Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var ultralyden overstått. Det var ganske antiklimatisk. Trodde vi skulle få høre hjertet, men hun tok utvendig ultralyd så da ble det ikke det. Er litt lei meg siden jeg har lest flere har som har fått gjort det
men alt så veldig bra ut. Hjertet banket og alt så fint ut så langt! Har avtalt ny UL 5.januar så da får vi se en litt mer baby, kanskje vite kjønnet og hvertfall høre hjertet slå
Så bra at alt så fint ut Her fikk jeg ikke høre hjertelyd før på privat ul i uke 13. Hadde vel 2-3 stk før den tid og der fikk jeg bare se, ikke høre den. Aner ikke hvorfor. Tenkte kanskje det bare var sånn. Men du vet hvert fall at det slårDa var ultralyden overstått. Det var ganske antiklimatisk. Trodde vi skulle få høre hjertet, men hun tok utvendig ultralyd så da ble det ikke det. Er litt lei meg siden jeg har lest flere har som har fått gjort det
men alt så veldig bra ut. Hjertet banket og alt så fint ut så langt! Har avtalt ny UL 5.januar så da får vi se en litt mer baby, kanskje vite kjønnet og hvertfall høre hjertet slå
Kvalm, kvalm og atter kvalm..
I helgen har jeg virkelig fått kjenne på den stigende kvalmen. Men for å være ærlig så forventet jeg det siden jeg har hørt så mye om at det gjerne er verst i uke 9-11.
Jeg vil si at jeg er minst like kvalm nå som for noen uker siden da jeg var sengeliggende, men kjenner terskelen for å ligge fulle dager i sengen igjen - er veldig høy. Idag bestemte jeg meg derimot for å ta en postafen ekstra, og ligge meg tidlig i sengen for å se en film.
Jeg er fortsatt 50 prosent sykemeldt, og har nylig fått forlenget i noen uker til. Det hjelper veldig, men i perioder (som nå) - skulle jeg gjerne vært fullt sykemeldt. Samtidig kan det bli litt kjedelig.
Det positive er jo at for hver dag som går, så er jeg en dag nærmere andre trimester og forhåpentligvis en bedre form. På torsdag er jeg i uke 10 (9+0), og det ser jeg veldig frem til. Tenk dere - tosifret!
Nå kom mannen med toast til sengen på meg, så da skal jeg spise den og snurre film <3
Hei Freia!
Virker som vi har nokså like hverdager nå! Mye kvalme, men uten oppkast, tar postafen, 40-60% sykemeldt, resterende på hjemmekontor og føler meg som en dass Litt nedstemt og håpløs stemning i hode og kropp. AKA: føler såå med deg! 11+2 her idag, og hadde jo et håp om at kvalmen kanskje ville avta litt denne uken, men foreløpig har den bare vært mer intens og vart hele dagen! Er nok et element av skuffelse i den håpløsheten også
Håper vi får det bedre snart, begge to!!
Har en veldig god følelse i meg om dagen. Kjenner at jeg sakte, men sikkert blir meg selv igjen. Forrige uke fikk jeg inn to treningsøkter på treningssenteret, en time med tennis og en tur på søndag.
Ellers har vi også bestilt vogn (!). Vet at det er veldig tidlig, men fant den vi ville ha på salg. Og dersom dette svangerskapet mot formodning skulle gå gale, vil vi uansett ha vogn klar. Det er i grunn ganske deilig å få unna noen av de store utgiftene. Det blir nok av dem i tiden fremover..
Jeg følger også med en del på Finn og Tise for å se om jeg finner noe brukt. Fant en pakke med klær i størrelse 56, så da er den også sikret.
Kan ikke vente til at lille skal vokse mer og mer i magen, og til slutt møte oss <3 Dersom alt er som det skal, får vi vite kjønnet 5.januar. Da er jeg 13+6!
Så kjekt å høre at du er i bedre form! Det er bare så deilig når det løsner.
Hvilken vogn har dere valgt? Vi gikk for bugaboo fox 2, litt fordi vi fikk den brukt av et vennepar til veldig god pris. Fikk den faktisk i hus forrige helg! Ellers syns jeg emmaljunga nxt90 så veldig fristende ut.
Så heldige dere var med et vognkupp! Emmaljunga nxt90 fristet her og, men vi endte opp med en pakke inkl bilsete med Britax 3. Vi har ganske skrått bagasjerom, så må ha en vogn som tar litt mindre plass. Har avtalt med butikken (bestilte på nett) at vi får lov til å pakke den opp og teste den hjemme, og returnere den hvis vi ikke skulle bli fornøyd. Krysser derimot fingrene for at den er god nok! Liker at vognen har tre års garanti.