Våre symptomer

Jeg hadde «svulmende» varme pupper første uka, samt vonde nippler. Nå kjenner jeg ingenting i puppene. Kvalmen har der i mot vært noe sterke i kveld.... Ikke kaste opp kvalm, men uvell.

Godt å høre det ikke bare er meg som ikke kjenner ubehag i puppene. Hadde mye symtomer rett før ikm som sterke murringer og mye utflod, men nå 4+2 kjenner jeg ingenting og blir litt stressa av det. Men det kommer kanskje.
Går så opp og ned. Vonde pupper/ikke vonde pupper, trøtt/ikke trøtt, kvalm/ikke kvalm. Minst annahver dag, eller mange ganger om dagen :hilarious: Jeg blir også litt stressa når det er lite symptomer. Men prøver å fokusere på at det er normalt

Jeg kjenner ingenting i selve puppene, men har fått såre/utrolig følsomme brystvorter de siste 2-3 dagene.

Er det flere som er helt sinnsykt oppblåst? Føler jeg ser skikkelig gravid ut, spesielt på kvelden..
Må bruke store topper for at de rundt meg ikke skal få mistanke, og er bare 4+5 i dag..:eek:

Er det flere som er helt sinnsykt oppblåst? Føler jeg ser skikkelig gravid ut, spesielt på kvelden..
Må bruke store topper for at de rundt meg ikke skal få mistanke, og er bare 4+5 i dag..:eek:
Ganske oppblåst jeg også, og sliter med litt har mage i tillegg så joggedress om dagen her:wtf:

Store kjoler har vært min redning, jeg er så oppblåst at jeg føler meg som ei ku med en champagne kort i rumpa :hilarious:

tørr ikke henge så mye rundt familien, de skjønner alt og min oppblåste mage røper mer enn jeg ønsker å fortelle helt enda :wtf:

6+0 i dag, og symptomer kommer og går litt:
- kvalm om det er lenge siden jeg har spist eller spesielle lukter
- fryser mer enn tidligere
- mer uren hud, og skikkelige vonde kviser som ikke kommer ut, men er store og vonde
- trøtt og sliten, hele dagen

Har ikke tenkt over at det er et symptom, men har vært frossen de siste dagene jeg også. Sitter med et gedigent pledd over meg i sofaen i skrivende stund :D

Litt stikninger i livmora, støl i korsryggen, småfrossen, trøtt og litt småkvalm om det er lenge siden jeg har spist. Skal sies at symptomene er så vage at jeg var veldig usikker på om jeg var gravid pga svake streker på strimler, fram til jeg fikk en positiv CB idag :happy: Tok TUL ved forrige svangerskap nettopp pga manglende symptomer.
Forresten, så ammer jeg 2-åringen min enda, men merker ingenting i puppene..

Vanlig å fryse i starten fordi kroppstempen øker i graviditeten. Det samme med hjerteraten, jeg følger med på fitbiten :D

3+5 idag. En del murringer i magen og «press» i brystet. Trøtt

Last edited:
Er uggen store deler av dagen, men fungerer greit... Blir kvalm av tanken på ting, lukt, ting jeg ser osv. Brekker meg ikke men får «gufs» i kroppen og frysninger på armer og ben når noe trigger kvalmen mer :wacky: Matlysten er lav, men får i meg mat.

Tror jeg må bytte ut sjampoen og balsamen jeg liker- lukten blir for intens.. Har allerede bytta ut håndsåpa, men den vi kjøpe viste seg å være enda verre.. Mannen er på jakt etter ny deodorant. Skal ikke være lett.. :hilarious:

Jeg ble kjempesint på mannen og begynte å gråte fordi han hadde laget en ripe i ismaskinen i dag. Han begynte å le av hvor hormonell jeg var, noe som selvfølgelig gjorde meg enda sintere. Innså først etterpå hvor dumt jeg oppførte meg. Skal ikke være lett :hilarious:

4 + 5 i dag og ser at jeg har det på samme måte som flere her:
- Mye murring, stikking, kribling, verking og pressing nederst i magen, i lysken og hoftene.
- Litt ekstra trøtt, men helt overkommelig
- Ømme pupper, og litt større
- Har hatt en lett følelse av trykk i brystet som kommer og går
- Innbiller meg at en del mat smaker litt annerledes enn før..?
- Blir så lett andpusten!

Alt kommer og går litt, ofte føler jeg meg veldig normal og blir nervøs for om det er et dårlig tegn. Håper nesten at jeg snart kan bli litt kvalm! Som nervøs førstegangsgravid tror jeg det ville vært litt betryggende! Men håper selvsagt også at jeg slipper unna den verste kvalmen!

5+0 i dag, og synest symptomene har avtatt litt:nailbiting:

Er fortsatt trøtt, litt oppblåst og blir fort andpusten, men ellers føler jeg meg normal..
Blir nervøs når det er slik, for at ikke alt skal være som der skal inn i magen..TUL kan ikke skje fort nok!

Forresten, er det flere som har vondt/murringer i skjeden/livmorhalsen? Jeg har det av og på, kommer gjerne noen korte «tak» nå og da. Synes det er skummelt, men det kommer kanskje av det samme som øvrig murring i området? Håper noen kan bekrefte at det er normalt :)

Hei! Ifølge siste mensberegning er jeg 5+2 eller 5+3 i dag. De symptomene som utmerker seg er ømme og tunge bryster samt murringer/menslignende «smerter». Noen her med erfaring på å ha hatt mye murringer hvor svangerskapet har gått bra? Takk for alle svar :)

Back
Topp