Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, håper det går bra! Vet om mange som har blødd mye i starten. Hvor langt er du?Begynte å blø idag. Har hatt litt spotting tidligere men da var det så lite og veldig lyst. Nå var det en del mer og veldig rødtsliter litt med å ikke tenke SA nå.
Jeg er 7+6 idag. Det kom heldigvis ikke noe mer, og det var uten klumper og smerte så jeg satser på at det går braUff, håper det går bra! Vet om mange som har blødd mye i starten. Hvor langt er du?
Har du prøvd svisker?Måtte gå til innkjøp av Vi-Siblin i går for å få i gang disse tarmene igjen. Men det hjelper lite når en er så kvalm at konsistensen av den gjør at du kaster opp, haha. Ond sirkel dette![]()
Nei det har jeg ikke, men det må jeg prøve, takk for tipsHar du prøvd svisker?Hvis du liker smaken er de veldig effektive.
Føler med deg! Akkurat likt her, i tillegg til en dundrende hodepine… Håper det tar seg opp snart! Hjelper å tenke på premien som kommer, daNull energi, kan ligge å sove hele dagen.

Huff samme her, må rette på dem når æ legger mæ i senga sånn at dem ikke ligger skjevt eller feilPuppene er så vanvittig vonde! Og kokvarme. Mannen kan ikke engang se på de før det gjør vondt..

Ja! Det må jeg også gjøre. Fytti så vondtHuff samme her, må rette på dem når æ legger mæ i senga sånn at dem ikke ligger skjevt eller feil![]()
![]()