Våre symptomer

Drar opp denne igjen! Er 20+3, og har blitt så tørr i munnen, i tillegg til at jeg har fått halsbrann.. Veldig slitsomt ved leggetid, for må ligge med en ekstra pute i nakken, som fører til å jeg får mer vondt i bekkenet på natten.. noen andre som opplever den samme? :anyone

Her har de kjedelige symptomene fra 1. trimester avtatt gradvis etter jul. Jeg er i topp form, kjenner litt ubehag i bekkenet om natten, men puten mellom knærne og anklene hjelper mye.
Krysser fingrene for at "symptomsmangel" fortsetter i mange uker, hehe.

Drar opp denne igjen! Er 20+3, og har blitt så tørr i munnen, i tillegg til at jeg har fått halsbrann.. Veldig slitsomt ved leggetid, for må ligge med en ekstra pute i nakken, som fører til å jeg får mer vondt i bekkenet på natten.. noen andre som opplever den samme? :anyone
Må drikke vann flere ganger i løpet av natta fordi munnen blir så tørr.

I tillegg til kvalme, halsbrann, verkende bekken på ettermiddagen hvis jeg har ryddet og holdt på litt, og dårlig med søvn.

Må drikke vann flere ganger i løpet av natta fordi munnen blir så tørr.
Det er veldig irriterende! :rolleyes:
Jeg var nettopp på apoteket, og fikk kjøpt noen slags tabletter som fester seg i tannkjøttet, som skal gjøre at du blir mindre tørr i munn på natten, det har så langt fungert veldig fint for meg! :smiley-bounce012

Jeg var nettopp på apoteket, og fikk kjøpt noen slags tabletter som fester seg i tannkjøttet, som skal gjøre at du blir mindre tørr i munn på natten, det har så langt fungert veldig fint for meg! :smiley-bounce012
Takk for tips. Det må jeg prøve :)

Denne bruker jeg også, veldig fornøyd! Veldig tørr i munnen om natta, en vanlig bivirkning av phenergan jeg bruker mot kvalme, får samme tørrheten etter å ha tatt tabletten jeg tar på dagtid også.

Back
Topp