Våre symptomer

7+0 idag har ikke mange symptomer, men har til tider vondt i ryggen nede, ømme bryster og hatt tett eller sår nese fra jeg fant ut om graviditeten.
 
Så ligger man på natta å kjenner etter alle symptomer som plutselig bare forsvant.. blir så stressa av det:oops: ikke noe tegn til blødning, og tok test akkurat hvor teststreken er like sterk som kontrollstreken...tenker for mye, og får ikke sove..og føler meg plutselig ikke gravid..
 
Jeg kjenner litt strekking i livmor, men og ømme pupper etterhvert. Jeg er litt nebbete og, det er ulikt meg, kanskje det og er et symptom.. På tur kjenner jeg og at jeg blir fort andpusten.
 
Jeg har:
Ømme bryst
Trøtt
Tisser oftere
Murringer som kommer og går og kan variere i "styrke"
Fort mett og fort sulten, blir også litt småkvalm hvis jeg blir veldig sulten..
 
Første natt hvor jeg måtte opp for å tisse.. Vet jeg har mange måneder med dette foran meg :p
 
Jeg kjenner mindre symptomer nå enn for en uke eller to siden. 5+5 idag.
Jeg er ikke spesielt trøtt, er ikke spesielt øm i brystene idag, ikke så mye murringer lengre, ikke kvalm. I alle dager. Når ting kjennes greit ut blir man jo bekymra for at man ikke har det dårlig nok :nailbiting:
 
Jeg kjenner mindre symptomer nå enn for en uke eller to siden. 5+5 idag.
Jeg er ikke spesielt trøtt, er ikke spesielt øm i brystene idag, ikke så mye murringer lengre, ikke kvalm. I alle dager. Når ting kjennes greit ut blir man jo bekymra for at man ikke har det dårlig nok :nailbiting:
Kjenner meg så igjen:facepalm:
 
Her har så og si alle symptomer forsvunnet, blitt veldig tett i nesa, men usikker på om et er forkjølelse :bookworm: 8+3 idag.
Hvordan er det med dere andre?
 
Lite symptomer her også. Murringene er borte igjen. Eneste er såre brystvorter og treg fordøyelse. Ingen kvalme eller noe. 7+6
 
Jeg får ofte litt murringer på kvelden eller etter aktivitet som husvasking. Ømme brystvorter har jeg, men det kommer og går.. er heller ikke like ille hele tida, heldigvis :angelic:
Kvalmen kommer kun om jeg ikke har spist på leeenge, men den er ikke heeelt krise. Bare passe på å spise, så holder den seg borte.
6+2
 
Trøtt, murringer, ømme bryster og større brystvorter. Og noe som føles som en kvalme som bare øker dag for dag:hungover: 6+4 i dag
 
Jeg er veldig trøtt, og ganske uggen ila dagen. Blir veldig kvalm av å bøye meg og sånn. Ugghhh. Syns det er veldig lite murring. Kanskje 1-2 uker siden. Murret litt når jeg la meg i går, så da ble jeg plutselig litt bekymret igjen, etter å egentlig ha savnet det. Fjuh, men blir gal av dette. Husker ikke hvor mye murring jeg hadde sist. Jaja.

Og så. Noe av det jeg syns har vært mest slitsomt med førstemann. Det er liksom så smått, men når det varer i over et halvt år, så er det jammen meg plagsomt. Tett nese. Hovne slimhinner. Gud så irriterende. Snufs snufs snufs.
 
Er 5+4 idag. Frem til nå har jeg hatt litt ømme pupper, en del stikkinger nederst i magen. Og litt vondt i hodet. Prøver å drikke nok., men har måttet tydd til paracet innimellom
 
Begynner å få tilbake energien, men blir nesten lamslått av kvalmen midt på dagen. Roer seg heldigvis mot kvelden. I dag har vært verste dagen, men det har jeg tenkt hver dag de siste tre dagene:hungover:
 
Har mange symptomer og vet jeg er gravid men forsatt så er det vanskelig å tro på at jeg er gravid (7+1)
 
Her har hormonene begynt å påvirke humøret! Bli plutselig latterlig sint på samboeren, kalte han «jævla idiot» og begynte å grine fordi vi ikke var helt enige om hvilken farge vi skulle ha på en del av inngangspartiet. Er skikkelig nebbete og syrlig mot han, stakkars fyr. Han husker helt klart at jeg er er gravid og skjønner det er derfor, ellers hadde han ikke tolerert sånn oppførsel! Ikke jeg heller, skjemmes jo;p

I ettermiddag lå vi på sofaen sammen etter en dupp, og jeg fikk plutselig VELDIG lyst på saftis. Som han måtte hente. NÅ! Og gubben var alt for treg i følge meg, fikk passet påskrevet da også. Men isen var utrolig god når den kom<3 Jeg får prøve å konsentrere meg om å være litt hyggelig mot han også stakkars:)
 
Her er puppene ømme (med mindre enn tidligere) og magen er en del oppblåst, samt får litt hjertebank innimellom. Ellers er det lite med symptomer og føler meg egentlig ikke gravid. Er 8+5 i dag. Vært igjennom MA tidligere, og selv om jeg så et bankende hjerte for 1 uke siden så er jeg fortsatt nervøs.

Skal sies at jeg også grein 2 timer i strekk i går etter å ha hatt standard "feriekrangel" med typen om hvor vi skulle stoppe for kvelden (er på bilferie i Norge) :oops:
 
6+5 idag og jeg har så «lite» symptomer at legetimen 7+2 ikke kan komme fort nok :angelic:
Jeg er jo mer sliten enn før, puppene har vokst 1-2 størrelser, og jeg er helt sinnsykt sulten og må ha mat MED EN GANG jeg kjenner sulten. Men ellers er det lite action her i gården, gitt. VELDIG forskjellig fra mitt tidligere svangerskap hvor jeg spøy og var kvalm til uke 13.

Noen andre som har hatt to helt forskjellige svangerskap?? Ulike kjønn på babyene mon tro? :angelic:
 
6+5 idag og jeg har så «lite» symptomer at legetimen 7+2 ikke kan komme fort nok :angelic:
Jeg er jo mer sliten enn før, puppene har vokst 1-2 størrelser, og jeg er helt sinnsykt sulten og må ha mat MED EN GANG jeg kjenner sulten. Men ellers er det lite action her i gården, gitt. VELDIG forskjellig fra mitt tidligere svangerskap hvor jeg spøy og var kvalm til uke 13.

Noen andre som har hatt to helt forskjellige svangerskap?? Ulike kjønn på babyene mon tro? :angelic:

Er 8+2 og glemmer litt jeg er gravid. Kjenner det når jeg tar av bh på kvelden. Da er brystene såre. Kan bare bruke løs sportsbh. Ellers er jeg sulten og må ha mat med en gang jeg står opp. Ellers ingen symptomer. Ikke kvalm, ikke svimmel ( var vanvittig svimmel med de 2 første). Tisser ofte men det gjør jeg alltid. Oppe 2-3 ganger om natten. Men merker svært lite til graviditeten. Fått en liten kul nede på magen, men er mye oppblåst.
 
Er 8+2 og glemmer litt jeg er gravid. Kjenner det når jeg tar av bh på kvelden. Da er brystene såre. Kan bare bruke løs sportsbh. Ellers er jeg sulten og må ha mat med en gang jeg står opp. Ellers ingen symptomer. Ikke kvalm, ikke svimmel ( var vanvittig svimmel med de 2 første). Tisser ofte men det gjør jeg alltid. Oppe 2-3 ganger om natten. Men merker svært lite til graviditeten. Fått en liten kul nede på magen, men er mye oppblåst.
Da er vi flere i samme båt :happy: Har jo lest at det er normalt med lite symptomer også, så beroliger meg med det.
Det blir ikke noe problem å holde dette skjult på jobb om jeg ikke får flere symptomer nå framover. Begynner om 1 uke. Så noen fordeler er det jo, sånn bortsett fra god form liksom :shy::joyful:
 
Back
Topp