Jeg hadde «svulmende» varme pupper første uka, samt vonde nippler. Nå kjenner jeg ingenting i puppene. Kvalmen har der i mot vært noe sterke i kveld.... Ikke kaste opp kvalm, men uvell.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går så opp og ned. Vonde pupper/ikke vonde pupper, trøtt/ikke trøtt, kvalm/ikke kvalm. Minst annahver dag, eller mange ganger om dagen Jeg blir også litt stressa når det er lite symptomer. Men prøver å fokusere på at det er normaltGodt å høre det ikke bare er meg som ikke kjenner ubehag i puppene. Hadde mye symtomer rett før ikm som sterke murringer og mye utflod, men nå 4+2 kjenner jeg ingenting og blir litt stressa av det. Men det kommer kanskje.
Ganske oppblåst jeg også, og sliter med litt har mage i tillegg så joggedress om dagen herEr det flere som er helt sinnsykt oppblåst? Føler jeg ser skikkelig gravid ut, spesielt på kvelden..
Må bruke store topper for at de rundt meg ikke skal få mistanke, og er bare 4+5 i dag..
Ganske oppblåst jeg også, og sliter med litt har mage i tillegg så joggedress om dagen her
Er det flere som er helt sinnsykt oppblåst? Føler jeg ser skikkelig gravid ut, spesielt på kvelden..
Må bruke store topper for at de rundt meg ikke skal få mistanke, og er bare 4+5 i dag..
Halsbrann er ikke godt... Håper du slipper å slite med det hele vegenÅ herregud jeg har hatt tidenes halsbrann idag