Vår første baby

9dpo! Svak rosa strek på babybplan tidlig test! Også tok jeg CD digital.

Dette er helt utrolig!! Jeg vet det fortsatt kan skje ting. Men akkurat nå er jeg gravid, og det er en helt fantastisk følelse!

Så spennende! Og på første forsøk! Gratulerer såå mye - ser frem til å følge deg videre :love7

Det høres lurt ut å ta det litt rolig med testene, det kan fort gi mer bekymring og få svar uansett. Nå er du gravid, og det kommer du mest sannsynlig til å fortsette å være ❤️ Når skulle du fått mensen? Det er litt ekstra nervepirrende til man er over det stadiet syns jeg, men så har jeg slappet mer av.

Når det gjelder blødning er det jo en del som har blødninger i svangerskapet, og en del som får blødning enten i forbindelse med at egget fester seg (men det er jo du forbi) eller en liten blødning når mensen skulle kommet. Tenker at små blødninger, litt rosa/brunt på papiret eller blandet med utflod ikke pleier å være noe farlig, eller i forbindelse med samleie. Man kan jo blø litt lettere når man er gravid. Men hvis blødningen øker på, ikke stopper eller man får smerter er det grunn til bekymring.

Jeg var ikke særlig bekymret for at noe skulle gå galt da jeg ble gravid, selv om jeg mistet første gangen. Da var jeg ikke i tvil, fordi jeg hadde skikkelige smerter før og mens blødningen begynte. Det skal dog sies at jeg har hatt myyye «menssmerter» i graviditeten nå, og det er nok bare fordi livmoren strekker seg. Det syns jeg var ubehagelig (emosjonelt), men er et veldig vanlig graviditetssymptom ❤️

Jeg ble kvalm ganske tidlig i svangerskapet, i uke 5-6, og hadde ømme bryster og oppblåst mage fra omtrent samme tidspunkt. Og trøtthet! De tingene avtok fra uke 11-12, og er i mye bedre form nå, bare litt mer trøtt enn vanlig og litt vondt i ryggen :) men er veldig forskjellig hvilke symptomer man får og i hvilken grad. Noen merker mye, mens andre så og si er symptomfrie. Og tror de fleste blir ganske oppmerksomme på det, og bekymrer seg for at det enten er for mye, for lite, osv.

Det skal nok gå bra ❤️ Hvordan tok samboeren din nyheten? Anbefaler å laste ned apper (jeg bruker mest Preglife og preggers) så begge kan følge med på utviklingen, det er så koselig!
Tusen takk for et godt svar! ❤️ Både mannen min og jeg ble veldig satt opp, men glad. Begge har lastet ned begge appene du anbefaler. Godt tips!

kan jeg spørre hvordan du håndterte kvalmen? Kjenner allerede at jeg føler meg ganske uggen og daff, så jeg er veldig stresset mtp jobb. Spesielt siden jeg bare har vært er i tre måneder.. tenker å fortelle sjefen min ganske tidlig siden jeg sliter en del med angst. Hvordan fortalte du jobben din det og hvor langt på vei var du da?

kan jeg spørre når du fortalte familie?

Tusen takk for et godt svar! ❤️ Både mannen min og jeg ble veldig satt opp, men glad. Begge har lastet ned begge appene du anbefaler. Godt tips!

kan jeg spørre hvordan du håndterte kvalmen? Kjenner allerede at jeg føler meg ganske uggen og daff, så jeg er veldig stresset mtp jobb. Spesielt siden jeg bare har vært er i tre måneder.. tenker å fortelle sjefen min ganske tidlig siden jeg sliter en del med angst. Hvordan fortalte du jobben din det og hvor langt på vei var du da?

kan jeg spørre når du fortalte familie?

Det er jo en overveldende nyhet!❤️

Jeg håndterte ikke kvalmen så godt, ha ha. Fant egentlig aldri noe som dempet den, utenom å spise ofte. Jeg kastet en del opp, og var 50 % sykemeldt frem til uke 13/14. Men hadde ferie i begynnelsen. Jeg ville i utgangspunktet jobbe fullt, men sånn som kroppen var da måtte jeg bare roe ned. Jeg fortalte det til sjefen i uke 11, Fortalte ingen før det, fordi jeg var stedfortreder for sjefen når han var på ferie. Fortalte til familie rundt uke 12, og fortalte litt venner før det :)

Skjønner at du tenker på det at du ikke har jobbet der så lenge, men er helt normalt at kvinner blir gravide og får barn, så håper arbeidsgiveren din har forståelse for det. Tror det er lurt å være åpen med arbeidsgiver hvis du klarer, da er det lettere med litt forståelse og kanskje tilrettelegging også. Du skal være gravid lenge, så er viktig å ta hensyn til kropp og sjel underveis! Jeg bare sa det til sjefen en gang vi var på tomannshånd, og det ble tatt godt imot, selv om jeg vet det byr på visse utfordringer med bemanningen :)

Jeg sa til meg selv at jeg ikke skulle teste mer før om halvannen uke når TR er langt over ventet.

men måtte ta en striptest idag, og jeg ble så glad av å se at streken har blitt sterkere det er ingen tvil.

Jeg har ganske sterke murringer og vonde bryst, men det er gøyere når man vet at det er fordi det vokser en liten spire. Jeg kan ikke tro at dette gikk på første forsøk. Nå håper jeg bare at spiren sitter, og vokser seg stor og sterk for hver uke som går ❤️

Jeg vurderer å fortelle familien allerede denne uken, selv om det er tidlig. Men samtidig ønsker jeg støtte fra dem om dette går gale ❤️

Hei!! :greet025 Åh, så fantastisk med positiv test i første PP! Gratulerer!! Måtte strekene bare bli sterkere de neste dagene og spiren sitte helt til mål! Jeg er selv 5+0, med min andre, og dagene går såå sakteee, på tross av at dager og uker har flydd avgårde i det siste :wacky: De første ukene går treigt, rett og slett.

Ville også si at jeg også har emetofobi. Riktignok "ferdig"behandlet i terapi, så tror jeg er litt bedre nå enn da jeg startet for to år siden, men den er der, på et vis, under overflaten et sted. Og vil si at jeg føler virkelig med deg! :Heartred Det er den verste fobien.

Sist graviditet hadde jeg sommerferie med litt deltidsjobbing de ukene jeg var kvalm og kunne ta livet ganske med ro, med mye hvile, og jobb innimellom. Men denne gangen har jeg en aktiv treåring og en hektisk jobb, er tilbake på kontoret etter hjemmekontor, og har frister å forholde meg til. Så kjenner meg igjen i angst og tankekjør: engster meg litt for hvordan jeg skal løse de neste ukene, men i gode stunder klarer jeg å tenke at jeg bare må ta en dag av gangen. Får jo egentlig ikke gjort så mye annet :cat: Kroppen gjør som kroppen vil i denne prosessen..

Kanskje du er heldig og slipper unna kvalmen? Noen gjør det og ;)

Fortalte det til to nærme familiemedlemmer igår. Det føles rett for oss å dele da vi er en veldig åpen familie. Jeg er glad for at de vet slik at jeg kan prate med dem, få tips og råd uansett hvordan veien videre blir ❤️

Ellers har jeg som regel ingen problemer med å sove. Jeg sovner fort, sover godt og våkner sjeldent før alarmen ringer. Igår slet jeg veldig med å sove. Puppene er vonde, ryggen er vond. Da jeg først sov, hadde jeg et skikkelig ekkelt mareritt. Det var så realistisk at jeg var oppriktig redd da jeg sto opp idag tidlig.

Ellers tenker jeg veldig mye på jobb. Er redd for at jeg får flere angstanfall hvis jeg blir kvalm, redd for at jeg hele tiden kommer til å sjekke etter hvor kvalm jeg er osv. Men jeg tar en dag om gangen ❤️❤️

Hei!! :greet025 Åh, så fantastisk med positiv test i første PP! Gratulerer!! Måtte strekene bare bli sterkere de neste dagene og spiren sitte helt til mål! Jeg er selv 5+0, med min andre, og dagene går såå sakteee, på tross av at dager og uker har flydd avgårde i det siste :wacky: De første ukene går treigt, rett og slett.

Ville også si at jeg også har emetofobi. Riktignok "ferdig"behandlet i terapi, så tror jeg er litt bedre nå enn da jeg startet for to år siden, men den er der, på et vis, under overflaten et sted. Og vil si at jeg føler virkelig med deg! :Heartred Det er den verste fobien.

Sist graviditet hadde jeg sommerferie med litt deltidsjobbing de ukene jeg var kvalm og kunne ta livet ganske med ro, med mye hvile, og jobb innimellom. Men denne gangen har jeg en aktiv treåring og en hektisk jobb, er tilbake på kontoret etter hjemmekontor, og har frister å forholde meg til. Så kjenner meg igjen i angst og tankekjør: engster meg litt for hvordan jeg skal løse de neste ukene, men i gode stunder klarer jeg å tenke at jeg bare må ta en dag av gangen. Får jo egentlig ikke gjort så mye annet :cat: Kroppen gjør som kroppen vil i denne prosessen..

Kanskje du er heldig og slipper unna kvalmen? Noen gjør det og ;)

Tusen takk for gratulasjon. Gratulerer så mye selv!!❤️ Testene blir heldigvis sterkere enn så lenge, og med det gjør også symptomene. Det er heldigvis et godt tegn!

Tusen takk for at du deler om emetofobien din. Den gjør livet litt vanskelig. Bra at du har blitt bedre de siste årene ❤️ Jeg får bare ta denne utfordringen på strak arm. Det blir i alle fall god eksponering. Både nå, fødsel og når fremtidig barn får omgangssyke etc.

Jeg er også veldig innstilt på å fortelle sjefen min det tidlig for å få tilrettelegging. Jeg orker ikke å lide meg gjennom en forferdelig hverdag med syv timer på kontoret og megakvalme + angst - som fører til at jeg kun klarer å ligge på sofaen. Da ønsker jeg i første omgang tilrettelegging som hjemmekontor, delte dager på kontor/hjemmekontor etc.

Du får holde meg oppdatert på hvordan tiden fremover går!❤️ Har du egen dagbok?

Tusen takk for gratulasjon. Gratulerer så mye selv!!❤️ Testene blir heldigvis sterkere enn så lenge, og med det gjør også symptomene. Det er heldigvis et godt tegn!

Tusen takk for at du deler om emetofobien din. Den gjør livet litt vanskelig. Bra at du har blitt bedre de siste årene ❤️ Jeg får bare ta denne utfordringen på strak arm. Det blir i alle fall god eksponering. Både nå, fødsel og når fremtidig barn får omgangssyke etc.

Jeg er også veldig innstilt på å fortelle sjefen min det tidlig for å få tilrettelegging. Jeg orker ikke å lide meg gjennom en forferdelig hverdag med syv timer på kontoret og megakvalme + angst - som fører til at jeg kun klarer å ligge på sofaen. Da ønsker jeg i første omgang tilrettelegging som hjemmekontor, delte dager på kontor/hjemmekontor etc.

Du får holde meg oppdatert på hvordan tiden fremover går!❤️ Har du egen dagbok?

Ja, dette med tvungen eksponering og å gi fra seg kontrollen må man bare når det kommer til graviditet, fødsel og småbarnslivet. Men det har litt å si hvordan hodet er stilt inn når det kommer til eksponeringen, hva man sier til seg selv. Jeg har laget meg et fast mantra når jeg blir stilt ovenfor utfordringer i forb. med fobien, som er "jeg står i det - og det går bra. Jeg er sterk og kan komme meg gjennom hva som helst":Heartred Og det er jo sant! Det stilner tankekjøret litt. Gikk til EMDR-terapi med en psykolog som jobbet kognitivt, i ca åtte måneder til sammen, som var helt fantastisk. Så stor grad av mestring. Kan anbefales. Bare å sende PM om det er noe du lurer på:Heartred

Om kvalmen kommer neste uke, som jeg forventer her, kommer jeg og til å fortelle til sjefen og til prosjektledere. Og håpe på forståelse for ønske om hjemmekontor for å klare å yte. Bedre alternativ det, enn å sitte stiv av angst på kontoret fordi det er så langt til toalettet hvisomatte dersomatte man kanskje skulle måtte kaste opp :king Og bør jo la seg gjøre, er ikke snakk om så lenge, november og kanskje litt i desember/ kanskje frem til juleferie, før det begynner å bedre seg litt rundt uke 12-13-14 :smiley-angelic003 Jeg har trua!

Jeg har ikke egen dagbok, men skriver noen lange innlegg litt her og der :hilarious: :p Jeg skal følge med i din i tiden fremover, så spennende! Og hyggelig å ha noen å følge og heie på:cat:

:HeartredJeg sa jeg ikke skulle være blant dem som tester hver dag, nettopp fordi jeg ikke orker følgende problemstilling. Til nå har jeg brukt babyplan og strimmeltest kjøpt fra meny. Litt usikker på merket. Sistnevnte har bare blitt mørkere og mørkere. Det har vært veldig fint å se.

Tok senest en i gårmorges som var ganske mørk. Men så gikk jeg tom, så da kjøpte jeg nye fra normal. Tok en senere på samme ettermiddag - og her er streken ganske mye svakere, selv om den absolutt er det. Men nå vet jeg at jeg ikke skal sammenligne to ulike merker.

Jeg kjenner uansett at det ga meg unødvendig stress. En CB digital samme dag viste fortsatt gravid 1-2, noe som er riktig i følge de appene jeg også bruker.

Etter å hatt positive tester hver dag fra lørdag, megaømme pupper og vond rygg - kan jeg ikke se for meg at dette er kjemisk. Så inntil jeg eventuelt mister, er jeg gravid.

Så.. det bringer meg over til formen. Jeg vet ikke om det er placebo, angst, stress eller faktisk relatert til svangerskap. Jeg får bølger hvor jeg blir ekstremt trøtt (vi snakker å ligge på sofaen i flere timer, og alt virker tiltak) - og perioder hvor jeg blir ekstremt uggen og kvalm. Sistnevnte skjer når jeg har anstrengt meg over lenger tid, eksempel igår var da jeg malte i det nye huset. Ellers når jeg begynner å bli sulten, men uten at jeg kjenner dette økende sultbehovet selv.

Jeg blir mer og mer redd for å miste for hver dag som går. Jeg håper denne sitter løpet ut :arghh::Heartred

:HeartredJeg sa jeg ikke skulle være blant dem som tester hver dag, nettopp fordi jeg ikke orker følgende problemstilling. Til nå har jeg brukt babyplan og strimmeltest kjøpt fra meny. Litt usikker på merket. Sistnevnte har bare blitt mørkere og mørkere. Det har vært veldig fint å se.

Tok senest en i gårmorges som var ganske mørk. Men så gikk jeg tom, så da kjøpte jeg nye fra normal. Tok en senere på samme ettermiddag - og her er streken ganske mye svakere, selv om den absolutt er det. Men nå vet jeg at jeg ikke skal sammenligne to ulike merker.

Jeg kjenner uansett at det ga meg unødvendig stress. En CB digital samme dag viste fortsatt gravid 1-2, noe som er riktig i følge de appene jeg også bruker.

Etter å hatt positive tester hver dag fra lørdag, megaømme pupper og vond rygg - kan jeg ikke se for meg at dette er kjemisk. Så inntil jeg eventuelt mister, er jeg gravid.

Så.. det bringer meg over til formen. Jeg vet ikke om det er placebo, angst, stress eller faktisk relatert til svangerskap. Jeg får bølger hvor jeg blir ekstremt trøtt (vi snakker å ligge på sofaen i flere timer, og alt virker tiltak) - og perioder hvor jeg blir ekstremt uggen og kvalm. Sistnevnte skjer når jeg har anstrengt meg over lenger tid, eksempel igår var da jeg malte i det nye huset. Ellers når jeg begynner å bli sulten, men uten at jeg kjenner dette økende sultbehovet selv.

Jeg blir mer og mer redd for å miste for hver dag som går. Jeg håper denne sitter løpet ut :arghh::Heartred

Dette skal nok gå bra ❤️ Stigende tester er et veldig godt tegn, og det er ingen grunn til å tenke at dette skal ende dårlig nå. Testene fra normal er dårlige og kan ha svakt fargestoff, så de kan du egentlig bare droppe. Hvis du skal sammenligne må det være fra samme merke, og selv da kan det være ulike parti som gir fargeforskjell også. Prøv å stole på at du er gravid, og at kroppen vet hva den driver med nå ❤️

Angående symptomene er det ganske normalt, jeg fikk også symptomer veldig tidlig. Er ikke så mye annet å gjøre enn å prøve å ta hensyn til det, og hvile når du er sliten. For meg hjalp hyppige og små måltid veldig mot kvalmen.

Når er IKM? Har du tenkt på om du vil ta en tidlig ultralyd etterhvert? Det er ikke nødvendige hvis alt er «normalt», men jeg tok en da jeg var 7+4 og det var veldig betryggende for meg å se at alt var som det skulle, og at hjertet slo. Da stolte jeg på at svangerskapet kom til å gå bra :) nå ligger jeg i sengen og utsetter å stå opp. Lille ligger og sparker og koser seg inne i magehulen.

Dette skal nok gå bra ❤️ Stigende tester er et veldig godt tegn, og det er ingen grunn til å tenke at dette skal ende dårlig nå. Testene fra normal er dårlige og kan ha svakt fargestoff, så de kan du egentlig bare droppe. Hvis du skal sammenligne må det være fra samme merke, og selv da kan det være ulike parti som gir fargeforskjell også. Prøv å stole på at du er gravid, og at kroppen vet hva den driver med nå ❤️

Angående symptomene er det ganske normalt, jeg fikk også symptomer veldig tidlig. Er ikke så mye annet å gjøre enn å prøve å ta hensyn til det, og hvile når du er sliten. For meg hjalp hyppige og små måltid veldig mot kvalmen.

Når er IKM? Har du tenkt på om du vil ta en tidlig ultralyd etterhvert? Det er ikke nødvendige hvis alt er «normalt», men jeg tok en da jeg var 7+4 og det var veldig betryggende for meg å se at alt var som det skulle, og at hjertet slo. Da stolte jeg på at svangerskapet kom til å gå bra :) nå ligger jeg i sengen og utsetter å stå opp. Lille ligger og sparker og koser seg inne i magehulen.

Du har så mange kloke og gode ord ❤️ hjelper meg helt enormt å høre. Jeg har bestilt tidlig UL om ca tre uker. Da er jeg vel rundt 7/8 uker ifølge appene mine. Satser på at alt går bra. Har fått en oppfattelse av at det er langt mer enn 50/50 for spontanabort. Det er jo ikke riktig.

håper jeg får oppleve det samme som deg om noen uker/måneder ❤️❤️❤️

Du har så mange kloke og gode ord ❤️ hjelper meg helt enormt å høre. Jeg har bestilt tidlig UL om ca tre uker. Da er jeg vel rundt 7/8 uker ifølge appene mine. Satser på at alt går bra. Har fått en oppfattelse av at det er langt mer enn 50/50 for spontanabort. Det er jo ikke riktig.

håper jeg får oppleve det samme som deg om noen uker/måneder ❤️❤️❤️

Godt å høre at det kan være til hjelp! :) ultralyd på den tiden er gull, da får man jo se hjertet slå og kan føle seg litt tryggere. Det er lett å få inntrykk av at mange opplever SA/MA, og det er jo en del. Samtidig går det bra for de fleste, og sjansen for et vellykket svangerskap stiger for hver dag. Det er stor forskjell fra uke til uke i første trimester. Og så er du jo ganske ung, noe som også reduserer sjansen for spontanabort betraktelig! En kan så klart aldri vite, men er lite å hente på å bekymre seg uansett. Ikke at den bekymringen har en av-knapp heller da, akkurat :p men håper dagene og ukene går fort framover for deg, og at du kommer til å føle deg mer trygg etter hvert!

Ifølge appen jeg bruker, er jeg idag 5 uker. Jeg har flere ganger i løpet av dagen hvor jeg føler meg skikkelig dårlig. Da må jeg bare ligge i sofaen eller sengen til det roer seg. Deretter får jeg noen timer med energi, men så blir jeg helt grønn i trynet igjen.

Det hjelper jo ikke at jeg har denne frykten for å kaste opp, men jeg prøver virkelig å jobbe med tankegangen. Spyr jeg, så spyr jeg. Samtidig er det jo forferdelig ubehagelig.

Er veldig spent på de neste dagene. Er midt i flytting da, og uten seng eller sofa som er lett tilgjengelig dersom jeg trenger å trekke meg tilbake. Men får bare ta det som det kommer.. ❤️

Ellers er brystene fortsatt kjempeøm. Har litt mensenmurringer fremdeles, og noen ganger kan de bli ganske sterke. Da får jeg litt panikk, men det varer bare i toppen ett minutt.

Klokken 04:16 ga jeg opp. Da følte jeg at jeg hadde lagt og vridd meg i lett søvn i timesvis.

Ble faktisk skuffet da jeg så hvor lite klokken var. Jeg som pleier å sove skikkelig tungt gjennom hele natten :hilarious: Nå er jeg lysvåken og har vært det i to timer. Ble til og med sulten så måtte spise noen druer.

men.. jeg må vel prøve å sove litt til. Heldigvis har jeg noen dager fri fra jobb :facepalm:

Ifølge appen jeg bruker, er jeg idag 5 uker. Jeg har flere ganger i løpet av dagen hvor jeg føler meg skikkelig dårlig. Da må jeg bare ligge i sofaen eller sengen til det roer seg. Deretter får jeg noen timer med energi, men så blir jeg helt grønn i trynet igjen.

Det hjelper jo ikke at jeg har denne frykten for å kaste opp, men jeg prøver virkelig å jobbe med tankegangen. Spyr jeg, så spyr jeg. Samtidig er det jo forferdelig ubehagelig.

Er veldig spent på de neste dagene. Er midt i flytting da, og uten seng eller sofa som er lett tilgjengelig dersom jeg trenger å trekke meg tilbake. Men får bare ta det som det kommer.. ❤️

Ellers er brystene fortsatt kjempeøm. Har litt mensenmurringer fremdeles, og noen ganger kan de bli ganske sterke. Da får jeg litt panikk, men det varer bare i toppen ett minutt.

Æsj, har det helt likt nå! Kvalmen kom for fullt igår og skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut til midten/slutten av desember:oops: «en dag av gangen, en dag av gangen» :hungover: skulle helst bare gått i hi, eller?! Kjenner på redselen for å spy her og.. er så redd for at dersom man gjør det en gang vil angsten bli så stor for at det kommer til å skje igjen og igjen og igjen og at jeg da vil gå helt i rugg :sorry: Men som du skriver: spyr jeg, så spyr jeg. Selvom det er forferdelig ubehagelig er det ikke farlig! Det må jeg si til hjernen min. Det. Er. Ikke. Farlig. Heia oss!!!:happy093.

Æsj, har det helt likt nå! Kvalmen kom for fullt igår og skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut til midten/slutten av desember:oops: «en dag av gangen, en dag av gangen» :hungover: skulle helst bare gått i hi, eller?! Kjenner på redselen for å spy her og.. er så redd for at dersom man gjør det en gang vil angsten bli så stor for at det kommer til å skje igjen og igjen og igjen og at jeg da vil gå helt i rugg :sorry: Men som du skriver: spyr jeg, så spyr jeg. Selvom det er forferdelig ubehagelig er det ikke farlig! Det må jeg si til hjernen min. Det. Er. Ikke. Farlig. Heia oss!!!:happy093.

Føler helt med deg! Får nesten litt klaustrofobi i min egen kropp. Men en dag om gangen - og vi kan faktisk ikke overstyre kroppen. Den vet hvordan graviditeten må gå, og vi må bare surfe på den bølgen. Godta, hvile og prøve å ta gode valg. Håper virkelig vi får et bra andre trimester!

Fikk en CB digital av søsteren min som hun hadde liggende. Tok den idag, og nå viser den 2-3 mot 1-3 som den gjorde forrige helg.

Så deilig å se at det går riktig vei. Jeg tror nesten at dette kommer til å gå, men så vil jeg ikke bli for glad tilfelle spontanabort..

Ifølge appen jeg bruker, er jeg fem uker - snart seks (4+5). Siste uken har vært helt ekstremt hektisk. Vi overtok det nye huset forrige mandag, og brukte store deler av ettermiddagene til å male, pakke og flytte småting. Siden helgen har det vært flytting, rydding, bæring og utpakking.

Jeg har bært en del tunge ting, og ble tidvis litt bekymret. Også fordi jeg ble så enormt sliten, og jeg har merket at jeg har pushet meg selv veldig langt de siste dagene. Nå er det heldigvis bare de små og koselige tingene som gjenstår. Rydde, vaske og komme i hus. Det er en veldig fin del :Heartred

Forrige uke var jo formen min veldig varierende. Jeg fikk bølger med kvalme, som gjorde at jeg bare måtte ligge helt stille. Nattesøvnen var ubrukelig, og uken var generelt lite hyggelig.

De siste dagene har vært langt bedre. Jeg føler meg faktisk skikkelig bra? Selv om jeg er sliten, og det har vært mye stress - så kjenner jeg at jeg bobler over av glede og gode følelser. Føler meg veldig motivert, tilstede og har skikkelig livsgnist. Symptomene mine er i hovedsak mensemurringer, og ekstremt ømme bryst.

Har ikke tatt test de siste dagene ettersom jeg er tom. Får se om jeg vurdere å kjøpe nye.

Til slutt tenker jeg veldig mye på tiden fremover. Selv om det hadde vært deilig å føle meg så bra som jeg gjør nå, gjennom hele svangerskapet - har jeg hørt mye om uke 6 og 7. Hvor dårlige folk blir da, og at de kaster opp flere ganger om dagen. Krysser fingrene for at jeg slipper unna billigere enn som så. :dontknow

Back
Topp