Våre symptomer

Hvorfor får man egentlig så mye i luft i magen? Og hvorfor hard mage?

Har også kjent på blodtrykksfall de siste to dagene! Huff, det var tidlig..

Har du normalt lavt blodtrykk til vanlig?
Nei egentlig ikke. Har lavt normalt. Men den siste uka går det rundt hver gang jeg reiser meg

6+0
Må tisse ofte, er mye trøtt, har ømme pupper, humørsvingninger og mensmurringer. Har også vondt i korsryggen og er litt kvalm innimellom. Litt av alt, med andre ord:fart005

Sånn bortsett fra kvalme har jeg hatt fire dager med feber. Er det vanlig med forhøyet temp som feber pga graviditet? Har ligget på sånn 38-38,2.

Huff, håper jeg slipper det og får i meg nok via kosten o_O
Eg spiser mye jernholdig mat, men slapp ikke unna. Måtte begynne fra uke 18, mener eg å huske utfra blodprøve i uke 8. Guuu’ så forstoppet eg var utover svangerskapet. Lactulose 4 president, haha

Eg spiser mye jernholdig mat, men slapp ikke unna. Måtte begynne fra uke 18, mener eg å huske utfra blodprøve i uke 8. Guuu’ så forstoppet eg var utover svangerskapet. Lactulose 4 president, haha
Hahah, ja, godt det finnes hjelpemidler! :-D

Kvalifisert som symptom å ikke få sove lengere enn til 05-06?:sleep011 Er konstant trøtt, må plutselig ha hvilepauser for å ikke bli kvalm også når jeg gjør helt vanlige ting å sovner for natta i 20tiden. Døgnet blir jo snudd litt opp ned:dance018

Jeg er relativt uten symptomer jeg. Bare ømme bryster foreløbig. Skulle ønske jeg følte meg litt mer gravid egentlig :p
Jeg er 7 uker på vei nå.

Hei. I dag er jeg 6+3. jeg er småkvalm støtt og stadig. Men bare sånn litt som gjør at jeg spiser konstant. Våkner på natten av himla kvalme og sykt ømme pupper. Sånn hver natt.. jeg har litt sånn ut av deg selv opplevelse. Blanding av hetetokter og svimmelhet. Også har det mørke rundt brystvorten doblet seg i omkrets allerede Merker jeg gråter mye, men er vel også ikke bare hormonelt. Er ikke samboer med kjæresten og føler meg rimelig alene oppi dette. Fint med forumet da❤️

Back
Topp