Grusomt! Vanskelig å kjøre bil når man er så trøtt!Da er vi flere! Aldri opplevd lignende før![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grusomt! Vanskelig å kjøre bil når man er så trøtt!Da er vi flere! Aldri opplevd lignende før![]()
Ja er godt at man kan gjøre dHeldig! Bare å sove om du kan. Lite tid til det her i gården!![]()
Hehe, blir jo ikke uthvilt heller neiJa er godt at man kan gjøre dmen kunne lagt mæ noen timer nu oxo
![]()
Pga hormoneneHvorfor får man egentlig så mye i luft i magen? Og hvorfor hard mage?
Handler vel om at progesteronet roer ned hele systemet.Hvorfor får man egentlig så mye i luft i magen? Og hvorfor hard mage?
Nei egentlig ikke. Har lavt normalt. Men den siste uka går det rundt hver gang jeg reiser megHar også kjent på blodtrykksfall de siste to dagene! Huff, det var tidlig..
Har du normalt lavt blodtrykk til vanlig?
Samme herEr så full i luft!Også er det totalstopp med nr2
![]()

Er du heldig må du begynne på jern og da ska eg love deg at nummer to sier snakkes aldriEr så full i luft!Også er det totalstopp med nr2
![]()

Huff, håper jeg slipper det og får i meg nok via kostenEr du heldig må du begynne på jern og da ska eg love deg at nummer to sier snakkes aldri![]()
Eg spiser mye jernholdig mat, men slapp ikke unna. Måtte begynne fra uke 18, mener eg å huske utfra blodprøve i uke 8. Guuu’ så forstoppet eg var utover svangerskapet. Lactulose 4 president, hahaHuff, håper jeg slipper det og får i meg nok via kosten![]()
Hahah, ja, godt det finnes hjelpemidler! :-DEg spiser mye jernholdig mat, men slapp ikke unna. Måtte begynne fra uke 18, mener eg å huske utfra blodprøve i uke 8. Guuu’ så forstoppet eg var utover svangerskapet. Lactulose 4 president, haha