Hattifnatt♡
Forumet er livet
Marshmallows 2022
Påskeliljene 2022 ❤️
Stjerneskuddene 2024
Skuddårsspirene 2024
Ifølge appen jeg bruker, er jeg fem uker - snart seks (4+5). Siste uken har vært helt ekstremt hektisk. Vi overtok det nye huset forrige mandag, og brukte store deler av ettermiddagene til å male, pakke og flytte småting. Siden helgen har det vært flytting, rydding, bæring og utpakking.
Jeg har bært en del tunge ting, og ble tidvis litt bekymret. Også fordi jeg ble så enormt sliten, og jeg har merket at jeg har pushet meg selv veldig langt de siste dagene. Nå er det heldigvis bare de små og koselige tingene som gjenstår. Rydde, vaske og komme i hus. Det er en veldig fin del
Forrige uke var jo formen min veldig varierende. Jeg fikk bølger med kvalme, som gjorde at jeg bare måtte ligge helt stille. Nattesøvnen var ubrukelig, og uken var generelt lite hyggelig.
De siste dagene har vært langt bedre. Jeg føler meg faktisk skikkelig bra? Selv om jeg er sliten, og det har vært mye stress - så kjenner jeg at jeg bobler over av glede og gode følelser. Føler meg veldig motivert, tilstede og har skikkelig livsgnist. Symptomene mine er i hovedsak mensemurringer, og ekstremt ømme bryst.
Har ikke tatt test de siste dagene ettersom jeg er tom. Får se om jeg vurdere å kjøpe nye.
Til slutt tenker jeg veldig mye på tiden fremover. Selv om det hadde vært deilig å føle meg så bra som jeg gjør nå, gjennom hele svangerskapet - har jeg hørt mye om uke 6 og 7. Hvor dårlige folk blir da, og at de kaster opp flere ganger om dagen. Krysser fingrene for at jeg slipper unna billigere enn som så.
Gratulerer med nytt hus! Kjekt å høre at du gleder deg over alt vil bare anbefale deg å nyte at formen er god nå, og samtidig ta hensyn til det når du er sliten. Tror det kan forebygge en del framover. Mange er jo dårlige i første trimester, men langt fra alle, så kan være du er heldig og slipper unna for mye også!