Sommerfugl2021
Andre møte med forumet
7+0 idag har ikke mange symptomer, men har til tider vondt i ryggen nede, ømme bryster og hatt tett eller sår nese fra jeg fant ut om graviditeten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner meg så igjenJeg kjenner mindre symptomer nå enn for en uke eller to siden. 5+5 idag.
Jeg er ikke spesielt trøtt, er ikke spesielt øm i brystene idag, ikke så mye murringer lengre, ikke kvalm. I alle dager. Når ting kjennes greit ut blir man jo bekymra for at man ikke har det dårlig nok
6+5 idag og jeg har så «lite» symptomer at legetimen 7+2 ikke kan komme fort nok
Jeg er jo mer sliten enn før, puppene har vokst 1-2 størrelser, og jeg er helt sinnsykt sulten og må ha mat MED EN GANG jeg kjenner sulten. Men ellers er det lite action her i gården, gitt. VELDIG forskjellig fra mitt tidligere svangerskap hvor jeg spøy og var kvalm til uke 13.
Noen andre som har hatt to helt forskjellige svangerskap?? Ulike kjønn på babyene mon tro?
Da er vi flere i samme båt Har jo lest at det er normalt med lite symptomer også, så beroliger meg med det.Er 8+2 og glemmer litt jeg er gravid. Kjenner det når jeg tar av bh på kvelden. Da er brystene såre. Kan bare bruke løs sportsbh. Ellers er jeg sulten og må ha mat med en gang jeg står opp. Ellers ingen symptomer. Ikke kvalm, ikke svimmel ( var vanvittig svimmel med de 2 første). Tisser ofte men det gjør jeg alltid. Oppe 2-3 ganger om natten. Men merker svært lite til graviditeten. Fått en liten kul nede på magen, men er mye oppblåst.