Våre symptomer

Jeg "nester". Har fått ett akutt behov for å rydde, kaste og bytte ut møbler :p

Har prøvd å spise på sengekanten, men det har bare motsatt effekt, men gjør det med kvalmestillende før jeg står opp :laughing002 føler ikke jeg gjør annet enn å drikke, og jobber hardt med det, men sliter med å få i meg nok. Skal til lege igjen på torsdag, så håper jeg kan få prøve noe annen kvalmestillende.
Huff, stress er også en faktor da, håper legen kan hjelpe<3

Ikke endringer i symptomer. Noen ganger kjenner jeg at det foregår noe nede i livmorområdet, men ikke så mye murring som forrige uke. Småkvalmen har gitt seg og det eneste er at jeg må våkne om natten å tisse...
Skulle ønske jeg hadde flere symptomer som viser at dette går riktig vei! Men jeg kan ikke huske jeg hadde noe særlig symptom før uke 7/8 med forrige...

Sulten!!

Jeg føler det innimellom er sååå murrende/verkende nederst i magen. Ikke akuratt som menssmerter, men mer sentrert der ved symfysen. Kjennes ut som det jobbes mye. Husker ikke at det var så intenst med førstemann. Det er ikke smertefult men ubehagelig. Kjenner det mer når jeg slapper av,enn når jeg er o bevegelse og gjør ting. Flere? Når/har de sluppet litt taket? o_O4+6 idag.
Samme her. Er mer når jeg slapper av.

Sikkert fordi man kjenner så godt etter da. Og såklart er man veldig "på vakt" med alle symptomer... det vel forhåpentligvis helt normalt.
Jada, det vil jeg tro. Har hatt det før også, og alt har gått fint. Bra man kan holde seg litt opptatt ila dagen og ikke bare kjenne etter.

Karbo for life her! Samme skjedde i starten sist, haha

Jeg føler det innimellom er sååå murrende/verkende nederst i magen. Ikke akuratt som menssmerter, men mer sentrert der ved symfysen. Kjennes ut som det jobbes mye. Husker ikke at det var så intenst med førstemann. Det er ikke smertefult men ubehagelig. Kjenner det mer når jeg slapper av,enn når jeg er o bevegelse og gjør ting. Flere? Når/har de sluppet litt taket? o_O4+6 idag.
Jeg kjenner også den murringen himla godt

Kjennes ut som magen skal rivne når jeg reiser meg fort. Helt nederst i magen. Sikkert noe som strekker seg.

Jeg kjenner meg veldig igjen i dette! Men innimellom gjør det faktisk vondt.
Jeg er 6+1 idag.
Jeg trodde ikke jeg hadde hatt noen andre symptomer enn dette, men i følge min samboer var jeg visst veldig skiftende i humøret sist uke. :scratch
Men idag har jeg merket litt verking i brystene og periodevis småkvalm. Og blir fort sulten..

Jeg kjenner meg veldig igjen i dette! Men innimellom gjør det faktisk vondt.
Jeg er 6+1 idag.
Jeg trodde ikke jeg hadde hatt noen andre symptomer enn dette, men i følge min samboer var jeg visst veldig skiftende i humøret sist uke. :scratch
Men idag har jeg merket litt verking i brystene og periodevis småkvalm. Og blir fort sulten..
Mye likt som her..!! :hilarious: minus verk i brystene, kjenner ikke noe der:p

I går kveld fikk jeg skikkelig vondt i magen og det kjentes nesten ut som rier. Alt stammet seg og jeg trodde at nå gikk det gale.... men heldigvis så gav det seg etter en liten stund. Det mest logiske er at det var kynnere, men synes det var drøyt tidlig med kynnere i uke 6/7... noen som vet om man kan få det så tidlig som flergangsfødende?

5+4 og kjenner på en del symptomer i kveld. Ikke vært så mye til nå. I dag har jeg plutselig fått mer sensitiv luktesans. Serverte middag til pasienter på jobb og kjente det skikkelig. Lukta ikke bra, men ingen andre reagerte. Og så igjen nå i kveld da jeg ga katta våtfor. Hold på å brekke meg. Føler generelt uggenhet og har i tillegg hodepine som fremprovoserer kvalmen. Og puppene er litt mer ømme i kveld. Spennende!

Back
Topp