Jeg er også iiiiskald, var det forrige svangerskap også![]()
Okay da tar jeg det som et bra tegnJeg var veeeldig kald og frøs mye i starten med guttungen, så for meg lover det veldig godt at jeg også har begynt å fryse mer![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er også iiiiskald, var det forrige svangerskap også![]()
Okay da tar jeg det som et bra tegnJeg var veeeldig kald og frøs mye i starten med guttungen, så for meg lover det veldig godt at jeg også har begynt å fryse mer![]()

Høres veldig kjent ut ja, bare at jeg er 7+0 i dag og det begynte hos meg for noen dager siden... Hadde det sånn i sist svangerskap og, da varte det til uke 13-14 ca, husker ikke helt nøyaktig når det ga seg men andre trimester var bedre. Håper du kommer deg snart!Formen min har vært dritt i over to uker nå. (9+2) Går mellom senga og sofa og orker ingenting. Såvidt jeg orker å dusje
Kvalm og ulvehunger om hverandre, og blir forferdelig oppblåst hver gang jeg spiser.
I tillegg sliter jeg med hjertebank/økt puls, noen andre med samme symptomer?
(Blodtrykket er fint)
Helt likt her. Er 8+3 og hatt det sånn i et par-tre uker.. Føler det begynner å gå seg bittelitt mer til ift trøttheten, og jeg orker litt mer uten å sove etterpå for hver dag som går!Formen min har vært dritt i over to uker nå. (9+2) Går mellom senga og sofa og orker ingenting. Såvidt jeg orker å dusje
Kvalm og ulvehunger om hverandre, og blir forferdelig oppblåst hver gang jeg spiser.
I tillegg sliter jeg med hjertebank/økt puls, noen andre med samme symptomer?
(Blodtrykket er fint)
Forhåpentligvis varer det ikke så lenge en gangOh hørtes lenge ut å ha det sånn i 3-4 uker til, men må bare stå i det. Mitt forrige svangerskap var ikke sånn her, var kun litt kvalm og mer trøtt så er liksom litt overrasket at det går an å bli så dårlig.
God bedring til deg også
gjerne med en skvis frisk limejuice i. Ikke sikkert det hjelper for alle men verdt å prøve Takk for tips, tar imot alt - og farris med lime skal prøvesForhåpentligvis varer det ikke så lenge en gangtusen takk! For min del hjelper det med de sjøsyke-armbåndene fra apoteket, samt å drikke farris nesten konstant
gjerne med en skvis frisk limejuice i. Ikke sikkert det hjelper for alle men verdt å prøve
![]()
Hihi så bra!! Håper de funket for deg også!! Jeg må skaffe meg nye, finner bare den ene fra forrige svangerskapTakk for tips, tar imot alt - og farris med lime skal prøvesHar i skrivende stund tatt på meg et sånn sea band fra apoteket, kjøpt i dag. Håper det funker
Er en annen tråd her inne også med masse tips. For meg funker det også å passe på å aldri bli sulten, småspiser litt gjennom hele dagen. Gjerne ting som gir sakte blodsukker stigning som nøtter eller egg, og litt karbohydrater men da type fullkorn (gryn/ris/pasta).
Har en del luftsmerter og hard mage, men koser meg med lille bumpen