Våre symptomer

Veldig lite symptomer her og. Av og på litt ømme pupper, litt småmurring i ryggen men ellers føler jeg meg ikke noe særlig gravid :p
Jeg har aldri vært gravid før, så har liksom ikke så mye å sammenligne med - men hvis det ikke blir noe særlig værre enn slik det er nå så tenker jeg at dette skal gå veldig fint :D men tar det bare som det kommer, jeg får ikke gjort så mye fra eller til med spiren inni meg uansett - må bare krysse fingrene og håpe på det beste :)

Jeg har heller aldri vært gravid før, og er 5+3 på vei nå. Kjenner veldig lite, føler meg ikke gravid i det hele tatt. Så håper det går bra det også at man ikke føle noen ting:) som du sier, får ikke gjort så mye med den lille spira som er der:)
Jeg har aldri vært gravid før, så har liksom ikke så mye å sammenligne med - men hvis det ikke blir noe særlig værre enn slik det er nå så tenker jeg at dette skal gå veldig fint :D men tar det bare som det kommer, jeg får ikke gjort så mye fra eller til med spiren inni meg uansett - må bare krysse fingrene og håpe på det beste :)

Føler det baller litt på seg med symptomer nå! Hadde mye stikk og murringer uken opp til ikm, men deretter lite som skjedde før helga som var med blodtrykksfall og uggenhet som så i går og i dag 5+6 har utvikla seg til lett konstant kvalme og lite energi:meh:
Jeg hadde fått det for meg (håpet) at jeg skulle gå klar av alle symptomer, men dessverre :p

Hovedsymptomene nå er kvalme og blodtrykksfall.

Å jeg fikk sikkerlig krampe i låret i natt :banghead:

4+4 og omtrent ingen symptomer. Liiiitt mer sensitive brystvorter, og våknet til én kvise i dag. Skulle egentlig ønske jeg hadde mer så jeg kunne kjent at jeg var gravid. Det kommer nok, forhåpentligvis!

4+4 og omtrent ingen symptomer. Liiiitt mer sensitive brystvorter, og våknet til én kvise i dag. Skulle egentlig ønske jeg hadde mer så jeg kunne kjent at jeg var gravid. Det kommer nok, forhåpentligvis!
Samme her! Kjenner meg ikke gravid :p Litt ømme pupper her og, men det er det stort sett! Vi får prøve å være takknemlige! Forrige svangerskap husker jeg at jeg i starten gikk og ventet på et sånn "jeg er gravid"-symptom, men det kom liksom egentlig ikke før jeg kjente bevegelse i magen hver dag! :o

Samme her! Kjenner meg ikke gravid :p Litt ømme pupper her og, men det er det stort sett! Vi får prøve å være takknemlige! Forrige svangerskap husker jeg at jeg i starten gikk og ventet på et sånn "jeg er gravid"-symptom, men det kom liksom egentlig ikke før jeg kjente bevegelse i magen hver dag! :eek:
Sist jeg var gravid (mistet) så hadde jeg skikkelig ømme pupper. Og kjente meg litt «rar» men husker ikke helt når det inntraff. Rakk å kjenne på 1 dag med skikkelig kvalme. Men det var nok i slutten av uke 5. ja får prøve å være takknemlig, men man blir jo så usikker på om det skjer noe nedi der o_O

Sist jeg var gravid (mistet) så hadde jeg skikkelig ømme pupper. Og kjente meg litt «rar» men husker ikke helt når det inntraff. Rakk å kjenne på 1 dag med skikkelig kvalme. Men det var nok i slutten av uke 5. ja får prøve å være takknemlig, men man blir jo så usikker på om det skjer noe nedi der o_O
Ja man kan bli skikkelig frustrert og lure på om det skjer noe inni der! Jeg hadde faktisk mer symptomer i begynnelsen den gangen jeg mistet enn den gangen det gikk bra! Så det er ikke noe fasit det der med symptomer :)

Hovedsymptomene nå er kvalme og blodtrykksfall.

Å jeg fikk sikkerlig krampe i låret i natt :banghead:
Har også kjent på blodtrykksfall de siste to dagene! Huff, det var tidlig..

Har du normalt lavt blodtrykk til vanlig?

Skikkelige mensmurringer i ryggen i dag... Både vondt og bekymringsfult. Men jeg hadde mye smerter i korsryggen sist, så jeg får bare tro det er samme som da.

7+5, vært kvalm og svimmel i snart to uker. Må ta sittepause når jeg dusjer, tror dampen gjør meg svimmel. Brekker meg av å pusse tenner

Back
Topp