Våre symptomer

Uke 13 straks - føler ikke noe som helst til graviditet. Sliter med å tro at jeg er gravid til tider. Brystene er fortsatt litt ømme, men det er ikke like mye som tidligere. Ikke får jeg tidlig ultralyd heller noe jeg syns er skikkelig dritt, rett og slett. Er mye urolig :/
Hvem spurte du om ultralyd? Jeg fikk henvisning til tidlig ultralyd av JM førstegang(fordi jeg spiste så mye og gikk så fort opp i vekt at jeg var overbevist om at det var to der).. Og lege nå (denne gang da jeg bare at jeg er så nære i alder av de som får uansett at jeg gjerne og vi ha).

12+0 i dag Formen er mye bedre, men fortsatt ikke hundre. Mye murring og strekking i magen, brekninger, pittelitt ømme pupper, sjelden gang småkvalm på kvelden, fortsatt hungersnød, sliten og treg mage. OBS! Har vist endel symptomer Men var værre før

12+0 i dag. Er kvalm og spyr på kvelden, dette føler jeg har blitt værre de siste ukene. Ikke lenger så kvalm om morgenen, men kan brekke meg noen ganger. Puppene er fortsatt litt ømme, litt mindre treg mage. Fortsatt ganske trøtt og sliten

Er 11+6, syntes kvalmen har blitt mye bedre! Fortsatt trøtt og ømme pupper. Begynt sånn smått å bli litt svimmel på kveldene, men kan være fordi jeg er trøtt…Det som gjør meg mest sprø er å være konstant tett i nesa. Jeg blir gal. Men føler ikke jeg skal klage så altfor mye på det, det kunne vært mye verre

Noen andre som har blitt svimle/holdt på å svime av? Jeg holdt på å besvime i dusjen i dag. Veldig ekkelt. Er 14+6.

Noen andre som har blitt svimle/holdt på å svime av? Jeg holdt på å besvime i dusjen i dag. Veldig ekkelt. Er 14+6.
Har kjent på noen små svimlinger innimellom. Man kan vel få noe lavere blodtrykk i svangerskap? Har du fått sjekka jernlager og sånt? Evt kjøpe en liten krakk å sitte på i dusjen :cool:

15+4 og kvalmen er så og si vekk. Energien er bedre og føler jeg ikke må sove like mye. Nå kjenner jeg mer kroppslige ting som verk i korsryggen eller stikk i kjernemuskulatur. Innbiller meg at jeg kan kjenne noe bevegelse innimellom, men vanskelig å si 100% om det er bevegelse eller luft.

Hodepine og trøtthet :banghead:

Hyperemesis still going (ekstremt) strong. Skal operere inn Hickman kateter i brystet i morgon, gruar meg sånn :arghh: håpar baby fortsatt leve, vekse, og trivest til tross for min elendige form. Og håpar eg får UL før operasjonen, så eg får betrygga meg.

Hyperemesis still going (ekstremt) strong. Skal operere inn Hickman kateter i brystet i morgon, gruar meg sånn :arghh: håpar baby fortsatt leve, vekse, og trivest til tross for min elendige form. Og håpar eg får UL før operasjonen, så eg får betrygga meg.
Hvordan gikk det med operasjonen? Og fikk du UL for å se hvordan det går med lille?

Hvordan gikk det med operasjonen? Og fikk du UL for å se hvordan det går med lille?
Det gjekk faktisk rett vest! Hadde høg crp, så dei kunne ikkje gjennomføra pga infeksjonsfare. Var tilbake i dag, og medan eg låg klar og tildekka på operasjonsbordet kom overlegen inn og sa «det har oppstått eit problem». Dei hadde ikkje rett kateter på lager, det fann dei ut når eg låg der - ein måned etter dei fann ut at eg skulle opererast. Heilt utrulig! Fekk MID-line i armen midlertidig, for dei neste to vekene, mens eg venta på Hickman som må bestillast. Håpa det går på 3. forsøk, for i dag grein eg nesten :sorry:

Det gjekk faktisk rett vest! Hadde høg crp, så dei kunne ikkje gjennomføra pga infeksjonsfare. Var tilbake i dag, og medan eg låg klar og tildekka på operasjonsbordet kom overlegen inn og sa «det har oppstått eit problem». Dei hadde ikkje rett kateter på lager, det fann dei ut når eg låg der - ein måned etter dei fann ut at eg skulle opererast. Heilt utrulig! Fekk MID-line i armen midlertidig, for dei neste to vekene, mens eg venta på Hickman som må bestillast. Håpa det går på 3. forsøk, for i dag grein eg nesten :sorry:
Åh nei, er det mulig :wtf: Så kjipt når man har forberedt seg psykisk og til og med ligger klar på operasjonsbordet! Krysser fingrene for at alle gode ting er tre.

Er det noen som har forferdelig kløe i svangerskapet? Jrg blir gal snart. Klør og klør. Det er mest på leggene, føttene og anklene...

Er det noen som har forferdelig kløe i svangerskapet? Jrg blir gal snart. Klør og klør. Det er mest på leggene, føttene og anklene...
Jeg plages også med mye kløe, stort sett samme plassene som deg. Det er dog også andre steder på kroppen til tider. Klorer stadig hull i huden, fryktelig irriterende, men leste at det var ganske vanlig(20 til 40%)

Visste ikke dette var et svangerskapssymptom! Jeg klør samme plass, men spesielt på knoklene på anklene klør jeg meg til blods :arghh: Alt vi må igjennom

17+3, Lite symptomer siden ekstrem trøtt i uke 6, 7 og 8. Har fått enorm mage da, men ikke gått opp i vekt :oops: Tung pust og noe tett nese :happy:

Back
Topp