Huff håper ikke det nei Jeg er jo bare i slutten av uke 5, så syns det var veldig tidlig å skulle kjenne på sånne symptomer? Kan jo være som du sier at det bare er en låsning.Jeg husker faktisk at jeg hadde det i sammenheng med bekkenløsning forrige svangerskap. Håper det ikke er det du har da! Kan jo være at du har fått en låsning eller noe sånt. Husker kiropraktor sa til meg at det er normalt at musklene i bekkenområdet kan bli litt stramme/anspente ettersom kroppen må gjøre plass til livmoren som vokser (håper ikke jeg siterer feil da. Er ingen fagperson selv, hehe). Kan jo være verdt å oppsøke en kiropraktor eller fysio hvis det ikke blir bedre Sliter du med å finne god liggestilling siden du våkner med vondt i ryggen? Jeg hadde i alle fall myye glede av min bbhugmeammepute sist svangerskap. Den er magisk å sove med!!
Jeg snur meg mye i sengen, men det føler jeg er fordi jeg har vondt i korsryggen. Tenkte faktisk å investere i en bbhugme uansett, har ei venninne som anbefalte å kjøpe det
Jeg får vel prøve noe lignende, så får vi håpe det gir segJeg hadde en del verking i korsryggen og midt inni rumpeballene på en måte, eller midt inni hofteleddet... Sov med pute mellom beina noen netter og gikk på tur i ulendt terreng og så gikk det over. Vet ikke om det var det som gjorde utslaget, eller om det bare gikk over av seg selv Men jeg tipper det er ett eller annet hormonelt.