Våre symptomer

4+0 (blir godt når denne IKM-dagen er over.. redd for å blø!)
Har ingen symptomer. Eller, dvs, jeg var ganske sikker på jeg var gravid fordi jeg hadde dårligere matlyst enn normalt, ellers nada.

Er mitt tredje svangerskap, og har vært overbevist om graviditet ved alle tre, før positiv test, selv uten særlige symptomer. Rart, men :happy:
 
Hei jenter!:)
Nå er jo alt veldig ferskt enda, men symptomene er mange:)

Svimmel:dance018
Kvalm:silent
Fjern:confused005
Sulten og ikke sulten omhverandre;)
Leamus i ja... musa:excited001
Trøtt.... såååå trøtt!!:sleep002
 
Heldigvis ikke så mange symptomer, men jevnlige murringer i livmor, litt trøtt og blir akutt sulten. Men hadde nok ikke tenkt så mye over symptomene om jeg ikke visste jeg var gravid. xsmile9
 
Trøtthet, murringer, hodepine, kvalme og føler en slags stølhet i magen. Er bare 3+4, så mulig alt er bare innbilling.
 
Så gøy å lese om andres symptomer!

Jeg er 5+4, og har vært relativt heldig med symptomene! Hittil har jeg merket:

- Ekstrem slapphet og derfor lite energi o_O
- Trøtt store deler av dagen, men er absolutt verst ved 17-tiden.. :goodnight
- Tisser mye mer, særlig om natten, er oppe 7-8 ganger i løpet av en natt for å tisse... :wacky:
- Svimmelhet, hodepine og kvalme :woot:
- Vondt i korsryggen og murringer i underlivet :facepalm:
- Veldig oppblåst! På kvelden ser det ut som jeg er minst 20 uker på vei :hilarious: Tåler ikke press/trykk på underlivet eller nederste del av magen, og har måttet kjøpe meg noen romslige bukser med høyt liv.. Å ligge på magen er utelukket..
 
5+0 i dag, og er skikkelig oppblåst! Løper rundt i store kjoler hele tiden så det ikke skal være synlig :angelic:

litt kvalm inn i mellom, og litt svimmel i dag.
Puppene er så såre at mannen får kjeft bare han stirrer på de, så veldig hormonell også altså! :rolleyes:
 
Jeg også slenger meg på her! Har termin 09 mars, og dette er nummer fire! (Og siste..!). Det har vært sinnsykt mange fler symptomer tidlig denne gangen enn jeg har opplevd før. Jeg er 4+1 idag. Begynte med skikkelig symptomer for ca en uke siden.

-ekstremt oppblåst
- sinnsykt sulten!
-blir kvalm fort og hvis jeg ikke spiser ofte
- hodepine...
- humørsvingninger og null tålmodighet (stakkars mann og barn )
- mye luft...
- murringer i magen
- sliten

det er nesten så jeg lurer på om det er tvillinger.. ingen av de andre svangerskapene hadde noen ordentlige symptomer før rundt uke 5. Og det var verst med eldstejenta. Guttene hadde jeg milde symptomer med, bortsett fra grusomme åreknuter med sistemann. Men ho eldste hadde jeg hyperemisis. Så håper ikke på det nå!
 
Merker litt mer her nå, 4+3.
Fortsatt murringer, men også mye oppblåst og luft. Slapp, litt hodepine. Merket også litt kvalme tidligere i dag.
 
5+2 Føler jeg har mistet de fleste symptomene.
Kjenner fremdeles murring, tisser fortsatt om natta og har en annerledes matlyst. Føler meg også veldig tiltaksløs og er trett, men vet ikke om det skyldes graviditet eller om det er feriemodusen som har slått inn .. :wacky: Ellers er det ingen andre tydelige symptomer på graviditet.

er det noen som har begynt å kjenne økende kvalme ?
 
Er 4+0 i dag, og merker ingenting. Pleier ikke ha noen særlige gravidtegn, men jeg pleier å ha litt ømme bryster. De var såvidt litt ømme for noen dager sida, men har ikke vært litt engang de siste to dagene. Er redd for at jeg mister igjen :( Men sitter på legekontoret nå og venter på å ta blodprøve. Skal ta to ganger i uka i 3-4 uker til TUL. Har nettopp fått innkalling til TUL 8+2. Litt seint, men håper alt går bra til da, og at ferien gjør at tida går fort.
 
Er 4+0 i dag, og merker ingenting. Pleier ikke ha noen særlige gravidtegn, men jeg pleier å ha litt ømme bryster. De var såvidt litt ømme for noen dager sida, men har ikke vært litt engang de siste to dagene. Er redd for at jeg mister igjen :( Men sitter på legekontoret nå og venter på å ta blodprøve. Skal ta to ganger i uka i 3-4 uker til TUL. Har nettopp fått innkalling til TUL 8+2. Litt seint, men håper alt går bra til da, og at ferien gjør at tida går fort.

Skjønner du blir bekymret for å miste når du har erfart det før. Håper du får positive resultater av blodprøvene og at det senker bekymringene noe:love7
 
Skjønner du blir bekymret for å miste når du har erfart det før. Håper du får positive resultater av blodprøvene og at det senker bekymringene noe:love7
:Heartred:Heartred:Heartred takk, håper jeg også :Heartred:Heartred:Heartred
Det tar visst opptil 5 dager å få svar (er ute i distriktet på ferie), så skal kjøpe digitale tester med ukesindikator i dag, så får jeg forhåpentligvis se stigning og roa meg litt med det inntil svaret kommer.
 
Er 4+0 i dag, og merker ingenting. Pleier ikke ha noen særlige gravidtegn, men jeg pleier å ha litt ømme bryster. De var såvidt litt ømme for noen dager sida, men har ikke vært litt engang de siste to dagene. Er redd for at jeg mister igjen :( Men sitter på legekontoret nå og venter på å ta blodprøve. Skal ta to ganger i uka i 3-4 uker til TUL. Har nettopp fått innkalling til TUL 8+2. Litt seint, men håper alt går bra til da, og at ferien gjør at tida går fort.

Lykke til! Hvor fort får du svar på blodprøvene egentlig?

.. ser nå at du svare over samtidig som jeg spurte :wacky:
 
Lykke til! Hvor fort får du svar på blodprøvene egentlig?

.. ser nå at du svare over samtidig som jeg spurte :wacky:
Hehe, fort gjort! I byen får jeg normalt svar dagen etter, men på hjemstedet mitt hvor vi nå er på ferie sa de 4-5 dager..
 
:Heartred:Heartred:Heartred takk, håper jeg også :Heartred:Heartred:Heartred
Det tar visst opptil 5 dager å få svar (er ute i distriktet på ferie), så skal kjøpe digitale tester med ukesindikator i dag, så får jeg forhåpentligvis se stigning og roa meg litt med det inntil svaret kommer.

Så kjedelig å vente så lenge på svar... Greit å kunne følge med på stigning. Februar gruppa har en tråd som handler om utslag på CB digital, den var beroligende for meg da jeg fikk 1-2 da jeg trodde jeg skulle få 2-3 .. :happy:
 
Idag har eg fått kjent på kvalmen og har gått rundt og brekket meg.. Sjokolade smaker ikke så godt lenger og skyllemiddelet jeg bruker som luktet godt lukter ikke godt mer. Tar kvalmen som et positivt tegn. 5+3 idag.
 
Trøtt og sliten, måtte legge meg igjen i dag etter en litt kort natt jeg vanligvis takler helt fint. sov i nærmere 3 timer.. Kjenner litt på «fyllesyke». vonde pupper, vondt hode, tisser ofte, særlig om natta. I gårkveld starta ting å lukte rart. Innimellom kjennes jeg litt murring og strekk i magen.
Lite matlyst på dagen, men sulten hele tiden. ikke lyst på stort. tidvis litt kvalm, men ikke så ille enda.

Bare 4+1.. Sist det gikk bra var jeg helt flata ut med «fyllesyke», utmattelse og kvalme fra uke 5 til 22.
 
Symptomene ble plutselig helt ville og så sinnsykt tidlig at jeg vet ikke hva jeg skal tro. Allerede 7 dpo sa mannen min at jeg var gravid fordi jeg var så hormonell. I dag 11 dpo, eller 3+3 uker er jeg helt slått ut, sov 13 timer i natt, kvalm hele dagen og kaffen smaker forferdelig (og jeg eeeelsker kaffe). Begynner nesten å tro det kan være tvillinger inni der :woot:
 
Last edited:
Symptomene ble plutselig helt ville og så sinnsykt tidlig at jeg vet ikke hva jeg skal tro. Allerede 7 dpo sa mannen min at jeg var gravid fordi jeg var så hormonell. I dag 11 dpo, eller 3+3 uker er jeg helt slått ut, sov 13 rommet i natt, kvalm hele dagen og kaffen smaker forferdelig (og jeg eeeelsker kaffe). Begynner nesten å tro det kan være tvillinger inni der :woot:
Ååå! Haha! Så spennende! Og så må jeg bare si at jeg synes det er SÅ gøy at vi er i samme termingruppe :love7
 
Så kjedelig å vente så lenge på svar... Greit å kunne følge med på stigning. Februar gruppa har en tråd som handler om utslag på CB digital, den var beroligende for meg da jeg fikk 1-2 da jeg trodde jeg skulle få 2-3 .. :happy:
Takk for tips! Nå har jeg nettopp tatt digital, og fikk 2-3 uker. Og det skal være mellom 200-2000 i hcg. Det beroliger meg litt, for jeg pleier å ha rundt 200 når jeg er 4+0 (som jeg er i dag). Det er jo normalt i uke 6-7 det går galt, så enn så lenge lover ting godt forhåpentligvis :oops:
 
Back
Topp