Våre symptomer

Jeg er også sinnsykt sulten! Hvis jeg ikke spiser annenhver time føles det som jeg skal dø :hilarious: Og i morges tok jeg en dusj før frokost og var så utslitt at jeg trodde jeg skulle besvime! Må kanskje legge igjen små matpakker og kjeks og sånt rundt i huset :joyful:

Ellers tenkte jeg for en times tid siden at «I dag er jeg jo ikke noe kvalm». Men det var falsk alarm, for så fort jeg hadde tenkt det så kom kvalmen likevel :hungover::joyful:
 
Jeg er SÅ trøtt. Sover 10-12 timer om natten og må fremdeles sove på ettermiddagen. Og blodtrykket er 82/50, så svimler rundt her. Føler meg fint ferdig etter å ha gjort litt husarbeid bare :facepalm:
 
6+5 idag og jeg har så «lite» symptomer at legetimen 7+2 ikke kan komme fort nok :angelic:
Jeg er jo mer sliten enn før, puppene har vokst 1-2 størrelser, og jeg er helt sinnsykt sulten og må ha mat MED EN GANG jeg kjenner sulten. Men ellers er det lite action her i gården, gitt. VELDIG forskjellig fra mitt tidligere svangerskap hvor jeg spøy og var kvalm til uke 13.

Noen andre som har hatt to helt forskjellige svangerskap?? Ulike kjønn på babyene mon tro? :angelic:
Jeg merket ingenting med forrige. Visste ikke at jeg var gravid før jeg var nesten 3 mnd. Denne gangen har jeg vært kjempedårlig :depressed: rart med så stor forskjell :p
 
De siste dagene har jeg virkelig hatt mye mindre symptomer. Er kvalm/uggen hver morgen og må tvinge frokosten ned så det skal bli bedre, også er jeg litt kvalm etter det. Men det er jo ingenting mot det jeg hadde før dette, så må si jeg blir bekymra for at det har gått galt og at det er en MA.. Helt normalt at symptomer kommer og går, jeg vet jo det i teorien, men når jeg har kjent meg så elendig før er det vanskelig å tro at det er helt greit ikke å være like dårlig nå :p særlig siden det enda er så tidlig, tipper jeg er i slutten av uke 6 nå. Blir ekstremt spennende med UL på mandag, men er så pessimistisk at jeg forbereder meg på at jeg enten blir sendt hjem med pillekur eller må opereres for Exu :bag: :oops: er jo helt tullete at det skal være SÅ vanskelig å stole på at kroppen min fikser det her, men sånn er det.
Æsj som jeg savner den aller første gangen jeg var gravid og tenkte sånn, litt bekymra er jeg jo, men det går sikkert fint. Hadde vært noe å kunne ha det sånn hver gang :rolleyes:
 
Flere som har ømme pupper litt opp og ned? Kjenner jeg blir nervøs når de ikke er ømme

Ja, jeg, og føler det på samme måte! Går og klemmer på dem stadig vekk. :hilarious: Stort sett er de harde og ømme, men plutselig er de nesten helt vanlige igjen. Er ofte bare noen få timer før de er ømme igjen da, heldigvis får jeg nesten si :joyful:
 
Jeg er kvalm av og på, fremdeles uten spysjuke, men det er neppe så lenge til :p Også har jeg så sinnsykt såre brystvorter! Ikke brystene i seg selv, men djises jeg kan snart ikke ligge på magen lenger :bored:
 
Vil bare berolige dere som har like lite symptomer som meg :Heartred

Jeg hadde de første ukene av svangerskapet endel "menssmerter" og noe ømme pupper.
Rundt uke 7 var mensmurringene dalende. Jeg har verken hatt kvalme, oppkast, økt luktesans, humørsvigninger og noen andre graviditetssymtomer. Hadde jeg ikke vært på ultralyd hadde jeg ikke visst at jeg var gravid.
Dette er IVF forsøk, så har blitt fulgt opp tett med HCG prøver og ultralyder.
Hatt ultralyd 7+3, 8+5 pga en liten blødning. Fikk her høre hjertelyd og et embryo som rørte på seg. Fant også en cyste på eggstokken som vi skulle følge med på.
Hadde en ultralyd i dag 9+5 pga oppfølging av cysten. Fikk også se et sprell levende foster som både sparket og veivet rundt inni her.

Ville bare dele min erfaring med ikke-eksisterende symptomer, veit selv at man kan bli urolig når man hører at de fleste blir "dårlige" første trimester.
 
Vil bare berolige dere som har like lite symptomer som meg :Heartred

Jeg hadde de første ukene av svangerskapet endel "menssmerter" og noe ømme pupper.
Rundt uke 7 var mensmurringene dalende. Jeg har verken hatt kvalme, oppkast, økt luktesans, humørsvigninger og noen andre graviditetssymtomer. Hadde jeg ikke vært på ultralyd hadde jeg ikke visst at jeg var gravid.
Dette er IVF forsøk, så har blitt fulgt opp tett med HCG prøver og ultralyder.
Hatt ultralyd 7+3, 8+5 pga en liten blødning. Fikk her høre hjertelyd og et embryo som rørte på seg. Fant også en cyste på eggstokken som vi skulle følge med på.
Hadde en ultralyd i dag 9+5 pga oppfølging av cysten. Fikk også se et sprell levende foster som både sparket og veivet rundt inni her.

Ville bare dele min erfaring med ikke-eksisterende symptomer, veit selv at man kan bli urolig når man hører at de fleste blir "dårlige" første trimester.
Tusen takk for at du deler dette:HeartredJeg synes jeg har mye mindre symptomer nå enn tidligere i svangerskapet. Jeg er veldig bekymret for at jeg bl.a ikke kjenner så mye "mensmurringer". Har litt ømme bryster, men mindre enn uke 5/6. Er tidvis litt kvalm. Skal på TUL fredag og har begynt å forberede min kjæreste på det verste, og det kun pga lite symptomer. Dette gir meg håp:Heartbigred
 
Jeg har også mistet symptomene, har så vidt vondt i puppene nå, og er ikke like kvalm når jeg blir sulten, ingen/lite murringer. Håper på at står bra til uansett. Skal til legen om ei uke så vi får vel bare smøre oss med tålmodighet.
 
Ugh, nå eskalerer kvalmen. Fremdeles bare 6+5, skal dette fortsette å bli verre i mange uker til? I forrige svangerskap var jeg dårlig hele veien til 40 uker, jeg håååper så veldig å slippe det denne gangen!
 
KVALM. Spydd to ganger i dag allerede, måtte dra hjem fra jobb nettopp. Har fått tabletter mot kvalme, men synes ikke de funker så bra - ikke i dag i alle fall :depressed:
 
Har hatt veldig lite symtomer hele veien:
*ekstremt sulten
*ekstremt Trøtt og sliten.
*mensenmurringer som kommer og går.
*økt utflod
*har begynt å få litt ømme bryst.
Hadde kun litt kvalme i forrige uke.
Jeg er 8+2.:)
 
  • Litt trøttere enn vanlig
  • Litt uggen av og til, som regel når jeg blir sulten og når det er middag
  • Litt murring til og fra
  • Vondt å amme (ømme brystknopper)
  • Litt økt luktesans
Har jo flere symptomer, men alle er så svake :p Men hadde enda svakere/mindre symptomer sist svangerskap og det gikk jo fint, så er ikke så bekymret pga det :)
 
Back
Topp