Våre symptomer

Formen min har vært skikkelig drit hele helgen. Typ ikke orke å reise meg fra sofaen, eller røre meg generelt. Sovet lur sammen med mini et par timer hver dag. Myyyye murringer i dag, føles som nå er det rett før mensen kommer. Alvorlig kvalme siste dagene, slet voldsomt med å få i meg middag i går. Orket ikke drikke opp kaffen min heller. Men tar det som et positivt tegn! Puppene er mindre ømme i dag men det kommer vel og går som jeg opplevde her tidligere... :happy:

Formen min har vært dritt i over to uker nå. (9+2) Går mellom senga og sofa og orker ingenting. Såvidt jeg orker å dusje
Kvalm og ulvehunger om hverandre, og blir forferdelig oppblåst hver gang jeg spiser.
I tillegg sliter jeg med hjertebank/økt puls, noen andre med samme symptomer?
(Blodtrykket er fint)

Formen min har vært dritt i over to uker nå. (9+2) Går mellom senga og sofa og orker ingenting. Såvidt jeg orker å dusje
Kvalm og ulvehunger om hverandre, og blir forferdelig oppblåst hver gang jeg spiser.
(Blodtrykket er fint)
Høres veldig kjent ut ja, bare at jeg er 7+0 i dag og det begynte hos meg for noen dager siden... Hadde det sånn i sist svangerskap og, da varte det til uke 13-14 ca, husker ikke helt nøyaktig når det ga seg men andre trimester var bedre. Håper du kommer deg snart! ☺️❤️

Oh hørtes lenge ut å ha det sånn i 3-4 uker til, men må bare stå i det. Mitt forrige svangerskap var ikke sånn her, var kun litt kvalm og mer trøtt så er liksom litt overrasket at det går an å bli så dårlig.
God bedring til deg også

(Blodtrykket er fint)
Helt likt her. Er 8+3 og hatt det sånn i et par-tre uker.. Føler det begynner å gå seg bittelitt mer til ift trøttheten, og jeg orker litt mer uten å sove etterpå for hver dag som går!

Oh hørtes lenge ut å ha det sånn i 3-4 uker til, men må bare stå i det. Mitt forrige svangerskap var ikke sånn her, var kun litt kvalm og mer trøtt så er liksom litt overrasket at det går an å bli så dårlig.
God bedring til deg også
Forhåpentligvis varer det ikke så lenge en gang ☺️ tusen takk! For min del hjelper det med de sjøsyke-armbåndene fra apoteket, samt å drikke farris nesten konstant :hilarious: gjerne med en skvis frisk limejuice i. Ikke sikkert det hjelper for alle men verdt å prøve ;)

Forhåpentligvis varer det ikke så lenge en gang ☺️ tusen takk! For min del hjelper det med de sjøsyke-armbåndene fra apoteket, samt å drikke farris nesten konstant :hilarious: gjerne med en skvis frisk limejuice i. Ikke sikkert det hjelper for alle men verdt å prøve ;)
Takk for tips, tar imot alt - og farris med lime skal prøves☺️ Har i skrivende stund tatt på meg et sånn sea band fra apoteket, kjøpt i dag. Håper det funker

Takk for tips, tar imot alt - og farris med lime skal prøves☺️ Har i skrivende stund tatt på meg et sånn sea band fra apoteket, kjøpt i dag. Håper det funker
Hihi så bra!! Håper de funket for deg også!! Jeg må skaffe meg nye, finner bare den ene fra forrige svangerskap :hilarious: Er en annen tråd her inne også med masse tips. For meg funker det også å passe på å aldri bli sulten, småspiser litt gjennom hele dagen. Gjerne ting som gir sakte blodsukker stigning som nøtter eller egg, og litt karbohydrater men da type fullkorn (gryn/ris/pasta). ☺️

Stort sett kvalm så lenge jeg ikke spiser, så blir mye småspising gjennom dagen. Litt vanskelig på jobb, da jeg jobber i bhg

8+3 og allerede betydelig kul på magen som førstegangs. Er liten og lav, så har ikke så mange steder å gjemme den voksende livmoren :laughing002 Har en del luftsmerter og hard mage, men koser meg med lille bumpen :love2

Jeg er 8+2 ifølge siste mens, men 9+1 ifølge ul og har fremdeles ingen symptomer sett bort ifra ømme pupper og vond korsrygg :p

Jeg har ikke veldig mye murringer. Hadde litt tidligere før jeg fant ut av graviditeten, men veldig sjeldent nå. Er det rart? Sist graviditet hadde jeg mer. Jeg er 5+2 og kjenner på uggenhet/kvalme hver ettermiddag og kveld
Kjenner det faktisk engster meg litt at det omtrent ikke er murringer. Skal sies at jeg har hatt både senabort pga sykt foster og exu tidligere, så det er nok derfor jeg er mer engstelig nå. Ville derfor høre om det er flere som har lite av det?

Sirka 6+3 i dag og er mye kvalm. Vet det er smart å spise lite ofte men jeg har liksom ikke funnet ut av hva kroppen min synes er innafor enda. Nesten all mat gjør meg kvalm.
Har små perioder innimellom hvor det gir seg litt og jeg kan spise normalt men middagene går trått:depressed:

I natt slet jeg også med at puppene var kjempevonde å ligge på.. men på den positive siden så betyr jo bare det at det faktisk skjer noe :thumleft

Vanvittig kvalm, men kaster ikke opp. Våkner av kvalme om natten og jeg går konstant på kvalmestillende. Puppene er supervonde. Jeg er løs i magen, på grensen til diaré. Jeg er helt slått ut. Klarer ikke lukten av mat på ettermiddag/kveld. Og jeg har masse nupper og kviser på ryggen. Har også begynt å kjenne murringer i nedre del av magen - usikkert om det startet pga ultralyd i går eller at det er da det bare startet. Jeg fryser hele tiden, spesielt om kvelden. Jeg er 6+4 i dag.

Mye oppvåkninger på natt, jevnt svimmel gjennom hele dagen tross hvile og masse væske, og hormonell. Brakk meg i stad mens jeg pusset tennene, ellers er kvalmen/uggenheten til å leve med uten andre tiltak.

Kvalm når det går for lenge mellom måltidene. Sykt slapp og sliten i dag, føles som jeg bare har blitt totalt tiltaksløs.

Virker mer kvalm en forrige gang. Men ingen cravings. Og heller ikke like trøtt som forrige gang, enda jeg er trøttere enn normalt. Også må jeg selvsagt opp å tisse midt på natta.

Back
Topp