Våre symptomer

Litt ømme pupper, lettere irritert og sårhet i høyre side i dag :) Tåler dårlig hormonforandringer, så mannen får nok kjørt seg nå de neste månedene :smiley-ashamed004

Noen andre enn meg som sliter med appetitten. Jeg er småkvalm men ikke såpass at jeg kaster opp.

Spent på de neste ukene! Med barn 1 hadde jeg tilnærmet null symptomer bortsett fra intens trøtthet, så jeg er spent på om kvalmen utvikler seg eller om jeg er heldig og slipper unna. :angelic:
Får du sove om nettene? Føler det tar lang tid for meg å sovne også når jeg sovner så sover jeg sånn typ to timer også våkner jeg igjen og begynner å tenke masse :confused: i tillegg så tørr jeg ikke å ligge lenge på en side fordi jeg føler at det stikker, spesielt på høyre side

Får du sove om nettene? Føler det tar lang tid for meg å sovne også når jeg sovner så sover jeg sånn typ to timer også våkner jeg igjen og begynner å tenke masse :confused: i tillegg så tørr jeg ikke å ligge lenge på en side fordi jeg føler at det stikker, spesielt på høyre side
Jeg sovner generelt ekstremt dårlig. Har alltid brukt lang tid på innsovning, og det er ikke bedre nå. I tillegg sover jeg lett og våkner ofte. Håper nattesøvnen bedrer seg for deg snart, for det er slitsomt med dårlig nattesøvn. :rolleyes:

Jeg sovner generelt ekstremt dårlig. Har alltid brukt lang tid på innsovning, og det er ikke bedre nå. I tillegg sover jeg lett og våkner ofte. Håper nattesøvnen bedrer seg for deg snart, for det er slitsomt med dårlig nattesøvn. :rolleyes:
Ja det er ganske slitsomt. Tok blodprøver i dag igjen for å se om det har steget noe siden mandagen, kommer ikke til sove lett i natt, skal sikkert bare tenke på det hele tiden. :arghh: Jeg glemmer meg bort noen ganger når jeg våkner og skal strekke meg så gjør det ekstremt vondt i nedre del av magen, strekker skikkelig.:dance008

Ja det er ganske slitsomt. Tok blodprøver i dag igjen for å se om det har steget noe siden mandagen, kommer ikke til sove lett i natt, skal sikkert bare tenke på det hele tiden. :arghh: Jeg glemmer meg bort noen ganger når jeg våkner og skal strekke meg så gjør det ekstremt vondt i nedre del av magen, strekker skikkelig.:dance008
Ønsker deg masse lykke til med blodprøve-svaret! :Heartred Får du svar i morgen?

Trøtt! God matlyst (det har jeg omtrent aldri hatt før). Litt svimmel og varierende kroppstemperatur. Berøringsømme bryst. Hadde såå lyst til å spørre gynekologen på jobb om hun ville gjøre en UL på meg i dag, men jeg skal vente litt til. Er så heldig å jobbe i samme etasje som svangerskapspoliklinikken. Blir sikkert hyppige UL på meg hvis noen av kollegaene mine vil forbarme seg over meg :happy:

Disse puppene altså - går heldigvis fint med BH foreløpig, men forrige svangerskap måtte jeg bruke ammeBH fra uke 8 elns, var så ømt.

Disse puppene altså - går heldigvis fint med BH foreløpig, men forrige svangerskap måtte jeg bruke ammeBH fra uke 8 elns, var så ømt.
Må innrømme at jeg har brukt amme-bh siden svangerskapet med førstefødte. Så mine blir brukt på tredje året. :laughing002

Jeg har litt sånn kribling i livmoren i dag. Hadde jeg vært lengre på vei, så hadde jeg nok tenkt at det var bevegelse, men det er selvfølgelig alt for tidlig til det. :laughing002

Må innrømme at jeg har brukt amme-bh siden svangerskapet med førstefødte. Så mine blir brukt på tredje året. :laughing002
Haha hvorfor ikke. Har du noe spesielt merke du liker godt? Jeg syns ikke de alltid gir så god støtte akkurat :bored:

De så gode ut, men litt lite støtte kanskje?

Enig i careless, håper noen har erfaring med de og kan dele :D
De gir nok støtte til meg, men jeg er normalt c-cup. Det er vel også litt smak og behag av hvor mye støtte man ønsker. :)

Hvilke symptomer fikk dere og når tid?
Kan man ha symptomer sånn ca. én uke etter antatt eggløsning?

Back
Topp