Våre symptomer

Noen som har økt matlyst? Jeg har aldri vært noe frokost-menneske, spiser som regel første måltid rundt 12. Nå siste par ukene romler magen før jeg i det hele tatt har kommet meg ut av sengen.
Anyone else? o_O

Noen som har økt matlyst? Jeg har aldri vært noe frokost-menneske, spiser som regel første måltid rundt 12. Nå siste par ukene romler magen før jeg i det hele tatt har kommet meg ut av sengen.
Anyone else? o_O

Jeg merker at jeg veldig fort blir sånn sulten at det gnager i magen. Går liksom direkte fra stappmett til skrubbsulten, og kan kjenne at det gnager i magen når jeg er oppe på do om natta f eks. Tror jeg blir fortere mett også..

Anyone else? o_O
Ja! Fortere sulten og fortere mett! Jeg var sulten allerede kl 0300 i natt! Men likevel er det lite mat som frister, da jeg er kvalm og har begynt å spy hver dag :depressed:

Jeg våknet med gravidstripe på magen i dag! Gøy! :woot:
Når jeg leste dette måtte jeg sjekke selv :D jammen har ikke jeg også! Er på camping og har ikke sett meg selv i helfigur på to uker :smiley-angelic006

Hvordan er din? Min ser mest ut som en type strekkmerker, den er rødlig, ikke mørk. Kan hende den endrer farge som tiden går :dance008

Flere som har vært borti at murringer har gitt seg så og si helt i noen dager for så å komme tilbake mye sterkere? Kommer og går i dag, våknet til og med av det og kjennes ut som når mensen er rett rundt hjørnet. Har ikke vært så sterkt siden rundt IKM, da var jeg sikker på at mensen kom pga smertene men gjorde jo ikke det... :) Blir helt tullete i hodet av alle disse symptomene (og til tider fravær av de) :wtf: Er 6+6 i dag.

Flere som har vært borti at murringer har gitt seg så og si helt i noen dager for så å komme tilbake mye sterkere? Kommer og går i dag, våknet til og med av det og kjennes ut som når mensen er rett rundt hjørnet. Har ikke vært så sterkt siden rundt IKM, da var jeg sikker på at mensen kom pga smertene men gjorde jo ikke det... :) Blir helt tullete i hodet av alle disse symptomene (og til tider fravær av de) :wtf: Er 6+6 i dag.

Jepp, jeg! Hadde nesten ingenting i et par dager, etterfulgt av et par dager med skikkelig menssmerter, og nå er de borte igjen.. Blir sprø jeg også, bli bekymret hver gang noe er annerledes enn før, og det er det jo hele tida :joyful:

Når jeg leste dette måtte jeg sjekke selv :D jammen har ikke jeg også! Er på camping og har ikke sett meg selv i helfigur på to uker :smiley-angelic006

Hvordan er din? Min ser mest ut som en type strekkmerker, den er rødlig, ikke mørk. Kan hende den endrer farge som tiden går :dance008
Så gøy! Min er tydelig brun, men ikke så veldig mørk enda :D

Anyone else? o_O
Ja, jeg er kjempesulten! Er heller ikke noe frokost menneske, men nå våkner jeg sulten. Men problemet er at jeg er så kvalm og det føles som om jeg skal kaste opp med en gang jeg putter mat i munnen. Litt dårlig kombo. Så jeg spiser litt, hele tiden. Går mye i frukt og nøtter, spesielt på jobb, bare fordi det er enkelt å ha for hånden. :)

Jepp, jeg! Hadde nesten ingenting i et par dager, etterfulgt av et par dager med skikkelig menssmerter, og nå er de borte igjen.. Blir sprø jeg også, bli bekymret hver gang noe er annerledes enn før, og det er det jo hele tida :joyful:

Ååå, godt å høre at andre har hatt det likt, krysser fingrene for at det skal være slik da! Er ikke kjekt å forvente det verste hver gang man går på do. Blir også sprø av alle endringene i symptomer, og så aner jeg jo ikke hva som er normalen, har jo aldri vært gravid før. Mannen prøver å si at jeg må roe ned litt på krisemaksimeringen men er ikke så lett :hilarious: Vi får bare prøve vårt beste :joyful: Dagene til TUL går så sakte!

Kun 11dpo, men hatt symptomer og mistanke i 5 døgn.
Ømme bryst
Mye romling nedi magen
Mye murringer, mer i dag en tidligere dager.. hatt litt stikking fra 4dpo..
Fort mett, og uggen.
Hjesper konstant
Våken x mange på natta

Ja, jeg er kjempesulten! Er heller ikke noe frokost menneske, men nå våkner jeg sulten. Men problemet er at jeg er så kvalm og det føles som om jeg skal kaste opp med en gang jeg putter mat i munnen. Litt dårlig kombo. Så jeg spiser litt, hele tiden. Går mye i frukt og nøtter, spesielt på jobb, bare fordi det er enkelt å ha for hånden. :)

Huff, jeg er heldigvis ikke plaget av noe som helst kvalme, men kan forstå at det må være grusomt når man samtidig er skrubbsulten! :hungry:

Ja! Fortere sulten og fortere mett! Jeg var sulten allerede kl 0300 i natt! Men likevel er det lite mat som frister, da jeg er kvalm og har begynt å spy hver dag :depressed:

Neifysøren så ubehagelig. Det er jo absolutt ikke noe ålreit. Sluppet unna enn så lenge og håper det holder seg sånn.

7+5 her:)
Veldig lite symtomer her.
*Aldri vært frokost menneske å nå MÅ jeg ha mat fort i meg ellers blir jeg kvalm

*Mensensmerter som kommer og går innimellom

*ekstremt Trøtt, klarer ikke å holde meg våken lengre enn til 22 tiden

*litt oppblåst og lagt litt på meg nesten ingen bukser passer lengre.
Merker ingenting på brystene mine ennå ‍

7+5 her:)
Veldig lite symtomer her.
*Aldri vært frokost menneske å nå MÅ jeg ha mat fort i meg ellers blir jeg kvalm

*Mensensmerter som kommer og går innimellom

*ekstremt Trøtt, klarer ikke å holde meg våken lengre enn til 22 tiden

*litt oppblåst og lagt litt på meg nesten ingen bukser passer lengre.
Merker ingenting på brystene mine ennå ‍

Godt vi er fler mer veldig lite symptomer!

Her er det kun enorm sult, ømme bryst som kommer og går og bittelitt stikkinger i livmor (enten så begynner jeg bli vandt til det eller så har det blitt mye mindre siste ukene)

Hei!
Er 5+0 i dag.
Mye murringer i korsrygg, og føles "stor" ut nedentil. Litterally bollemus føles det som :)
Kvalmen er borte enn så lenge. Og puppene er også som normale... men etter å ha lest her inne så har jeg klypt meg selv flere ganger for å kjenne etter... så akkurat nå er det jo da litt ubehagelig naturlig nok.
Trøtt da, men nå nærmer det seg rimelig sen sommerferie på meg, så kan likesågodt være lengsel etter den.

Ømme bryster, AUUU. Det stikker og er ømt Ut mot sidene gjennom hele dagen. Gikk borti mannen min her en dag, og traff puppen, gikk nesten ned i knestående :hilarious:

Den SULTEN har slått innover meg også! Blir jo bekymret for at jeg skal bli både overvektig og få svangerskapsdiabetes av dette:hungover:

Er 6 +6 i dag, og her har puppene vært kjempeømme i flere uker. Klarer for eksempel ikke å ligge på magen.

Har også vært en del trøtt, og sovnet alltid på sofaen etter jobb. Men nå har jeg ferie og opplever ikke den samme trettheten lengre. Vet ikke om det er at symptomet er borte eller om jeg bare har mer energi som følge av ferie.

Ellers er jeg bare litt kvalm innimellom. Ikke i nærheten av å måtte kaste opp. Også opplever jeg litt hjertebank. Bare slik at jeg kjenner det dunker litt ekstra i noen sekunder.

Synes det er så vanskelig med symptomene. Jeg hadde en MA som ble oppdaget i 11+1, men hvor fosteret hadde stoppet utviklingen i uke 6-7. Jeg hadde ingen anelse om MAen før vi var på TUL, da jeg hadde kjempeømme pupper og noe kvalme fortsatt. Så jeg klarer ikke å slappe helt av før jeg får se om det er noe hjerteslag der om 2,5 uker.

Back
Topp