Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er frysen selv på kveldene . Pleier aldri å være kald.Altså, eg fryser så sykt på kveldene! Typ frysninger og hele pakken. Husker ikke om eg hadde det sånn sist. Andre?
Altså, eg fryser så sykt på kveldene! Typ frysninger og hele pakken. Husker ikke om eg hadde det sånn sist. Andre?
Jeg også fryser mye om dagen. Ikke bare på kvelden da, litt av og på, men verst på kvelden.Er frysen selv på kveldene . Pleier aldri å være kald.
Me tooAltså, eg fryser så sykt på kveldene! Typ frysninger og hele pakken. Husker ikke om eg hadde det sånn sist. Andre?
Gikk md gåsehud og frøs på jobben i går kveld. Grusomt. Hater å fryseAltså, eg fryser så sykt på kveldene! Typ frysninger og hele pakken. Husker ikke om eg hadde det sånn sist. Andre?
har hatt mye murringer før men pleier jo bare å vare en liten stund. Nå har jeg vært redd hele natten for om det kommer blod, men heldigvis ingenting. Kan det være siden det er så kort siden sist svangerskap? 5+0 i dag.. tok tester på morningen som er enda sterkere så det er vel et godt tegn.Jeg husker i forrige svangerskap hadde jeg på en måte et slags "sting" i livmora/eggstokkområdet! Det varte faktisk i noen dager tror jeg, men det var ufarlig og helt sikkert bare livmora som vokserHatt sterk murring/ubehag i venstre eggstokk og litt i livmora helt siden i gårhar hatt mye murringer før men pleier jo bare å vare en liten stund. Nå har jeg vært redd hele natten for om det kommer blod, men heldigvis ingenting. Kan det være siden det er så kort siden sist svangerskap? 5+0 i dag.. tok tester på morningen som er enda sterkere så det er vel et godt tegn.
Ja har og hatt det ved tidligere svangerskap, men nå er det akkurat som om mensen skal komme hvert øyeblikk… men håper det går over snartJeg husker i forrige svangerskap hadde jeg på en måte et slags "sting" i livmora/eggstokkområdet! Det varte faktisk i noen dager tror jeg, men det var ufarlig og helt sikkert bare livmora som vokser![]()
Hei! Ville bare si at jeg var på ultralyd sist torsdag og alt var helt normalt, eneste var at jeg ikke så hjertet slå men han sa d kunne være for tidlig da jeg bare var 6+0! Smertene er nå plutselig forsvunnet, ikke hatt sånne smerter siden fredag, så er fortsatt håp for at de forsvinner hos deg også! Hadde uansett vært kjekt om du ville oppdatert meg om hvordan ultralyden gikk!Oi!! Vi er helt like?! Opplever nøyaktig alt det du beskriver. Spesielt det med sterke mensensmerter og man bli gal av å lese på nett. For enten er det som jordmoren din sier, eller så er det start på abort. Denne uken har jeg hatt mensensmerter (sterke, men ikke smertefulle) 3/5 dager.. jeg er 6+3.. jeg mistet for 4 år siden rundt starten av uke 5 og er så livredd for at det skal skje igjen Jeg skal på tidlig ultralyd mandag 17/10 og kan gi deg beskjed hva hun evt sier, siden vi er så like i symptomer og hvis det er en spire med hjertebank som vises, så er det hvert fall et veldig godt tegn!
Uvi kan ha andre symptomer under et svangerskap. Enn ellers. Har hadd et par runder med uvi tidligere svangerskap, eneste symptomene da var kraftige kynnere eks. Men litt usikker hvordan det er såpass tidlig. Men kan eventuelt være slappe bekkenbunnsmuskler? Har du født før? For å si det slik, jeg måtte skifte truse og bukse etter en time på rush med ungeneJeg tissa på meger i stallen, skal egentlig ri og er ikke papir på utedoen. Er det normalt å ha uhell, eller kan det være uvi? Har tidligere hatt det uten svie

Fødte for 8,5år siden, og da slet jeg med å tisse etterpå før det sa stopp og jeg ikke fikk tisse på en mndUvi kan ha andre symptomer under et svangerskap. Enn ellers. Har hadd et par runder med uvi tidligere svangerskap, eneste symptomene da var kraftige kynnere eks. Men litt usikker hvordan det er såpass tidlig. Men kan eventuelt være slappe bekkenbunnsmuskler? Har du født før? For å si det slik, jeg måtte skifte truse og bukse etter en time på rush med ungene![]()
![]()

Oida, så ekkelt. Men vet mange kvinner kan tisse på seg pga svak bekkenbunn etter fødsel, men vet ikke om det gjelder degFødte for 8,5år siden, og da slet jeg med å tisse etterpå før det sa stopp og jeg ikke fikk tisse på en mnd![]()
Neppe er 8 uker på veiOida, så ekkelt. Men vet mange kvinner kan tisse på seg pga svak bekkenbunn etter fødsel, men vet ikke om det gjelder deg
Veldig lite symptomer her og. Av og på litt ømme pupper, litt småmurring i ryggen men ellers føler jeg meg ikke noe særlig gravidI dag er jeg 5+5
Har relativt lite symptomer, utover ømme pupper, mensmurringer og milde humørsvingninger.
Er småkvalm innimellom, men ikke noe veldig plagsomt. Er derimot veldig trøtt og sliten i dag og klarer ikke å fokusere på jobb - ser frem til tidlig seng i kveld.![]()