Vår første baby

Ifølge appen jeg bruker, er jeg fem uker - snart seks (4+5). Siste uken har vært helt ekstremt hektisk. Vi overtok det nye huset forrige mandag, og brukte store deler av ettermiddagene til å male, pakke og flytte småting. Siden helgen har det vært flytting, rydding, bæring og utpakking.

Jeg har bært en del tunge ting, og ble tidvis litt bekymret. Også fordi jeg ble så enormt sliten, og jeg har merket at jeg har pushet meg selv veldig langt de siste dagene. Nå er det heldigvis bare de små og koselige tingene som gjenstår. Rydde, vaske og komme i hus. Det er en veldig fin del :Heartred

Forrige uke var jo formen min veldig varierende. Jeg fikk bølger med kvalme, som gjorde at jeg bare måtte ligge helt stille. Nattesøvnen var ubrukelig, og uken var generelt lite hyggelig.

De siste dagene har vært langt bedre. Jeg føler meg faktisk skikkelig bra? Selv om jeg er sliten, og det har vært mye stress - så kjenner jeg at jeg bobler over av glede og gode følelser. Føler meg veldig motivert, tilstede og har skikkelig livsgnist. Symptomene mine er i hovedsak mensemurringer, og ekstremt ømme bryst.

Har ikke tatt test de siste dagene ettersom jeg er tom. Får se om jeg vurdere å kjøpe nye.

Til slutt tenker jeg veldig mye på tiden fremover. Selv om det hadde vært deilig å føle meg så bra som jeg gjør nå, gjennom hele svangerskapet - har jeg hørt mye om uke 6 og 7. Hvor dårlige folk blir da, og at de kaster opp flere ganger om dagen. Krysser fingrene for at jeg slipper unna billigere enn som så. :dontknow

Gratulerer med nytt hus! Kjekt å høre at du gleder deg over alt :) vil bare anbefale deg å nyte at formen er god nå, og samtidig ta hensyn til det når du er sliten. Tror det kan forebygge en del framover. Mange er jo dårlige i første trimester, men langt fra alle, så kan være du er heldig og slipper unna for mye også! ❤️

Tror jeg har følt meg bra siste dagene fordi jeg har vært så travel. Har ikke hatt tid til å kjenne etter om jeg har vært dårlig eller trøtt. Jeg merker det begynner å ta seg litt opp igjen nå. Sliter veldig med fokus på jobb, mensmurringer, mer uggenhet, tiltaksløs.

Er heldigvis ikke veldig kvalm - og glad for at det enn så lenge bare er litt uggenhet. Som å føle seg litt pjusk. Igår var jeg umettelig. Var sulten hele dagen, og absolutt alt fristet :hilarious:

Ellers er jeg veldig glad for hver eneste dag som går nå i første trimester. Håper virkelig spiren vokser seg sterk og klarer denne første tiden. :smiley-angelic001

Jobb synes jeg er litt vanskelig. Som sagt, er jeg ganske ufokusert. Jeg har en del hjemmekontor for å kunne lytte bedre til kroppen tilfelle jeg trenger en pause eller en liten hvil - men føler jeg mestrer veldig lite på jobb om dagen. Prøver å tenke at kroppen min er inne i en veldig krevende og omfattende prosess akkurat nå, og at det er greit at dette ikke er tiden hvor jeg leverer mitt beste på jobb.

Hvordan går det med dere fininger som følger med her? :Heartred

Åh, så koselig at dere fikk det til så raskt! Jeg fikk aldri den typiske morgenkvalmen eller så mange andre symptomer i første trimester. Bortsett fra trøttheten, den var overveldende! Tror det er ganske normalt at tankene er på et annet sted, og at du bare må tenke på at du faktisk lager et lite menneske inni deg. Det er tross alt førsteprioriteten nå. Lykke til videre!:)

Tror jeg har følt meg bra siste dagene fordi jeg har vært så travel. Har ikke hatt tid til å kjenne etter om jeg har vært dårlig eller trøtt. Jeg merker det begynner å ta seg litt opp igjen nå. Sliter veldig med fokus på jobb, mensmurringer, mer uggenhet, tiltaksløs.

Er heldigvis ikke veldig kvalm - og glad for at det enn så lenge bare er litt uggenhet. Som å føle seg litt pjusk. Igår var jeg umettelig. Var sulten hele dagen, og absolutt alt fristet :hilarious:

Ellers er jeg veldig glad for hver eneste dag som går nå i første trimester. Håper virkelig spiren vokser seg sterk og klarer denne første tiden. :smiley-angelic001

Jobb synes jeg er litt vanskelig. Som sagt, er jeg ganske ufokusert. Jeg har en del hjemmekontor for å kunne lytte bedre til kroppen tilfelle jeg trenger en pause eller en liten hvil - men føler jeg mestrer veldig lite på jobb om dagen. Prøver å tenke at kroppen min er inne i en veldig krevende og omfattende prosess akkurat nå, og at det er greit at dette ikke er tiden hvor jeg leverer mitt beste på jobb.

Hvordan går det med dere fininger som følger med her? :Heartred

Så fint med en oppdatering! Kjenner meg igjen med det å holde seg opptatt, da går dagene litt fortere. Men hvis plagene blir verre blir det jo vanskelig å holde det tempoet! Hvor langt på vei er du nå? Som du sier er det ikke rart hvis hverken hode eller kropp er på litt andre steder enn jobb nå. Sånn har jeg også hatt det hele svangerskapet :)

Med meg går det ganske fint. Jeg er 19+6 nå og er en del plaget med vondt i ryggen og symfysen. Merker tempoet (ikke fysisk, da) på jobb er krevende og at jeg trenger å roe litt ned snart. Legen har bedt meg om å ha lav terskel for å ta kontakt om sykemelding. Skal der på mandag og vil be om det da, men føles litt kjipt både overfor arbeidsgiver og meg selv. Er jo «bare» halvveis, og hadde sett for meg å klare full jobb lengre! Men det føles riktig for meg og lille da :)

Så fint med en oppdatering! Kjenner meg igjen med det å holde seg opptatt, da går dagene litt fortere. Men hvis plagene blir verre blir det jo vanskelig å holde det tempoet! Hvor langt på vei er du nå? Som du sier er det ikke rart hvis hverken hode eller kropp er på litt andre steder enn jobb nå. Sånn har jeg også hatt det hele svangerskapet :)

Med meg går det ganske fint. Jeg er 19+6 nå og er en del plaget med vondt i ryggen og symfysen. Merker tempoet (ikke fysisk, da) på jobb er krevende og at jeg trenger å roe litt ned snart. Legen har bedt meg om å ha lav terskel for å ta kontakt om sykemelding. Skal der på mandag og vil be om det da, men føles litt kjipt både overfor arbeidsgiver og meg selv. Er jo «bare» halvveis, og hadde sett for meg å klare full jobb lengre! Men det føles riktig for meg og lille da :)

Nå er jeg uke 6 (5+2). Idag er jeg litt tilbake til kvalmebølgende igjen som jeg hadde for litt unser to uker siden.

så fint å høre at det går bra med deg :Heartred forstår at du føler dårlig samvittighet mtp sykemelding, men er også fint å høre at du setter deg selv og baby først. Man vokser jo faktisk en person inni seg. Det er ganske sykt :notworthy

Nå er jeg uke 6 (5+2). Idag er jeg litt tilbake til kvalmebølgende igjen som jeg hadde for litt unser to uker siden.

så fint å høre at det går bra med deg :Heartred forstår at du føler dårlig samvittighet mtp sykemelding, men er også fint å høre at du setter deg selv og baby først. Man vokser jo faktisk en person inni seg. Det er ganske sykt :notworthy

Det går framover! Du skal se at plutselig er du ferdig med første trimester ❤️ Har du fortalt sjefen din at du er gravid? Husker du tenkte på om du ville gjøre det!

Her ble det grusomt tidlig opp, er rimelig forkjølet og det var ikke noe vits i å prøve å sove lengre. Det positive er at det er ny graviditetsuke (uke 21), og babyen sparker og koser seg på morgenkvisten :)

Det går framover! Du skal se at plutselig er du ferdig med første trimester ❤️ Har du fortalt sjefen din at du er gravid? Husker du tenkte på om du ville gjøre det!

Her ble det grusomt tidlig opp, er rimelig forkjølet og det var ikke noe vits i å prøve å sove lengre. Det positive er at det er ny graviditetsuke (uke 21), og babyen sparker og koser seg på morgenkvisten :)
Ja - jeg fortalte sjefen for nesten to uker siden. Det var veldig tidlig, men helt riktig for meg å gjøre det ❤️

gratulerer med uke 21! Så gøy å se at det går fremover

:HeartredFortsetter med bølger hvor jeg blir skikkelig uggen og slått ut. Umulig å planlegge noe. Verken jobb, sosiale sammenkomster eller bare det å dra på butikken.

Plages ikke med sterk kvalme som gjør at jeg må kaste opp, eller at jeg er veldig trøtt. Bare tidvis veldig uggen og ekstremt ufokusert og tiltaksløs.

Men.. idag ble jeg så ufattelig irritert da jeg kom over en post på KG om tidlig sykemelding. En dame i uke 6 hadde skrevet at hun var så trøtt og kvalm, og pinte seg gjennom arbeidsdagen for å så ligge på sofaen til hun la seg. Vedkommende hadde ikke overskudd til noe annet, verken husarbeid, fysisk aktivitet, sosiale sammenkomster - om det så bare var med mannen. Vedkommende lurte derfor på om det kunne være greit med gradert sykemelding en periode.

Svarene satte meg helt ut. TS fikk beskjed om
Å skjerpe seg, at det var synd i barnet som fikk henne som mor, at forholdet til mannen var dømt til å gå i vasken og at hun burde skamme seg. Andre klarte tross alt å holde ut trøttheten og satt med spyposer ved siden av seg på jobb.

Jeg ble faktisk helt satt ut. Selvfølgelig er denne ukomfortable tiden noe de fleste må gjennom, og noe som heldigvis går over for de fleste. Likevel skal man ikke dømme elmer snakke ned dem som trenger ekstra tilrettelegging.

Selv om jeg er utrolig glad i jobben min, og opptatt av å prestere - har jeg ingen interesse av å presse meg gjennom flere uker med dag på jobb hvor jeg ikke mestrer noe, og bare gleder meg til å komme hjem. Hvor jeg så skal ligge på sofaen resten av dagen og ikke ha overskudd til husarbeid, eller gå meg en tur. Ingen kan ha godt av det.

Inntil videre jobber jeg fullt, men jeg ser ikke bort ifra at jeg trenger en gradert sykemelding i noen uker. Rett og slett fordi jeg for min del føler det er bedre å jobbe mindre, men faktisk prestere og føle mestring når kroppen jobber hardt slik som nå. I tillegg til å kunne ha overskudd til å bevege meg og trene lett - noe som igjen er utrolig viktig i et svangerskap.

Nei, uff. Synes alle skal få høre på sin kropp og tilpasse deretter :Heartred

Formen er virkelig ingenting å skryte av. Kvalm, uggen, kvalm av å ikke spise, kvalm av å tenke på mat.

Føler meg ikke søvnig, men veldig tiltaksløs og tappet for energi. Mye hjemmekontor, men klarer ikke det heller.

Mandag fikk jeg til en liten treningsøkt på stuegulvet, og fikk skiftet på sengen. Ellers griner jeg fordi jeg ikke klarer å gå på treningssenter eller tur med mannen. Skulle ha handlet også, men kommer meg ikke på butikken.

Hjelper å vite at det kun er midlertidig, men hvem vet om dette blir verre. Imorgen er jeg syv uker - har hørt at det topper seg rundt uke ni. Såfall vet jeg ikke helt hvordan det kommer til å gå.

Har legetime på tirsdag så får høre med legen om hva hun tenker. Akkurat nå makter jeg ikke mer enn å ligge i sengen.

Formen er virkelig ingenting å skryte av. Kvalm, uggen, kvalm av å ikke spise, kvalm av å tenke på mat.

Føler meg ikke søvnig, men veldig tiltaksløs og tappet for energi. Mye hjemmekontor, men klarer ikke det heller.

Mandag fikk jeg til en liten treningsøkt på stuegulvet, og fikk skiftet på sengen. Ellers griner jeg fordi jeg ikke klarer å gå på treningssenter eller tur med mannen. Skulle ha handlet også, men kommer meg ikke på butikken.

Hjelper å vite at det kun er midlertidig, men hvem vet om dette blir verre. Imorgen er jeg syv uker - har hørt at det topper seg rundt uke ni. Såfall vet jeg ikke helt hvordan det kommer til å gå.

Har legetime på tirsdag så får høre med legen om hva hun tenker. Akkurat nå makter jeg ikke mer enn å ligge i sengen.

Så synd at du har blitt så dårlig :( er dessverre mange som blir det, og da er det viktig å justere seg til den situasjonen. Det går ikke an å orke alt som før (jobb, trening, husarbeid) når man er så dårlig. Og man kan bli dårligere også av å anstrenge deg for mye. Høres ut som du trenger en sykemelding ❤️ Å få mer hvile og å få senket tempoet kan heldigvis hjelpe, så kan være du kan klare litt mer av det som er viktigst for deg hvis du får roet helt ned. Er skikkelig dritt å være så dårlig, selv om man vet at det er midlertidig! Hvilken uke er du i nå? Sender deg en god klem! Her ble det også nylig sykemelding (40 %) og i dag er første dagen jeg er hjemme. Merker virkelig at jeg trengte det, og at jeg er i mye mer balanse både fysisk og emosjonelt når jeg vet at jeg kan få hente meg litt inn igjen. I første trimester trengte jeg mer sykemelding, da var jeg også kvalm og dårlig. Det viktigste er å passe på deg selv og babyen ❤️

Er i uke 7 imorgen. Håper det i alle fall ikke blir verre!

I 13-tiden var kvalmen på sitt verste så langt. Ikke en gang salte kjeks ville ned. Men så kviknet jeg litt til. Klarte til og med å dra på butikken og handle!!!

Etter det klarte jeg å lage middag for første gang på noen dager. Cravet kjempetørr kylling med pomfri, ketchup og sriracha. Det var dødsdigg! Håper litt protein hjelper på kvalmen.

Føler meg heldigvis bra nok akkurat nå til å kunne sitte i sofaen. Regner nok med at det blir sykemelding neste uke..

Er i uke 7 imorgen. Håper det i alle fall ikke blir verre!

I 13-tiden var kvalmen på sitt verste så langt. Ikke en gang salte kjeks ville ned. Men så kviknet jeg litt til. Klarte til og med å dra på butikken og handle!!!

Etter det klarte jeg å lage middag for første gang på noen dager. Cravet kjempetørr kylling med pomfri, ketchup og sriracha. Det var dødsdigg! Håper litt protein hjelper på kvalmen.

Føler meg heldigvis bra nok akkurat nå til å kunne sitte i sofaen. Regner nok med at det blir sykemelding neste uke..

Det er tøft å ha det sånn! Bra du har fått i deg litt nå, det kan jo også hjelpe. Husk at hva som helst av mat er «lov» når det er sånn i alle fall, det viktigste er å få i seg noe. Klem ❤️

Det var noen gode timer igår etter klokken 14.00. Nøt middagen enormt, kom meg til og med en tur ut på kjøpesenteret og en liten rusletur med mannen. Var innom apoteket og kjøpte sea band, og ingefærtabletter. Føler på en måte at båndene har tatt litt av den verste toppen av kvalmen og uggenheten.

Idag har jeg absolutt ingen matlyst. Alt får meg til å ville brekke meg. Fikk i meg litt taco til middag - men ellers blir det nok druer eller fruktsmoothie til kvelds. Det kjenner jeg frister litt. Friske, våte (?) og kalde ting som druer, pære, smoothie. Men det kan ikke være for syrlig heller.

Selv om jeg har blir veldig kvalm på tanken av mat idag, har jeg derimot klart å jobbe tilnærmet en normal arbeidsdag. Riktignok halvveis fra sengen, men den tar jeg! Var også ute i jobbforbindelse i litt over to timer. Det gikk helt greit.

Imorgen er vi invitert til svigers, og lørdag skal vi egentlig få besøk av familie her. Alle i familien vet at jeg er gravid, men jeg er spent på om jeg orker besøk.. Tviler at jeg blir mer til svigers imorgen, og besøk her orker jeg nok toppen en times tid.

Siste uken har jeg mer eller mindre bodd i 2.etasje. Ligger i sengen stort sett hele dagen. Jeg kan selvfølgelig bli trist, frustrert og oppgitt inni mellom. Føles ut som at livet er på pause. Har ikke energi eller kraft nok i kroppen til å gjøre ting som å støvsuge, puffe putene i sofaen eller rydde på plass klærne mine. Men så smiler jeg heller. For tenk så heldig jeg er som vokser et liv inni meg. Så heldig jeg er som har en jobb og en fantastisk arbeidsgiver som tilrettelegger, godtar og lar meg styre dagene fullstendig selv.

Jeg vet at dette bare er midlertidig, og at det vil bli bedre <3 enn så lenge må jeg bare kose meg litt i elendigheten. Det er jo noe litt sjarmerende med denne fasen. Det er bedre å ha fokuset der, enn at man ikke har kontroll for hvordan det blir og hvor lenge det kommer til å vare.

Da er det en stund siden jeg har oppdatert her. Forrige fredag var tidenes verste dag. Var så kvalm at jeg lå og vridde meg i sengen, og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg.

På en uke gikk jeg ned over 1,5 kilo, og absolutt alt trigget kvalmen. Lørdag bestemte jeg meg derfor for å kjøpe postafan, reisesyketabletter. Har tatt en tablett i døgnet siden, og formen kjennes bedre ut. Jeg er fortsatt uggen med dårlig matlyst, men nå klarer jeg i større grad å stå opp av sengen, bevege meg litt og dra på butikken. Baksiden er at jeg er utrolig trøtt. Må fort ha en to timers lur midt på dagen :hilarious:

Ellers var jeg hos legen igår. Det ble ikke gjort så mye, men jeg leverte urinprøve - og de tok blodprøve for å sjekke jern og blodprosent. Blodtrykk var fint. Ble sykemeldt 50 prosent ut november. Førstkommende lørdag er det tid for TUL, og det gleder jeg meg veldig til - samtidig som jeg gruer meg enormt.

Imorgen er jeg i uke 8 (7+0), og jeg har egentlig tenkt at sjansen for spontanabort er liten nå. Men den er jo ikke det. Også får jeg opp Instagram-poster om kvinner som har mistet, og gjerne flere ganger på rad. Eller at de har hatt TUL og fått vite at embryoet stoppet å utvikle for flere uker siden.

Jeg er ganske redd for spontanabort. Det må være en helt forferdelig opplevelse å gå gjennom. Samtidig er det ikke noe jeg kan kontrollere - skjer det, så skjer det.

Da er det en stund siden jeg har oppdatert her. Forrige fredag var tidenes verste dag. Var så kvalm at jeg lå og vridde meg i sengen, og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg.

På en uke gikk jeg ned over 1,5 kilo, og absolutt alt trigget kvalmen. Lørdag bestemte jeg meg derfor for å kjøpe postafan, reisesyketabletter. Har tatt en tablett i døgnet siden, og formen kjennes bedre ut. Jeg er fortsatt uggen med dårlig matlyst, men nå klarer jeg i større grad å stå opp av sengen, bevege meg litt og dra på butikken. Baksiden er at jeg er utrolig trøtt. Må fort ha en to timers lur midt på dagen :hilarious:

Ellers var jeg hos legen igår. Det ble ikke gjort så mye, men jeg leverte urinprøve - og de tok blodprøve for å sjekke jern og blodprosent. Blodtrykk var fint. Ble sykemeldt 50 prosent ut november. Førstkommende lørdag er det tid for TUL, og det gleder jeg meg veldig til - samtidig som jeg gruer meg enormt.

Imorgen er jeg i uke 8 (7+0), og jeg har egentlig tenkt at sjansen for spontanabort er liten nå. Men den er jo ikke det. Også får jeg opp Instagram-poster om kvinner som har mistet, og gjerne flere ganger på rad. Eller at de har hatt TUL og fått vite at embryoet stoppet å utvikle for flere uker siden.

Jeg er ganske redd for spontanabort. Det må være en helt forferdelig opplevelse å gå gjennom. Samtidig er det ikke noe jeg kan kontrollere - skjer det, så skjer det.

Åh, den kvalmen er forferdelig! Men bra du har prøvd noe kvalmestillende samt fått roet litt ned med jobb. Håper det hjelper!❤️

Det blir spennende med ultralyd. Jeg hadde det veldig likt da vi var på samme tidspunkt (8+0, målt til 7+4), men lettelsen var så stor da alt var ok. Og når man har sett liv og at alt er bra på ultralyd på det tidspunktet, samt er ung og frisk, er det gode sjanser for at det skal gå bra :love7

Nå har jeg en liten utfordring. For tre uker siden flyttet vi til et nytt hus, og jeg har ikke rukket til å være annet enn utrolig kvalm i det nye huset. Jeg har stort sett kun lagt i sengen, vridd meg og ikke brekt meg på tanken av mat. Denne uken har taket i stuen og kjøkkenet blitt revet fordi det var ødelagt. I starten av uken var vi hjemme, men kunne ikke være i stuen eller kjøkkenet - så da ble det jo sengen igjen. På grunn av arbeidet, ble det lagt ned asfaltplater for å beskytte gulvet. Og ja - plater som altså stinker asfalt.

Onsdag dro vi derfor til svigers og har vært her siden. Formen har vært bedre, selv om jeg absolutt har vært uggen og trøtt. Men i dag skal egentlig turen gå hjem, og jeg blir så kvalm bare av å tenke på det. Vil virkelig ikke tilbake til huset. Forbinder det kun med disse asfaltplatene og megakvalme :hilarious::hilarious:

Jeg tror at en skikkelig vaskerunde for å bli kvitt lukten, en god ryddings og å tenne litt stearinlys kunne gjort susen, men det har jeg jo heller ikke energi til. Ser for meg at jeg kommer til å kaste opp i det jeg går inn, for igjen - brekker meg av tanken allerede.

Uff, for et liv..

Nå har jeg en liten utfordring. For tre uker siden flyttet vi til et nytt hus, og jeg har ikke rukket til å være annet enn utrolig kvalm i det nye huset. Jeg har stort sett kun lagt i sengen, vridd meg og ikke brekt meg på tanken av mat. Denne uken har taket i stuen og kjøkkenet blitt revet fordi det var ødelagt. I starten av uken var vi hjemme, men kunne ikke være i stuen eller kjøkkenet - så da ble det jo sengen igjen. På grunn av arbeidet, ble det lagt ned asfaltplater for å beskytte gulvet. Og ja - plater som altså stinker asfalt.

Onsdag dro vi derfor til svigers og har vært her siden. Formen har vært bedre, selv om jeg absolutt har vært uggen og trøtt. Men i dag skal egentlig turen gå hjem, og jeg blir så kvalm bare av å tenke på det. Vil virkelig ikke tilbake til huset. Forbinder det kun med disse asfaltplatene og megakvalme :hilarious::hilarious:

Jeg tror at en skikkelig vaskerunde for å bli kvitt lukten, en god ryddings og å tenne litt stearinlys kunne gjort susen, men det har jeg jo heller ikke energi til. Ser for meg at jeg kommer til å kaste opp i det jeg går inn, for igjen - brekker meg av tanken allerede.

Uff, for et liv..
Huff!!!
Jeg føler meg veldig igjen i det du skriver.
Vi holdt på med oppussing av badet vårt i de verste ukene mine i starten. Jeg var innlagt i den tiden vi holdt på med membran. Og FY for en lukt sier jeg bare. Hadde seriøst traumer. Gruet meg til å komme hjem gra sykehuset fordi jeg ikke taklet lukten.
Heldigvis etter andre runde på sykehuset var vi ferdig med den biten, men lukten hang igjen..

Jeg endte med å bruke mye penger på duftlys og de var omtrent tent hele døgnet jeg lå på sofaen:hilarious:

Håper kvalmen gir seg for deg. Er så utrolig lammende.

Kom hjem igår - men hadde dratt innom Home and Cottage for å kjøpe litt nye pynteting. Det var strategien min, å glede seg til nye sofaputer istedenfor å bli kvalm av lukten hjemme. Samme med duftlyser, som Lykketroll1 også fortalte om :hilarious:

Så da gikk det greit, men idag tidlig brakk jeg meg i det jeg kom ned i stuen. Bygg og asfaltlukten henger igjen til tross for dyre duftlys og nye sofaputer:hilarious:

I dag er det derimot TUL om bare 1,5 time! Er veldig nervøs og spent. Deretter fortsetter vel kampen mot lukten hjemme :wtf:

Kom hjem igår - men hadde dratt innom Home and Cottage for å kjøpe litt nye pynteting. Det var strategien min, å glede seg til nye sofaputer istedenfor å bli kvalm av lukten hjemme. Samme med duftlyser, som Lykketroll1 også fortalte om :hilarious:

Så da gikk det greit, men idag tidlig brakk jeg meg i det jeg kom ned i stuen. Bygg og asfaltlukten henger igjen til tross for dyre duftlys og nye sofaputer:hilarious:

I dag er det derimot TUL om bare 1,5 time! Er veldig nervøs og spent. Deretter fortsetter vel kampen mot lukten hjemme :wtf:

Så slitsomt med lukt i huset! Håper dere blir kvitt den snart og at det hjelper å ordne og dille litt for å kose seg i mens :)

Blir spennende med ultralyd, håper du oppdaterer etterpå❤️

Back
Topp