Våre symptomer

Begynte å blø idag. Har hatt litt spotting tidligere men da var det så lite og veldig lyst. Nå var det en del mer og veldig rødt :( sliter litt med å ikke tenke SA nå.
Uff, håper det går bra! Vet om mange som har blødd mye i starten. Hvor langt er du?

Uff, håper det går bra! Vet om mange som har blødd mye i starten. Hvor langt er du?
Jeg er 7+6 idag. Det kom heldigvis ikke noe mer, og det var uten klumper og smerte så jeg satser på at det går bra :) men fader ass. Det er ikke noe gøy. Vet det er normalt, men når det blir som igår så får jeg jo litt panikk :p

6+6 i dag.. har fram til nå opplevd ytterst vage symptomer, men noe paserende kvalme,trøtthet og ømme bryster har det jo vært. Første svangerskap opplevde jeg vel alt av plager, med unntak av bekkenløsning. Så dette føles veldig uvant.. har fått en UVI å startet på penicillin og hatt en liten spotblødning med litt rosa på papiret for ca 1 uke siden.. så tror ikke jeg klarer å tro at alt går som det skal før jeg kan se det selv på en evt ultralyd.

Mye verking i korsryggen i dag som kommer og går, føles som når TR er på vei, men heldigvis ikke noe blod.

Måtte gå til innkjøp av Vi-Siblin i går for å få i gang disse tarmene igjen. Men det hjelper lite når en er så kvalm at konsistensen av den gjør at du kaster opp, haha. Ond sirkel dette:laughing002

Måtte gå til innkjøp av Vi-Siblin i går for å få i gang disse tarmene igjen. Men det hjelper lite når en er så kvalm at konsistensen av den gjør at du kaster opp, haha. Ond sirkel dette:laughing002
Har du prøvd svisker? :) Hvis du liker smaken er de veldig effektive.

Puppene er så vanvittig vonde! Og kokvarme. Mannen kan ikke engang se på de før det gjør vondt..

Nå er jeg 8+2 og har fortsatt ømme bryster. Synes det kanskje går litt opp og ned. De er konstant ømme - men noen ganger verre enn andre ganger. På en måte så håper jeg ikke at det blir borte med det første for det er det eneste symptomet jeg har, så også eneste bekreftelsen på at jeg er gravid. Samt så skal det blir digg å ikke ha så ømme pupper :p

Trøtt og sliten, litt småkvalm, murringer og frøsen… selv om det er ekkelt, så er det jo også deilig å kjenne at noe er på gang

Oppblåst, og forsatt utslitt selv om jeg ikke gjør noe særlig om dagen. Nå føles det ut som jeg er 6 mnd på vei.

Veldig kvalm, også om natten. I dag har jeg egentlig vært kvalm hele tiden... veldig slitsomt.
Med førstemann var jeg mye mindre kvalm. :depressed:

Back
Topp