Våre symptomer

Hahaha, ja kroppen er rar! :hilarious: De er veldig gode, skjønner at du ikke har lyst til å ta de av ☺️ håper det roer seg snart ja, uggen om natta er kjedelig. Jeg ble vekt en gang at jeg spøy på natta (ikke at jeg måtte men at det allerede var på vei o_O). Klarte heldigvis å redde det så ble ikke noe gris men satt ganske sjokkert tilbake etterpå og bare tenkte "hva skjedde nå?". :hilarious: ja det snegler seg sånn det her i starten av svangerskapet... her har symptomene plutselig bestemt seg for å roe seg voldsomt, og murringene tatt seg opp så jeg er superstressa :inpain: 6+4 i dag.
Oisann, det er jo helt forferdelig :hungover: Kan ikke skjønne at det skal være nødvendig å føle seg så dritt, dette skal jo være verdens mest naturlige ting :happy090

Åh nei, det var ikke noe hyggelig å høre om sånt som gjør en urolig. Det er vel vanlig at det svinger litt, og murringer kommer og går her iallfall, så jeg har god magefølelse for deg :love2 men når man har vonde erfaringer er det klart man blir stressa. Når hadde du time igjen? Skulle du tilbake denne uken? Stor klem!

Oisann, det er jo helt forferdelig :hungover: Kan ikke skjønne at det skal være nødvendig å føle seg så dritt, dette skal jo være verdens mest naturlige ting :happy090

Åh nei, det var ikke noe hyggelig å høre om sånt som gjør en urolig. Det er vel vanlig at det svinger litt, og murringer kommer og går her iallfall, så jeg har god magefølelse for deg :love2 men når man har vonde erfaringer er det klart man blir stressa. Når hadde du time igjen? Skulle du tilbake denne uken? Stor klem!
Haha nei kan ikke skjønne at det skal være nødvendig nei! :laughing002 :hilarious:

Ja er jo helt vanlig egentlig, og murringene også. Er bare "gamle spøkelser" tror jeg som kommer og besøker meg i dag. Men håper jeg tar feil og at alt er i orden hehe ❤️ heldigvis så kan man ikke miste på grunn av hva man tenker :hilarious: har time onsdag morgen, føles som en evighet til. Hva med deg? Så koselig, stor klem tilbake ❤️☺️

Haha nei kan ikke skjønne at det skal være nødvendig nei! :laughing002 :hilarious:

Ja er jo helt vanlig egentlig, og murringene også. Er bare "gamle spøkelser" tror jeg som kommer og besøker meg i dag. Men håper jeg tar feil og at alt er i orden hehe ❤️ heldigvis så kan man ikke miste på grunn av hva man tenker :hilarious: har time onsdag morgen, føles som en evighet til. Hva med deg? Så koselig, stor klem tilbake ❤️☺️
Helt sikkert! Okey det blir spennende, håper tiden går fort med helg med liten snupp i mellom :love017 Her skjer det ikke noe mer før morkakeprøve i påskeuken, og det er jo et helt liv til i det tempoet tiden går nå :hilarious:

Er det flere som har mye utflod?
Minner om eggløsningsslim både i utseende og mengde (8+0). Kan ikke huske at det var SÅ mye sist, men en del var det, og da var det mer melkeaktig.. Sorry hvis tmi :wacky:

Helt sikkert! Okey det blir spennende, håper tiden går fort med helg med liten snupp i mellom :love017 Her skjer det ikke noe mer før morkakeprøve i påskeuken, og det er jo et helt liv til i det tempoet tiden går nå :hilarious:
Det gjør det helt sikkert, aldri kjedelig med lille hjemme :love7Nå er puppene kjempeømme igjen også, og jeg er kvalm og uggen!! Hurra!!:joyful::love2 oj såpass lenge til ja... Det er et helt liv til ja!!! :hilarious:

Minner om eggløsningsslim både i utseende og mengde (8+0). Kan ikke huske at det var SÅ mye sist, men en del var det, og da var det mer melkeaktig.. Sorry hvis tmi :wacky:
Hadde det forrige svangerskap, men ikke merket noe enda hittil :happy:

Noen som har diaré istedenfor oppkast? Skikkelig kvalm og får ikke gjort stort, begynte å renne igjennom i natt. (Jeg har ekstrem terskel for å spy) Ble usikker på om det er noe annet, eller om det henger sammen. Ingen andre som er dårlig i huset (enda)

Noen som har diaré istedenfor oppkast? Skikkelig kvalm og får ikke gjort stort, begynte å renne igjennom i natt. (Jeg har ekstrem terskel for å spy) Ble usikker på om det er noe annet, eller om det henger sammen. Ingen andre som er dårlig i huset (enda)
Jeg ville ikke kaldt det diaré, men jeg har periodesvis vært løs i magen, både denne gangen og med mini :) Men ikkenoe særlig kvalm da

Kvalmen har satt seg godt her. Er så kvalm at jeg tidvis sitter foran do, men kaster ikke opp. Det beroliger meg litt da jeg i dag er på 6+2 som er da det sluttet å utvikle seg forrige gang. Denne kvalmen er mye mer intens enn sist gang. Det bør være positivt! TUL på mandag - krysser alt som kan krysses!

I tillegg er puppene blitt digre og vonde og jeg er ganske utslitt hele tiden selv om jeg sover 10-12 timer om natten!

Kvalmen har satt seg godt her. Er så kvalm at jeg tidvis sitter foran do, men kaster ikke opp. Det beroliger meg litt da jeg i dag er på 6+2 som er da det sluttet å utvikle seg forrige gang. Denne kvalmen er mye mer intens enn sist gang. Det bør være positivt! TUL på mandag - krysser alt som kan krysses!

I tillegg er puppene blitt digre og vonde og jeg er ganske utslitt hele tiden selv om jeg sover 10-12 timer om natten!
Høres veldig likt ut som meg! Jeg var aldri så dårlig som dette da jeg mistet, så jeg tar all elendighet som et veldig godt tegn! :Heartred lykke til på mandag!

Ja! Er like langt som deg.. på torsdag hadde jeg noe som minnet veldig om ekstremt mye eggløsningsslim.. som en geléklump også :dead:Ble litt satt ut.. endrer jo seg hele tiden liksom.. men det der har jeg ikke hatt før nå. Men har jo lest at slimproppen fornyer seg hele tiden, og tenkte kanskje det kunne være noe sånt?

Jeg har masse! Hadde det ikke i forrige svangerskap, men masse nå. Så mye at jeg bruker bind av og til.

Mine symptomer er stort sett ekstrem slitenhet, litt svimmelhet og hodepine, periodevis uggenhet og litt småømme bryster. Og oppblåsthet, la oss ikke glemme det! Alt i alt få symptomer, så det hender jeg er bekymret, men prøver å tenke at jeg heller ikke hadde noe særlig symptomer med førstefødte.

Hadde mye i forrige svangerskap men spesielt fra uke 15 og videre, måtte bruke bind, off o_O

7+0
Mindre kvalm nå men trøtt og litt svimmel! Fryser myye :happy2 har gjort det 1-2 uker egentlig. Skikkelig kalde hender. Vet ikke om det kan være et tegn engang hmm.

7+0
Mindre kvalm nå men trøtt og litt svimmel! Fryser myye :happy2 har gjort det 1-2 uker egentlig. Skikkelig kalde hender. Vet ikke om det kan være et tegn engang hmm.
Jeg var veeeldig kald og frøs mye i starten med guttungen, så for meg lover det veldig godt at jeg også har begynt å fryse mer :hilarious:

Har hovedsakelig vært trøtt og sliten. Litt murring og melkeaktig utflod, men ikke noe kvalme eller svimmelhet. Også har jeg tette bihuler som gjør meg helt gal:arghh:

Back
Topp