med dårlig nattesøvn.![]()
Jeg glemmer meg bort noen ganger når jeg våkner og skal strekke meg så gjør det ekstremt vondt i nedre del av magen, strekker skikkelig.
Ønsker deg masse lykke til med blodprøve-svaret!Ja det er ganske slitsomt. Tok blodprøver i dag igjen for å se om det har steget noe siden mandagen, kommer ikke til sove lett i natt, skal sikkert bare tenke på det hele tiden.Jeg glemmer meg bort noen ganger når jeg våkner og skal strekke meg så gjør det ekstremt vondt i nedre del av magen, strekker skikkelig.
![]()
Får du svar i morgen?
Tusen takkØnsker deg masse lykke til med blodprøve-svaret!Får du svar i morgen?
Må innrømme at jeg har brukt amme-bh siden svangerskapet med førstefødte. Så mine blir brukt på tredje året.Disse puppene altså - går heldigvis fint med BH foreløpig, men forrige svangerskap måtte jeg bruke ammeBH fra uke 8 elns, var så ømt.

Haha hvorfor ikke. Har du noe spesielt merke du liker godt? Jeg syns ikke de alltid gir så god støtte akkuratMå innrømme at jeg har brukt amme-bh siden svangerskapet med førstefødte. Så mine blir brukt på tredje året.![]()

har et par fra KappAhl som jeg har vært ganske glad i. https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/Undertoy/bh/amningsbh/2-pk-amme-bh-seamless/183103/Haha hvorfor ikke. Har du noe spesielt merke du liker godt? Jeg syns ikke de alltid gir så god støtte akkurat![]()
De så gode ut, men litt lite støtte kanskje?har et par fra KappAhl som jeg har vært ganske glad i. https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/Undertoy/bh/amningsbh/2-pk-amme-bh-seamless/183103/
Veldig fristende å bestille fra Careless og prøve de, men synes de er litt dyre..
De gir nok støtte til meg, men jeg er normalt c-cup. Det er vel også litt smak og behag av hvor mye støtte man ønsker.De så gode ut, men litt lite støtte kanskje?
Enig i careless, håper noen har erfaring med de og kan dele![]()