Oisann, det er jo helt forferdeligHahaha, ja kroppen er rar!De er veldig gode, skjønner at du ikke har lyst til å ta de av
håper det roer seg snart ja, uggen om natta er kjedelig. Jeg ble vekt en gang at jeg spøy på natta (ikke at jeg måtte men at det allerede var på vei
). Klarte heldigvis å redde det så ble ikke noe gris men satt ganske sjokkert tilbake etterpå og bare tenkte "hva skjedde nå?".
ja det snegler seg sånn det her i starten av svangerskapet... her har symptomene plutselig bestemt seg for å roe seg voldsomt, og murringene tatt seg opp så jeg er superstressa
6+4 i dag.
Kan ikke skjønne at det skal være nødvendig å føle seg så dritt, dette skal jo være verdens mest naturlige ting
Åh nei, det var ikke noe hyggelig å høre om sånt som gjør en urolig. Det er vel vanlig at det svinger litt, og murringer kommer og går her iallfall, så jeg har god magefølelse for deg
men når man har vonde erfaringer er det klart man blir stressa. Når hadde du time igjen? Skulle du tilbake denne uken? Stor klem!
De er veldig gode, skjønner at du ikke har lyst til å ta de av
6+4 i dag.
Her skjer det ikke noe mer før morkakeprøve i påskeuken, og det er jo et helt liv til i det tempoet tiden går nå 
Nå er puppene kjempeømme igjen også, og jeg er kvalm og uggen!! Hurra!!

lykke til på mandag!
Ble litt satt ut.. endrer jo seg hele tiden liksom.. men det der har jeg ikke hatt før nå. Men har jo lest at slimproppen fornyer seg hele tiden, og tenkte kanskje det kunne være noe sånt?
har gjort det 1-2 uker egentlig. Skikkelig kalde hender. Vet ikke om det kan være et tegn engang hmm.