Våre symptomer

Jeg har mye av det samme som sist (5+2) - ligamentsmerter, halsbrann, ømme pupper, tidvis kvalm, bekkenløsning og er så oppblåst at det ser ut som jeg er 3-4 måneder på vei. Verst av alt - HUNGERSNØD! Jeg blir ikke mett og har i dag spist 3 (vanlige) måltider utenom faste..kommer til å bli dødssvær :hello

I går kveld fikk jeg skikkelig vondt i magen og det kjentes nesten ut som rier. Alt stammet seg og jeg trodde at nå gikk det gale.... men heldigvis så gav det seg etter en liten stund. Det mest logiske er at det var kynnere, men synes det var drøyt tidlig med kynnere i uke 6/7... noen som vet om man kan få det så tidlig som flergangsfødende?
Kanskje livmora som strekker seg, alt flyttes oppover nå, men ville ringt jm eller lege og spurt om du var beskymra <3

Jeg har mye av det samme som sist (5+2) - ligamentsmerter, halsbrann, ømme pupper, tidvis kvalm, bekkenløsning og er så oppblåst at det ser ut som jeg er 3-4 måneder på vei. Verst av alt - HUNGERSNØD! Jeg blir ikke mett og har i dag spist 3 (vanlige) måltider utenom faste..kommer til å bli dødssvær :hello
Jeg og, og vi har liten dør inn til soverommet :smiley-ashamed004 prøver å ikke spise så mye, men blir så dårlig

Den der hungersnøden e forferdelig. Får så intens hunger at d virker som æ ikke har spist mat på flere dager o_O

I går kveld fikk jeg skikkelig vondt i magen og det kjentes nesten ut som rier. Alt stammet seg og jeg trodde at nå gikk det gale.... men heldigvis så gav det seg etter en liten stund. Det mest logiske er at det var kynnere, men synes det var drøyt tidlig med kynnere i uke 6/7... noen som vet om man kan få det så tidlig som flergangsfødende?
Usikker på hva som er veldig tidlig. Men har vært ekstremt plaget med kynnere de andre 3 svangerskap... nå er det nummer 4 her og er 4+6, kjennes veldig stinn/stram ut nederst i magen. Men trur kanskje det er for at det jobbes mye der. Men med forje trur jeg at jeg tydelig kjente kynnere i uke 15 hvertfall.

Første symptomet var økt utflod her. Av andre generelle symptomer tidlig hadde jeg halsbrann innimellom, men det ser ut til å ha roet seg nå de siste ukene. Kvalmen kom i uke 6, og er tidvis ekstremt trøtt. Merker ikke noe særlig til ømme bryster, men brystvortene har blitt litt mørkere. Fått utslett som jeg tror er svangerskapsrelatert, og metallsmak i munnen i blant. Merker også at fordøyelsen jobber saaaaaaktere :happy119 Er 9+0 idag.

Idag satte kvalmen skikkelig inn og jeg kastet opp på jobb.. yay.. men heldigvis kommer det en belønning på slutten av dette her :Heartbigred

Fremdeles lite symptomer her..kun tidvis ømme pupper..og ekstremt trøtt. Sovner vel egt fast på sofaen hver kveld :laughing002 Men for all del..veldig glad jeg ikke har mer plager enda!

Har nesten ingen faste symptomer. Kan bli uggen, få vondt i ryggen. Men alt er kortvarig og varierer fra dag til dag. Føler meg ikke gravid egentlig. Men syns også det er deilig å kunne leve så normalt som mulig. Vet at jeg er heldig :)

Er 6+3 nå og føler meg ikke gravid i det hele tatt. Nesten som at jeg blir litt bekymra for om jeg er gravid eller ikke. Men jeg plages med småkviser nå, aldri gjort det før, i ansiktet og på halsen. Flere som har fått kviser etter at dere ble gravide?

Er 6+3 nå og føler meg ikke gravid i det hele tatt. Nesten som at jeg blir litt bekymra for om jeg er gravid eller ikke. Men jeg plages med småkviser nå, aldri gjort det før, i ansiktet og på halsen. Flere som har fått kviser etter at dere ble gravide?
Jeg er ikke like langt som deg, er 5+2, men kjenner meg heller ikke gravid i det hele tatt :p husker jeg fikk en del kviser sist graviditet, det er absolutt ikke unaturlig siden hormonene herjer i kroppen!

Ja, på halsen av alle steder :wacky: :shifty:

Ja, våknet til 3 kviser på halsen i dag, og har flere fra tidligere.. er 6+1

Forstoppelse! Trolig en fin blanding mellom at det naturlig kan bli mer hadt når man er gravid, og lite av både aktivitet, fiber og væskeinntak pga kvalme, og bivirkninger av kvalmestillende i tillegg. Men damn! :inpain:

Back
Topp