Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når jeg er kvalm til vanlig så kan jeg gå flere dager uten mat liksom
Her kommer og går kvalmen gjennom hele dagen. Er heldigvis ikke en sånn klassisk «omgangssyke-kvalme». Men jeg brekker meg gjennom hele dagen, særlig når jeg er sliten mot slutten av arbeidsdagen. Jeg og mannen ler oss ihjel for det er så komisk når jeg midt i en setning bare må stoppe for å brekke meg. Tragikomisk! Håper det gir seg om ikke så alt for lenge.6+3 i dag, kvalmen har vært her en liten uke nå. Men er det flere som ikke våkner kvalm, men blir kvalm rundt kl 10 for så og være kvalm resten av dagen?
Uvant og være kvalm og fortsatt orke å spise seriøse mengder med matNår jeg er kvalm til vanlig så kan jeg gå flere dager uten mat liksom
![]()
Sånn var det for meg og! Begynte å brekke meg da uke 8 nærma seg, så du har goood tid til å utvikle flere symptomer5+2 og fortsatt minimalt med klassiske symptomer. Er bekymret for det. Men blir litt svimmel når jeg reiser meg opp for fort, tett nese til tider, og har blitt veldig fort varm/sliten når jeg har vært på jobb. Vært småkvalm noe kvelder, men nesten så jeg tror jeg har innbilt meg det.

Du burde høre med legen om en annen kvalmestillende. Det er ikke alle som får god nok virkning av Afipran. Kvalme er helt forferdelig, føler virkelig med deg. Det er best å få mest mulig bukt med den så fort som mulig. Håper du kan prøve en annen type og at det kan lette litt merNoen som har vært sterkt plaget med kvalme i graviditet tidligere, som kan gi meg et liite håp om at det kan bli bedre før uke 12? Afipran fungerer ikke sånn kjeempe godt, og er utrolig sliten av å være så kvalm hele tiden, og uke 12 føles så uendelig lenge til![]()

Æ oxoSulten, SÅ SUUUUULTEN! Har bestemt meg for å ikke gå opp til størrelse flodhest denne gangen! Hittil i dag har jeg spist dobbelt så mye som vanlig, om ikke mer, og jeg er så SUUUUULTEN![]()
noen som har tips?
Bruker sjelden å spise frokost og idag spiste æ 4 brødskivapå to 2 sec fordi æ bei akutt sulten og trengte helst mat i går
Leste tips om å spise en banan elns i senga før du sto opp, sørge for å drikke nok vann, spise sundt og spise ofte. Ha f.eks en bolle med druer på kjøkkenet og epler på stua og appelsin i kjøleskapet og noe som frister i veskaNoen som har vært sterkt plaget med kvalme i graviditet tidligere, som kan gi meg et liite håp om at det kan bli bedre før uke 12? Afipran fungerer ikke sånn kjeempe godt, og er utrolig sliten av å være så kvalm hele tiden, og uke 12 føles så uendelig lenge til![]()
Har prøvd å spise på sengekanten, men det har bare motsatt effekt, men gjør det med kvalmestillende før jeg står oppLeste tips om å spise en banan elns i senga før du sto opp, sørge for å drikke nok vann, spise sundt og spise ofte. Ha f.eks en bolle med druer på kjøkkenet og epler på stua og appelsin i kjøleskapet og noe som frister i veska
føler ikke jeg gjør annet enn å drikke, og jobber hardt med det, men sliter med å få i meg nok. Skal til lege igjen på torsdag, så håper jeg kan få prøve noe annen kvalmestillende.