Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere som merker at blodtrykket er lavere?
Blir veldig svimmel og føler jeg skal besvime om jeg anstrenger meg. Blir sånn at jeg må sette meg, drikke og hente meg inn igjen. Skal ikke mer til enn at jeg rydder, gå opp og ned trappa flere ganger osv. Slik hadde jeg det ikke sist.
Sjekka blodtrykket på jobb da jeg var svimmel og ør. Det lå da på 104 over 62. Ikke superlavt, men jeg pleier å ha rundt 120/80.. Så det er litt forskjell.
Jeg har det akkurat samme. Vil tro det har med at vi produserer mer blod nå kanskjeFlere som merker at blodtrykket er lavere?
Blir veldig svimmel og føler jeg skal besvime om jeg anstrenger meg. Blir sånn at jeg må sette meg, drikke og hente meg inn igjen. Skal ikke mer til enn at jeg rydder, gå opp og ned trappa flere ganger osv. Slik hadde jeg det ikke sist.
Sjekka blodtrykket på jobb da jeg var svimmel og ør. Det lå da på 104 over 62. Ikke superlavt, men jeg pleier å ha rundt 120/80.. Så det er litt forskjell.
Har har samme problemet, så holder for det meste sengen.Flere som merker at blodtrykket er lavere?
Merker det litt nå, men slet veldig med det de forrige graviditetene. Med første fikk jeg kjøreforbud av legen siden jeg besvimte titt og ofte og med veldig liten forvarsel.Flere som merker at blodtrykket er lavere?
Oy! skummelt det daMerker det litt nå, men slet veldig med det de forrige graviditetene. Med første fikk jeg kjøreforbud av legen siden jeg besvimte titt og ofte og med veldig liten forvarsel.
Flere enn meg som er VELDIG oppblåst om dagen? :O
Ser ut som jeg er minst 6mnd på vei
Ikke så lett og holde det skjult med en så oppblåst mage :/
Haha ja, men magen er jo rund oppblåst ikke tykk oppblåstKan late som vi bare har spist veldig mye god mat i sommer
Flere enn meg som er VELDIG oppblåst om dagen? :O
Er det noen andre som har smerter/ubehag i den ene rumpeballen..? Jeg har hatt det sammenhengende nå i flere dager, kjennes ut som at jeg har strukket en muskel eller noe. Stråler ikke noen veier. Når jeg googler dette får jeg opp isjias eller bekkenløsning. Hadde et håp om at det skulle gå vekk snart. Har også vondt i korsryggen når jeg våkner hver morgen.
Er det noen andre som har smerter/ubehag i den ene rumpeballen..? Jeg har hatt det sammenhengende nå i flere dager, kjennes ut som at jeg har strukket en muskel eller noe. Stråler ikke noen veier. Når jeg googler dette får jeg opp isjias eller bekkenløsning. Hadde et håp om at det skulle gå vekk snart. Har også vondt i korsryggen når jeg våkner hver morgen.