Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, stress er også en faktor da, håper legen kan hjelpe<3Har prøvd å spise på sengekanten, men det har bare motsatt effekt, men gjør det med kvalmestillende før jeg står oppføler ikke jeg gjør annet enn å drikke, og jobber hardt med det, men sliter med å få i meg nok. Skal til lege igjen på torsdag, så håper jeg kan få prøve noe annen kvalmestillende.
Allerede?Jeg "nester". Har fått ett akutt behov for å rydde, kaste og bytte ut møbler![]()
jeg vil og, heheSamme her. Er mer når jeg slapper av.Jeg føler det innimellom er sååå murrende/verkende nederst i magen. Ikke akuratt som menssmerter, men mer sentrert der ved symfysen. Kjennes ut som det jobbes mye. Husker ikke at det var så intenst med førstemann. Det er ikke smertefult men ubehagelig. Kjenner det mer når jeg slapper av,enn når jeg er o bevegelse og gjør ting. Flere? Når/har de sluppet litt taket?4+6 idag.
Sikkert fordi man kjenner så godt etter da. Og såklart er man veldig "på vakt" med alle symptomer... det vel forhåpentligvis helt normalt.Samme her. Er mer når jeg slapper av.
Jada, det vil jeg tro. Har hatt det før også, og alt har gått fint. Bra man kan holde seg litt opptatt ila dagen og ikke bare kjenne etter.Sikkert fordi man kjenner så godt etter da. Og såklart er man veldig "på vakt" med alle symptomer... det vel forhåpentligvis helt normalt.
Det var det eneste som fristet.Hahah! Det samme lagde jeg til frokost sist ukeI dag er jeg skikkelig kvalm... lagde pasta med pølser til frokostDet var det eneste som fristet.
Måtte bare ha!Jeg kjenner også den murringen himla godtJeg føler det innimellom er sååå murrende/verkende nederst i magen. Ikke akuratt som menssmerter, men mer sentrert der ved symfysen. Kjennes ut som det jobbes mye. Husker ikke at det var så intenst med førstemann. Det er ikke smertefult men ubehagelig. Kjenner det mer når jeg slapper av,enn når jeg er o bevegelse og gjør ting. Flere? Når/har de sluppet litt taket?4+6 idag.
Slitsomt,men er vel mye som jobbes,så er vel helt naturlig. Godt vi er flere..Jeg kjenner også den murringen himla godt
Jeg kjenner meg veldig igjen i dette! Men innimellom gjør det faktisk vondt.Jeg føler det innimellom er sååå murrende/verkende nederst i magen. Ikke akuratt som menssmerter, men mer sentrert der ved symfysen. Kjennes ut som det jobbes mye. Husker ikke at det var så intenst med førstemann. Det er ikke smertefult men ubehagelig. Kjenner det mer når jeg slapper av,enn når jeg er o bevegelse og gjør ting. Flere? Når/har de sluppet litt taket?4+6 idag.
Mye likt som her..!!Jeg kjenner meg veldig igjen i dette! Men innimellom gjør det faktisk vondt.
Jeg er 6+1 idag.
Jeg trodde ikke jeg hadde hatt noen andre symptomer enn dette, men i følge min samboer var jeg visst veldig skiftende i humøret sist uke.
Men idag har jeg merket litt verking i brystene og periodevis småkvalm. Og blir fort sulten..
minus verk i brystene, kjenner ikke noe der