Våre symptomer

Murringen i magen forsvant noen dager, men nå er det tilbake. Ikke vondt, men ubehagelig. Blir selvsagt urolig, men håper det bare er livmoren som jobber :confused005 4+3 i dag. Flere som har det slik at murringene varierer?

Varierer hos meg også, har ikke kjent noe i dag feks :)
 
Murringen i magen forsvant noen dager, men nå er det tilbake. Ikke vondt, men ubehagelig. Blir selvsagt urolig, men håper det bare er livmoren som jobber :confused005 4+3 i dag. Flere som har det slik at murringene varierer?

Er sånn hos meg også. varierer mellom dager og tider på dagen. noen ganger kjenner jeg ikke noe og får litt noia. andre ganger masse symptomer samtidig.
 
Jeg er 5+2 i dag. Mine symptomer er:

Ekstrem mensmurringer
Små kvalm
Øme bryster.


Er der flere som har har skikkelig mensmurringer uten at det er noe å bekymre seg for? Kjenner jeg går å er redd det skal være noe gale.
 
Jeg er 5+2 i dag. Mine symptomer er:

Ekstrem mensmurringer
Små kvalm
Øme bryster.


Er der flere som har har skikkelig mensmurringer uten at det er noe å bekymre seg for? Kjenner jeg går å er redd det skal være noe gale.
Sterke mensmurringer her også. Det kommer og går litt i styrke men er der nesten hele tiden. Murringene sitter mer på sidene mot lyskene og ikke midt på magen. Er nok livmoren som tøyes.
Men ja, har vert bekymret for at noe er galt, men mener og huske jeg hadde det sånn med de 2 første også og at det gir seg om noen uker:happy:
 
Sterke mensmurringer her også. Det kommer og går litt i styrke men er der nesten hele tiden. Murringene sitter mer på sidene mot lyskene og ikke midt på magen. Er nok livmoren som tøyes.
Men ja, har vert bekymret for at noe er galt, men mener og huske jeg hadde det sånn med de 2 første også og at det gir seg om noen uker:happy:

Takk for svar☺️har selv en på 11 år men er så lenge siden så husker ikke åssen der var med han heldigvis ikke noe blødning så da får jeg bare håpe at alt går bra. Hvor langt er du på vei?
 
Er sånn hos meg også. varierer mellom dager og tider på dagen. noen ganger kjenner jeg ikke noe og får litt noia. andre ganger masse symptomer samtidig.

Sniker her inne foreløpig (til jeg forhåpentligvis kommer forbi testdato fra sykehuset!). Har hatt positive tester i noen dager nå, og har ofte ganske mye symptomer, særlig murring, stikking og kribling i magen og lysken. Men det varierer her også, og noen ganger kjenner jeg nesten ingenting. Jeg blir *kjempenervøs*når jeg ikke kjenner noe særlig, så det er betryggende at det er flere som har det sånn! Tror det eneste som hadde fått meg til å føle meg trygg hadde vært hvis jeg hadde hatt konstante og økende symptomer, men det hadde jo blitt ganske ubehagelig til slutt! :joyful: Krysser fingrene for alt alt utvikler seg som det skal!
 
Hei på dere

Jeg er 5 uker på vei nå og har ikke opplevd noe særlig symptomer enda. Jeg hadde menstruasjon den 26.05 sist gang og skulle hatt mensen 26.06 men den ble jo forsinka så klart når vi nå har prøvd å unnfange i 2 mnder.

Jeg har ingen symptomer dere. Og er 26 år. Jeg lurer på om det er normalt?

Ifølge eggløsningskalkulatoren så hadde jeg eggløsning den 9. 06 men da hadde vi ingen sex natt til 10 siden jeg skulle til gynekologen. Hun sa det at jeg hadde skikkelig eggløsning og det var bare å kjøre på med å få barn. Vi hadde dermed samleie natt til 11 og mener vi oxo prøvde de første dagene i juni. Er sannsynligheten større for at jeg unnfanget natt til 11 eller dagene før det?? Gynekologen så jo eggene mine... Og ifølge min siste menstruasjon så har jeg termin den 5 mars. Stemmer det hos dere og deres siste mens?

Takk for svar
 
Takk for svar☺️har selv en på 11 år men er så lenge siden så husker ikke åssen der var med han heldigvis ikke noe blødning så da får jeg bare håpe at alt går bra. Hvor langt er du på vei?
Jeg er 4+1 så veldig tidlig enda, men har hatt disse symptomene i en uka ca. Jeg har en på 10 og en på 8 fra før:happy:
 
Hei på dere

Jeg er 5 uker på vei nå og har ikke opplevd noe særlig symptomer enda. Jeg hadde menstruasjon den 26.05 sist gang og skulle hatt mensen 26.06 men den ble jo forsinka så klart når vi nå har prøvd å unnfange i 2 mnder.

Jeg har ingen symptomer dere. Og er 26 år. Jeg lurer på om det er normalt?

jeg hadde ingen eneste symptom i mitt første svangerskap
 
Hei på dere

Jeg er 5 uker på vei nå og har ikke opplevd noe særlig symptomer enda. Jeg hadde menstruasjon den 26.05 sist gang og skulle hatt mensen 26.06 men den ble jo forsinka så klart når vi nå har prøvd å unnfange i 2 mnder.

Jeg har ingen symptomer dere. Og er 26 år. Jeg lurer på om det er normalt?

Ifølge eggløsningskalkulatoren så hadde jeg eggløsning den 9. 06 men da hadde vi ingen sex natt til 10 siden jeg skulle til gynekologen. Hun sa det at jeg hadde skikkelig eggløsning og det var bare å kjøre på med å få barn. Vi hadde dermed samleie natt til 11 og mener vi oxo prøvde de første dagene i juni. Er sannsynligheten større for at jeg unnfanget natt til 11 eller dagene før det?? Gynekologen så jo eggene mine... Og ifølge min siste menstruasjon så har jeg termin den 5 mars. Stemmer det hos dere og deres siste mens?

Takk for svar
Jeg hadde ingen symptomer i mine tidligere svangerskap
 
Jaja, får da håpe dette er et symptom, og at det ikke holder på å klikke for meg :woot::woot:
Jeg var nettopp på trening, og instruktøren skulle jasse oss opp litt og bare "dette er DIN topp - du kan klare det - kom igjen, DIN TOPP NÅÅÅ". Så har du meg da.. som ble så rørt at a fikk tårer i øynene :laughing014
 
Jaja, får da håpe dette er et symptom, og at det ikke holder på å klikke for meg :woot::woot:
Jeg var nettopp på trening, og instruktøren skulle jasse oss opp litt og bare "dette er DIN topp - du kan klare det - kom igjen, DIN TOPP NÅÅÅ". Så har du meg da.. som ble så rørt at a fikk tårer i øynene :laughing014
Haha, ikke uvanlig å få tårer i øynene av de merkeligste ting :hilarious:
 
Knipe- og puppeglad ettåring er ikke forenelig med mitt nye symptom: såre nipler :arghh:
 
Bare meg som ikke har vondt i puppene? Ikke hatt det med noen av barna før etter fødsel og brystsprengen kom:p har innlegg dette svangerskapet også så trodde de ville bli vonde, men kanskje det kommer etterhvert. 4+2 idag.
 
Bare meg som ikke har vondt i puppene? Ikke hatt det med noen av barna før etter fødsel og brystsprengen kom:p har innlegg dette svangerskapet også så trodde de ville bli vonde, men kanskje det kommer etterhvert. 4+2 idag.

Ingenting i puppene
Hadde heller ingenting i tidligere 2
De var ømme kun med nr 3 som jeg mistet men da ammet jeg samtidig og tenker det var mer det
 
Bare meg som ikke har vondt i puppene? Ikke hatt det med noen av barna før etter fødsel og brystsprengen kom:p har innlegg dette svangerskapet også så trodde de ville bli vonde, men kanskje det kommer etterhvert. 4+2 idag.
Kjenner ingenting i puppene jeg heller! Trodde det skulle komme til nå, men nei. Har pleid å få bittelitt ømme bryster rundt 12dpo, men denne gangen har det knapt vært noe, og ingenting etter IKM. Men har i grunn ikke hatt noe særlig mye de andre gangene heller, og heller ikke lenge. Så håper det bare er normalt for meg :) Men er litt mentalt slitsomt ikke å kjenne noen gravidtegn på kroppen, anna enn at mensen ikke kom:wacky:
 
Ikke spesielt vondt i puppene, jeg heller. Ammer fortsatt førstemann på morgenene, og det er litt ubehagelig.
 
Godt å høre det ikke bare er meg som ikke kjenner ubehag i puppene. Hadde mye symtomer rett før ikm som sterke murringer og mye utflod, men nå 4+2 kjenner jeg ingenting og blir litt stressa av det. Men det kommer kanskje.
 
Back
Topp