Våre symptomer

4+0 og absolutt ingen symptoner. Nyter det så lenge det varer :joyful:
 
4+5 i dag, og jeg merker ikke så mye, men litt.
Trøtt på kveldene, tiltaksløs, kvalm på morgenen om jeg ikke får mat i meg.
Får av og til brekninger av helt hverdagslige lukter, men kommer helt plutselig :yuck:
 
Er det noen flere som har litt vondt i mage/rygg? Sånn type menssmerter?
 
Sitter på jobb må og er så trøtt. Hadde lett sovnet om jeg hadde satt meg til rette i stolen. Kan bli en lang ettermiddag alene i dag - frem mot leggetid av 2 åringen :wacky:
 
3+3 og har vært kvalm siden søndag. Hatt murring/stikking siden 4-5 dpo og halsbrann siden i går. Fikk positiv test i dag :joyful::love017
 
Murringer og luft i magen. Muligens tendens til ømme pupper om jeg kjenner godt etter :hilarious:
4+0 i dag (IKM).
 
Last edited:
- Har vært litt trøttere
- såre/vonde pupper(nipler)
- vondt midt i ryggen
- og pigmentflekk i panna:( (var det som gjorde at jeg var overbevist om at jeg måtte ta test!)

Inni meg var jeg ganske sikker på at jeg var gravid (2.gang) så det ble noen tester før jeg så en svak strek!
4+3 idag:)
 
Har vært kvalm og trøtt, særlig i dag. bare 3+4, syns det er tidlig. Tar progesteron, det bidrar til skikkelig oppblåst mage, vonde pupper, grettebt humør. Ellers kjenner jeg noen stikninger og mye murringer i magen.
Var veldig dårlig sist det gikk bra (flat på sofa til uke 22 eller noe), så det lover ikke bra å være trøtt og sliten allerede nå. Men mer symptomer gir håp om at det går rett veg..
 
Haha, så morro tråd!
Jeg har vært en smule «uheldig» med mye symptomer denne gangen, selvom det er fint å kjenne at det skjer noe i kroppen :rolleyes:

Er 4+5 i dag.
* Murringer i nedre del av magen
* Oppblåst, luftsmerter og treg mage
* Rastløse ben på kveld/natt
* Sover veldig mye
* Gråter lett
* Tett i nesen
* Metallsmak i munnen
* Vondt i tannkjøttet nede

Nå forventer jeg den berømte kvalmen snart, selv om det hadde vært heelt supert å slippe :angel8
 
Sniker meg inn til dere. Er 3+5 bare. Men har vært kvalm i tre dager allerede. Og er trøtt. Var voldsomt trøtt hele forrige svangerskap også. Spennende tid!
 
Jeg blir lett trøtt, litt mens murring og tisser mer enn vanlig.

Dette er mitt 4 barn, mistet når jeg var 11+6 dager sist i slutten av februar så håper å ikke miste igjen.

Er idag 3+5 med termin 9 mars
 
4+0 i dag, første graviditet så vet ikke helt hvordan jeg «skal» føle meg, prøver å lese meg opp på alt av synptomer og få dem til å stemme med hvordan jeg har det, hehe :)

Merker en svaaak (mens)murring og mest på ene siden men det er kun når jeg ligger helt i ro og kjenner retter. Trøtt men det er heller ikke noe uvanlig. Blir fort litt svimmel/det svartner hvis jeg reiser meg fort men det kan godt være at det bare er varmen..
 
4+0 her også i dag.
Jeg merker egentlig ingen spesielle symptomer. Murret litt i magen en liten periode to dager i forrige uke, men tok det for å være mensen som var på vei. Ellers ikke kjent noe mer. Jeg er trøtt også, men det henger mer sammen med en forferdelig døgnrytme for tiden enn graviditet, hehe.
Spent på om dette utvikler seg likt som de første ukene i forrige svangerskap, rakk ikke å få så veldig mye symptomer annet enn litt kvalme innimellom, trøtthet, stikninger og lite energi.
 
5+0 uker imorgen. Merker murringene har avtatt litt. Flere som har opplevd det? Men er fortsatt veldig trøtt store deler av dagene.
 
Back
Topp