Noen som har økt matlyst? Jeg har aldri vært noe frokost-menneske, spiser som regel første måltid rundt 12. Nå siste par ukene romler magen før jeg i det hele tatt har kommet meg ut av sengen.
Anyone else?
Anyone else?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har økt matlyst? Jeg har aldri vært noe frokost-menneske, spiser som regel første måltid rundt 12. Nå siste par ukene romler magen før jeg i det hele tatt har kommet meg ut av sengen.
Anyone else?
Ja! Fortere sulten og fortere mett! Jeg var sulten allerede kl 0300 i natt! Men likevel er det lite mat som frister, da jeg er kvalm og har begynt å spy hver dagNoen som har økt matlyst? Jeg har aldri vært noe frokost-menneske, spiser som regel første måltid rundt 12. Nå siste par ukene romler magen før jeg i det hele tatt har kommet meg ut av sengen.
Anyone else?
Når jeg leste dette måtte jeg sjekke selv jammen har ikke jeg også! Er på camping og har ikke sett meg selv i helfigur på to ukerJeg våknet med gravidstripe på magen i dag! Gøy!
Flere som har vært borti at murringer har gitt seg så og si helt i noen dager for så å komme tilbake mye sterkere? Kommer og går i dag, våknet til og med av det og kjennes ut som når mensen er rett rundt hjørnet. Har ikke vært så sterkt siden rundt IKM, da var jeg sikker på at mensen kom pga smertene men gjorde jo ikke det... Blir helt tullete i hodet av alle disse symptomene (og til tider fravær av de) Er 6+6 i dag.
Så gøy! Min er tydelig brun, men ikke så veldig mørk endaNår jeg leste dette måtte jeg sjekke selv jammen har ikke jeg også! Er på camping og har ikke sett meg selv i helfigur på to uker
Hvordan er din? Min ser mest ut som en type strekkmerker, den er rødlig, ikke mørk. Kan hende den endrer farge som tiden går
Ja, jeg er kjempesulten! Er heller ikke noe frokost menneske, men nå våkner jeg sulten. Men problemet er at jeg er så kvalm og det føles som om jeg skal kaste opp med en gang jeg putter mat i munnen. Litt dårlig kombo. Så jeg spiser litt, hele tiden. Går mye i frukt og nøtter, spesielt på jobb, bare fordi det er enkelt å ha for hånden.Noen som har økt matlyst? Jeg har aldri vært noe frokost-menneske, spiser som regel første måltid rundt 12. Nå siste par ukene romler magen før jeg i det hele tatt har kommet meg ut av sengen.
Anyone else?
Jepp, jeg! Hadde nesten ingenting i et par dager, etterfulgt av et par dager med skikkelig menssmerter, og nå er de borte igjen.. Blir sprø jeg også, bli bekymret hver gang noe er annerledes enn før, og det er det jo hele tida
Ja, jeg er kjempesulten! Er heller ikke noe frokost menneske, men nå våkner jeg sulten. Men problemet er at jeg er så kvalm og det føles som om jeg skal kaste opp med en gang jeg putter mat i munnen. Litt dårlig kombo. Så jeg spiser litt, hele tiden. Går mye i frukt og nøtter, spesielt på jobb, bare fordi det er enkelt å ha for hånden.
Ja! Fortere sulten og fortere mett! Jeg var sulten allerede kl 0300 i natt! Men likevel er det lite mat som frister, da jeg er kvalm og har begynt å spy hver dag
7+5 her
Veldig lite symtomer her.
*Aldri vært frokost menneske å nå MÅ jeg ha mat fort i meg ellers blir jeg kvalm
*Mensensmerter som kommer og går innimellom
*ekstremt Trøtt, klarer ikke å holde meg våken lengre enn til 22 tiden
*litt oppblåst og lagt litt på meg nesten ingen bukser passer lengre.
Merker ingenting på brystene mine ennå
Den SULTEN har slått innover meg også! Blir jo bekymret for at jeg skal bli både overvektig og få svangerskapsdiabetes av dette