Våre symptomer

Har hatt veldig lite symptomer den siste uken, men ikveld har murringen kommet tilbake både i mage og korsrygg.

er ca 4+6 i dag og har ikke så mye symptomer. Men er jo veldig tidlig, har ikke hatt så mye før rundt uke 6-8 i tidligere svangerskap. Må tisse VELDIG ofte og det murrer i både korsrygg og mage. Dette med tissingen stusset jeg over før jeg fant ut at jeg var gravid :p og for to dager siden var jeg skikkelig kvalm da jeg skulle legge gutten min. Tenkte, jøss, dette er jo nesten som å være gravid...... :hilarious: Men avfeide det med at jeg sikkert bare var sliten og hadde spist for mye mat.

Får se hvordan det går og om det kommer noen flere symptomer ila de neste ukene.

Har hatt litt slimete blank utflod de siste dagene. Som eggløsningsslim liksom. Trodde den skulle bli hvit og kremete i graviditeten? Har tenkt litt på om det kan være rester etter sex, men jeg fikk det nettopp da jeg var på do og det er halvannet døgn siden vi hadde sex sist.. Hm.. Håper ikke det er et dårlig tegn! Det er i det minste blankt!

Flere som merker at blodtrykket er lavere?
Blir veldig svimmel og føler jeg skal besvime om jeg anstrenger meg. Blir sånn at jeg må sette meg, drikke og hente meg inn igjen. Skal ikke mer til enn at jeg rydder, gå opp og ned trappa flere ganger osv. Slik hadde jeg det ikke sist.

Sjekka blodtrykket på jobb da jeg var svimmel og ør. Det lå da på 104 over 62. Ikke superlavt, men jeg pleier å ha rundt 120/80.. Så det er litt forskjell.

Blir veldig svimmel og føler jeg skal besvime om jeg anstrenger meg. Blir sånn at jeg må sette meg, drikke og hente meg inn igjen. Skal ikke mer til enn at jeg rydder, gå opp og ned trappa flere ganger osv. Slik hadde jeg det ikke sist.

Sjekka blodtrykket på jobb da jeg var svimmel og ør. Det lå da på 104 over 62. Ikke superlavt, men jeg pleier å ha rundt 120/80.. Så det er litt forskjell.

Jeg merker iallefall at jeg blir veldig susete hvis jeg reiser meg fort!

Jeg har det akkurat samme. Vil tro det har med at vi produserer mer blod nå kanskje :happy:

Har har samme problemet, så holder for det meste sengen.

Merker det litt nå, men slet veldig med det de forrige graviditetene. Med første fikk jeg kjøreforbud av legen siden jeg besvimte titt og ofte og med veldig liten forvarsel.

Litt øm i brystene, eller bare litt oppblåst:rolleyes:

Her har kvalmen meldt sin ankomst for fullt, og i går nådde vi punktet med bøtte ved senga :dead:

Er det noen andre som har smerter/ubehag i den ene rumpeballen..? Jeg har hatt det sammenhengende nå i flere dager, kjennes ut som at jeg har strukket en muskel eller noe. Stråler ikke noen veier. Når jeg googler dette får jeg opp isjias eller bekkenløsning. Hadde et håp om at det skulle gå vekk snart. Har også vondt i korsryggen når jeg våkner hver morgen.

Er det noen andre som har smerter/ubehag i den ene rumpeballen..? Jeg har hatt det sammenhengende nå i flere dager, kjennes ut som at jeg har strukket en muskel eller noe. Stråler ikke noen veier. Når jeg googler dette får jeg opp isjias eller bekkenløsning. Hadde et håp om at det skulle gå vekk snart. Har også vondt i korsryggen når jeg våkner hver morgen.

Jeg husker faktisk at jeg hadde det i sammenheng med bekkenløsning forrige svangerskap. Håper det ikke er det du har da! :( Kan jo være at du har fått en låsning eller noe sånt. Husker kiropraktor sa til meg at det er normalt at musklene i bekkenområdet kan bli litt stramme/anspente ettersom kroppen må gjøre plass til livmoren som vokser (håper ikke jeg siterer feil da. Er ingen fagperson selv, hehe). Kan jo være verdt å oppsøke en kiropraktor eller fysio hvis det ikke blir bedre :) Sliter du med å finne god liggestilling siden du våkner med vondt i ryggen? Jeg hadde i alle fall myye glede av min bbhugmeammepute sist svangerskap. Den er magisk å sove med!!

Jeg hadde en del verking i korsryggen og midt inni rumpeballene på en måte, eller midt inni hofteleddet... Sov med pute mellom beina noen netter og gikk på tur i ulendt terreng og så gikk det over. Vet ikke om det var det som gjorde utslaget, eller om det bare gikk over av seg selv :confused005 Men jeg tipper det er ett eller annet hormonelt.

Back
Topp